Ako som teraz pozeral, tak Karadzicova 8 je v novom City Busines Center. To je ti najlebsie ist trolejbusom az na autobusovu stanicu a tam uz pohladat konkretny vchod. Ked vystupis z trolejbusu, tak sa otoc o 180 stupnov a za cestou uvidis nove budovy. Tam by si mala hladat.
Hehe, tie budovy niesu este v ziadnej mape, co som pozeral.
Re #124993 Peto02: pokial si dobre pamatam tak tusim vlani, ked zvysovali rychlost na 80tku pri Carrefoure, tak vtedy zdovodnovali, ze na Einsteinovej uvazovali o zvyseni rychlosti, ale PRAVE kvoli vela pripojkam nemoze byt 80... ?
Tiez to nechapem. A taka Einsteinova kde su lavky a ludia prakticky inak nemozu ist na druhu stranu (jedine ze by preleizli plot a presli cez dialnicu), tak tam daju 70tku, asi kvoli pripajaniam a odbockam...
najzaumavejsie je, ze policajti vzdy obhajovali meranie rychlosti, ze tak robia na usekoch s frekventovanym pohybom chodcov ci cyklistov a patrila tam aj Dolnozemska a to denne. Zrazu uz nie je taka nebezbecna a moze tam byt 80? Ci niekto z MnV byva v Rusovciach a chce byt rychlejsie na Pribinovej... ?
1. Ja si Nový Čas prelistujem len keď sa mi dostane nejakou cestou do rúk. Kupovať ho nekupujem, články o "celebritách" ani nečítam. Toto však bola správa takého charakteru, ktorý si určite niekto nevymyslí.
2. Cez cestu prebiehajú len ignoranti alebo hazardéri. Vzhľadom na charakter komunikácie a jej vedenie v území viac priechodov nie je potrebných. V blízkosti každého miesta, kadiaľ je prístup peších (cyklistov, korčuliarov...) zo sídliska alebo z hrádze je možnosť bezpečne prejsť na druhú stranu. Snáď jediné problematické miesto by mohol byť medzi Malým Draždiakom a Štrkopieskami, ale zas koľko ľudí by práve tadiaľto potrebuje prejsť. ?
Jednotlivé KDI KR PZ prehodnotili najvyššie dovolené rýchlosti na cestách vo svojej pôsobnosti a predkladajú navrhované úseky ciest, na ktorých možno dopravnou značkou v zmysle § 16 ods. 5 zákona o cestnej premávke povoliť vyššiu rýchlosť. Vo svojich návrhoch uvádzajú úsek cesty a navrhovanú maximálne povolenú rýchlosť nasledovne:
KDI KR PZ Bratislava
- štátna cesta I/2 - úsek komunikácie od zastávky MHD (Dievčí hrádok; odbočka k TV Markíza) po krematórium obojsmerne - 80 km/hod.,
- štátna cesta I/2 - Einsteinova ulica - v oboch jazdných pásoch smerovo rozdelenej komunikácie - 70 km/hod.;
- štátna cesta I/2 - úsek Dolnozemskej cesty od križovatky s Mamateyovou ulicou po križovatku s Betliarskou ulicou obojsmerne - 80 km/hod., v úseku križovatky s Kutlíkovou ulicou návrh na zváženie prípadnej jednosmernej úpravy mimo premostenia,
- štátna cesta I/2 - úsek od križovatky so štátnou cestou III/00246 (odbočka na Jarovce) po začiatok MČ Rusovce - 80 km/hod.;
- štátna cesta I/2 - úsek od konca MČ Rusovce po štátnu hranicu s Maďarskom obojsmerne - 80 km/hod.,
- štátna cesta I/61 - úsek Cesty na Senec od križovatky Zlaté piesky po pripájaciu vetvu z D1 (predĺženie jestvujúceho úseku s dovolenou rýchlosťou 80 km/hod.);
- štátna cesta I/61 - úsek Cesty na Senec od križovatky s komunikáciou Pri mlyne po odbočku na nadjazd Vajnory (predĺženie jestvujúceho úseku s dovolenou rýchlosťou 80 km/hod.);
- štátna cesta II/502 - úsek Púchovskej ulice od križovatky s komunikáciou Pri vinohradoch po hranicu mesta obojsmerne - 80 km/hod.,
