sam vravíš, že autobus do kopcov nie je ekologický a hneď obhajuješ linku 133 ktorá jazdi pozdĺž ekologickej električkovej trate a pod ekologickými elektrickými drôtmi...
podľa môjho názoru:
k bodu 2: Wolf sa zruší, lebo pri jeho spustení argumentovali tým, že môžu mať iba jednu zastávku za hranicou, takže namiesto Wolfa bude Hainburg
k bodu 3: 60 minút by sa ľahko pamätalo, keď už to musí byť pri nezvládaní dopravy v BA... keď už sa tak silou-mocou chcú trepať do AUT, čo takto L80 potiahnuť cez Kopčany do Kitt...
k bodu 6: minimálne také, ako je teraz, mohlo by byť aj vyššie, veď Hain je ďalej ako Wolf...
Re #125038 Ik: obyvatelia DD "si vyžiadali" ? zaujímavé, že "zhodou okolností" sa vyhovuje všetkým požiadavkám konkrétne jednej časti mestskej časti BA-KV... ? hlavná stanica (bez prestupu) nie je pre nich dostatočné centrum? zísť ku električkám a ísť na jeden prestup do centra je veľmi namáhavé? načo potom máme prestupný systém?
1. Toto urcite nie je dovod. Su to komercne linky, takze ten subeh by az tak nevadil. Hoci z komercneho hladiska je to volovina (BA - Wolf a Hainburg tym jazdit nikto nebude, lebo cena a medzi rakuskymi dedinami, Viednou a letiskom je doprava zakazana).
3. Ja hlavne odchadzam ze na mieste kde bude pripojom k vlaku nebude odchadzat minutu pred prichodom vlaku od Viedne.
4. V tomto pripade by to bola volovina, ale uvidime.
Možno keby si trošku zapojil zdravé myslenie tak by si sa tu nepozastavoval nad "volovinami".
Myslím, že väčšine tu je jasné ( okrem teba ), že autobus v kopcovitom teréne nie je veľmi vhodný. Ničí sa! Samozrejme je možné dať vykonnejší motor, ale to sa odrazí na spotrebe.
Trolejbusy boli na DD dané kvôli tomu, lebo majú lepší záberový moment, vďaka tomu tam môžu byť nasadené aj kĺbové vozy, ktoré tam môžu bez problémov premávať. A vzhľadom na ŽP sú určite vhodnejšie.
Autobusovými linkami boli doplnené preto, lebo si to obyvatelia DD vyžiadali. Chceli priamu linku do centra ... pokiaľ vieš povedať odkiaľ má zobrať DPB peniaze na výstavbu trolej. vedenia až k SND ... tak to navrhni a potom tam budú trolejbusy.
A aký interval by si tam chcel mať v sedle? Premáva tam 6 spojov 33-ky + 3 spoje 32-ky. To je 9 spojov za hodinu myslím, že to uplne stačí.
Veľmi rád by som vedel odkiaľ chodíš na tie tvoje veľmi duchaplné názory.
No podľa mňa by bolo zmysluplné aj (tu nielen mnou spomínané) predĺženie vybraných spojov linky č. 80 z Kopčian do Kittsee. ?
Parndorf je až také významné nákupné centrum? Lebo potom by sa už možno niektorí začali dožadovať víkendovej linky k Neziderskému jazeru do Neusiedl am See či do Ikey a toho nákupného centra vo Viedni alebo k obchodom na okraji mesta Bruck an der Leitha (vlak z BA stojí iba blízko centra mesta). ?
Ale ak by sa obchodníci v Parndorfe na to čiastočne poskladali (s tým, ale že aj cestujúci by platili nejaké cestovné), tak by to podľa mňa za zváženie stálo...
Fíha, tak predsa len sa to s tým Hainburgom teda podarilo? Len mi tam chýbajú informácie ako :
1; Presmeruje kvôli tomu Slovak Lines všetky svoje spoje do Viedne po diaľnici, aby z Bratislavy po Hainburg nebol súbeh dvoch dopravcov?
