Okrem toho sú tu ešte ďalšie veci, s ktorými už ujo Google moc nepomôže - čas prejazdu obratiskom, čas na vyrovnanie (bežného) meškania, čas na prehliadku vozidla, plus odnedávna časy na vyrovnanie vplyvov zápch v rannej špičke na vybraných linkách.
Ja by som zasa bol za vyčlenenie oblasti "pochvaly alebo sťažnosti na vodičov" z Dispečerského fóra. Príspevky typu "Pochvala vodičovi XXX za úsmev" či "Vodič YYY je debil, ale prečo, to si nechám pre seba", nemusím.
Hej Tedom pri kneelingu vyzerá ako keby "stál" na pneumatikách. Za tie roky čo na Dlhé diely jazdia NP trolejbusy a niejaký ten mesiac aj ostatné autobusy som stále nezažil použitie plošiny a zaujímalo by ma ako by reagoval vlastne vodič. ?
všimol si si aj kneeling Tedomu ? ten to sklopi skoro az po zem. Minule som videl ,ze jedna teta chcela pomoct s kocikom v NP vozidle a zastali sme tesne pri chodniku - dotycny jej pomohol ,ale keby som bol ja na jeho mieste tak by som sa asi zasmial ,ze ci si robi srandu zo mna ?
No napr. na DD nezasahujú stromy ani do jednej zástvky len by stačilo vchádzať menšiou rýchlosťou do zástavky a vodič by normálne zabočil až ku záastavke... Ale čo už keď on musí ísť rýchlo a len vybočí aby ku zástavke aspoň ako tak zašiel... Ale sú aj výnimky a nízkopodlažnosť vozidla je vtedy využitá 100%. Niektorý nepoužívaju ani kneeling (niekede hej nakoľko je cesta utopená a museli by zo autobusu zoskakovať) a potom som aj zažil vodičov čo využívajú kneeling len ak vidí vodič niekoho s barlou alebo kočíkom (to mi ani nevadilo, že ho používal len vtedy).
Na zastavke Mileticova smerom na ASMN je to podobne. Uz som aj pisal staznost a odpoved bola, ze tam zasahuju stromy do vozovky a preto vodic zastavi aj meter od nastupista. Problem vsak je ze teraz je na zastavke velka mlaka a ludia musia doslova preskakovat z obrubnika do autobusu ak sa nechcu namocit.
Otázka do pléna... Prečo vodiči NP vozidiel (teraz berem ako príklad DD) nezastavujjú úplne pri zástavke aj keď majú dostatok miesta na vojdenie a výjazd vozidla zo zástavky? Stáva sa tu často, že zastavia aj meter od zástavky a potom je zmyselnosť NP vozidla o ničom... Ale niektorých zase musím pochváliť a zastavajú úplne pri zástavke aj keď na Matejkovej smer Kuklovská to nepomôže. ?
No ja ako dlhorocny obyvatel nedalekej ulice mam taku skusenost ze pri niektorych zapasoch tam byva bordel a pri niektorych neprisposobivych fanusikoch by som sa v buse fakt lepsie citil s SBS.
Ako som teraz pozeral, tak Karadzicova 8 je v novom City Busines Center. To je ti najlebsie ist trolejbusom az na autobusovu stanicu a tam uz pohladat konkretny vchod. Ked vystupis z trolejbusu, tak sa otoc o 180 stupnov a za cestou uvidis nove budovy. Tam by si mala hladat.
Hehe, tie budovy niesu este v ziadnej mape, co som pozeral.
Re #124993 Peto02: pokial si dobre pamatam tak tusim vlani, ked zvysovali rychlost na 80tku pri Carrefoure, tak vtedy zdovodnovali, ze na Einsteinovej uvazovali o zvyseni rychlosti, ale PRAVE kvoli vela pripojkam nemoze byt 80... ?
Tiez to nechapem. A taka Einsteinova kde su lavky a ludia prakticky inak nemozu ist na druhu stranu (jedine ze by preleizli plot a presli cez dialnicu), tak tam daju 70tku, asi kvoli pripajaniam a odbockam...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Zvero