- štátna cesta II/505 - úsek od križovatky s diaľnicou D2 (križovatka „Diamant“) po križovatku s Agátovou ulicou obojsmerne - 70 km/hod.,
- štátna cesta II/505 - od odbočky na Zohor po hranice mesta obojsmerne - 80 km/hod.,
- miestna komunikácia v MČ Vajnory - úsek komunikácie (obchvat Vajnor) od odbočky z Rybničnej ulice na kruhový objazd po kruhový objazd obojsmerne - 80 km/hod.;
- miestna komunikácia v MČ Devínska Nová Ves - úsek komunikácie od zastávky MHD (Kamenáče, penzión Pegas) po križovatku s Vápencovou ulicou obojsmerne - 70 km/hod.,
- miestna komunikácia v MČ Devín a Devínska Nová Ves - úsek Kremeľskej ulice od križovatky s Priamou cestou po križovatku s komunikáciou Na hriadkach obojsmerne - 70 km/hod.;
- miestna komunikácia v MČ Devín a Karlova Ves - úsek Devínskej cesty od križovatky s Matejkovou ulicou po zastávku MHD (Kremeľská) obojsmerne - 70 km/hod.;
- miestna komunikácia v MČ Jarovce a Rusovce - úsek Ovocnej ulice od križovatky so Zeleninovou ulicou po železničný prejazd na Balkánskej ulici obojsmerne – 70 km/hod.,
- miestna komunikácia v MČ Čuňovo - úsek Petržalskej ulice od križovatky so štátnou cestou I/2 po MČ Čuňovo obojsmerne - 70 km/hod.;
- miestna komunikácia v MČ Čuňovo - úsek prístupovej komunikácie k vodnému dielu od štátnej cesty I/2 po križovatku s Hraničiarskou ulicou obojsmerne - 70 km/hod.
Po spracovaní príslušnej projektovej dokumentácie bolo použitie s návrhom súvisiacich dopravných značiek prerokované a odsúhlasené v operatívnej komisii Magistrátu hl. mesta SR Bratislavy.
1) Co pise Novy Cas ma nezaujima roky.
2) Mas pravdu. Od Gettingovej po Panónsku nie je ani jeden neriadeny prechod, pretoze na 4km cesty je jediny prechod so svetlami a jeden podchod. Takze vsade inde dospeli ci deti na bicykloch, korculiach ci pesi prebiehaju cez cestu.
Neviem ci tu uz bol taky navrh, ale 133 by mohla chodit smerom k SND a dalej pokracovat cez Kosicku smerom k ASMN a ist naspat. Cize by mala len jednu konecnu na Kuklovskej a ti ludia ktory by chceli ist aj dalej na ASMN tak by sa tam dostali a naopak aj s SND by mali ludia lepsi pristump na stanicu. Len by sa v atuobuse asi tlacilo mozno zbytocne vela ludi...
Vo včerajšom Novom čase bol krátky článok o úsekoch kde je plánované zvýšenie MPR a podľa neho má byť na Dolnozemskej v úseku od Gettingovej po Panónsku v dohľadnom čase 70-tka. Ako tak rozmýšľam, tak na uvedenom úseku nie je žiadny neriadený úrovňový priechod.
keď chodí od mosta "prázdnejšia" tak potom ju úplne stačí ukončiť pod mostom, nie? potrebuješ na vyvezenie 10 ľudí takýto bus? okrem toho, od mosta ide L70.
a v tom prípade bude mať skoro celú trasu súbeh s elinou, takže sa môže zrušiť úplne...
Ale zase je tam par veci proti
- k nSND by potom musela v ramci linky zachadzat 28/29/133
- niekto vravel ze na ASMN je malo miesta
- by niektory neprezili lebo uz by to malo 100% subeh ? (pre tych menej chapavych - toto je vtip)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ámos
1) Co pise Novy Cas ma nezaujima roky.
2) Mas pravdu. Od Gettingovej po Panónsku nie je ani jeden neriadeny prechod, pretoze na 4km cesty je jediny prechod so svetlami a jeden podchod. Takze vsade inde dospeli ci deti na bicykloch, korculiach ci pesi prebiehaju cez cestu.