2; Bude stáť 901-ka aj vo Wolfsthali a aj v centre Hainburgu na Hauptplatz? Lebo ak nie, tak len k nákupným centrám ďalej od centra a od nábrežia Dunaja by to podľa mňa veľký význam nemalo...
3; Zaujímal by ma tiež interval tej linky. Verím, že zostane ľahko zapamätateľný.
4; V prípade, že bude stáť aj vo Wolfsthali a aj v centre Hainburgu, tak určite bude (podobne ako teraz pre Slovak Lines) zakázaná vnútroštátna preprava vrámci Rakúska.
No a rád by som vedel, že či by sa to dodržiavalo - ja by som však Rakúšanom na tej linke doprial aj vnútroštátnu prepravu a linka by mohla mať väčšie tržby.
Akú-takú šancu tam vidím. Vychádzam z príkladu linky č. 630 prevádzkovanej DPB (konkrétne z "dodržiavania" tarifných podmienok v pásmach 620 a 630). ?
5; Raz som započul od jedného tu diskutujúceho, že vraj o 901-ke sa uvažuje až do Bad Deutsch Altenburgu (alebo až Petronell Carnuntumu - teraz neviem). Bolo by to podľa vás reálne, prípadne zmysluplné?
Linka 133 je dôkazom toho, že nech sa DPB snaží koľko chce tvrdiť ako je potreba rušiť súbehy liniek elektrickej trakcie s naftovou, že to aj tak zlyhá a nie pre požiadavky cestujúcich (ktoré sú roky dobre vieme aké - odvšadiaľ všade) ale pre ich samotnú povahu bez chrbtovej kosti. Od konca jari 2005 sme sa napočúvali všetcia ako treba rušiť súbehy a preplietanie liniek, najmä Petržalka a zrazu to akosi opadlo, celá tá eufória... Teraz si mám myslieť, že filozofia prestupov stojí za prd alebo stojí za prd ten kto o nej falošne káže?
ono s tym zvysenim kapacity zacinam pomaly pochybovat 1215 na L133 a 1201 (tusim) na L32 ? Kazdy nadaval ze Tedomy su na L32/133 tak nam daju miesto nich tie zle solarisy (ja som ticho ) ale je pravda ze tedomy nic moc, iba ma ruka boli jak zrychluju a brzdia (jak formula ? )
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Peon
1; Presmeruje kvôli tomu Slovak Lines všetky svoje spoje do Viedne po diaľnici, aby z Bratislavy po Hainburg nebol súbeh dvoch dopravcov?
2; Bude stáť 901-ka aj vo Wolfsthali a aj v centre Hainburgu na Hauptplatz? Lebo ak nie, tak len k nákupným centrám ďalej od centra a od nábrežia Dunaja by to podľa mňa veľký význam nemalo...
3; Zaujímal by ma tiež interval tej linky. Verím, že zostane ľahko zapamätateľný.
4; V prípade, že bude stáť aj vo Wolfsthali a aj v centre Hainburgu, tak určite bude (podobne ako teraz pre Slovak Lines) zakázaná vnútroštátna preprava vrámci Rakúska.
No a rád by som vedel, že či by sa to dodržiavalo - ja by som však Rakúšanom na tej linke doprial aj vnútroštátnu prepravu a linka by mohla mať väčšie tržby.
Akú-takú šancu tam vidím. Vychádzam z príkladu linky č. 630 prevádzkovanej DPB (konkrétne z "dodržiavania" tarifných podmienok v pásmach 620 a 630). ?
5; Raz som započul od jedného tu diskutujúceho, že vraj o 901-ke sa uvažuje až do Bad Deutsch Altenburgu (alebo až Petronell Carnuntumu - teraz neviem). Bolo by to podľa vás reálne, prípadne zmysluplné?
6; A samozrejme aj cena cestovného ma zaujíma. ?