Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mike #124935:
Ad. DD podľa mňa cieľový stav je takú >>kapacitu
Reply on: luky133 #124934:
ale bavme sa o linke 33 ? je využívaná?
Reply on: luky133 #124934:
ohladom coho ti dosla odpoved ???- tych obrubnikov na DD alebo coho ???lebo som to nepochopil z tvojho prispevku. ?
Ad. DD ? podľa mňa cieľový stav je takú >>kapacitu
Reply on: AAA #124932:
Ale dobre, ale toto je diskusia do nikam. 133 je využívana takže nie je zbytočná, ale je súbehová to je niečo iné... Už týždeň sa tu omiela 133 a práve teraz v tejto dobe sa to nijako nezmení... ?
Reply on: luky133 #124930:
ja napríklad cestujem do Lamača... nemôžem teda využiť ani linku 20 ani 21 a ani 22... dokelu... čo mám robiť?
Reply on: luky133 #124930:
Veď môže prestúpiť na električku. ?
Reply on: Ike #124927:
Ja som nikdy nepopieral ,ze tu mame navyse kapacitu od vynovenej L133 - to vidi asi kazdy, co tu byva .Ono by aj ta L33 mala v poobednej spicke vacsi vyznam , keby nechodilo tesne daco pred nou - pritom klbak ma ist vzdy 4 min po Tedome ,ale kedze sa daktori soferi Tedomov vlecu plus semafory hentam-hentam hned mas meskanie - tak potom ide Tedom natrieskany a 25 Tr dost prazdna
Uznavam nie je to fer ,ale ja vam v tomto nijako nepomozem
Reply on: Ike #124924:
Pre zbytok DD, kde ten dotyčný nemôže využíť 133 nakoľko cestuje inam.
Reply on: Ike #124927:
Alebo kĺbaky naspäť na 212 a obnoviť 12 min. na 203 a 207, keďže tým ušetríme aj vodičov.
No dnes som bol milo/nemilo prekvapený... Prišla mi odpoveď od Generálneho investora Bratislavy k mojej žiadosti. A poprvé ju zamietli kvôli obchodnému tajomstvu zo strany dodávateľov (či tak nejako), ale potešilo ma len to, že mi prišiel list priamo od riaditeľky (asi ho nepísala ona) a bol aj vlastnoručne podpísaný. Na prvej strane vyhodili na mňa 0,83€ a trvalo to dlhšie, ale na ďalšej strane mám to písomne. Takže mi prístup GIBu pripadá viac otvorený ako DPB... ?
Reply on: Petto #124925:


"potom to tak aj vyzera dlhy tbus cca s poctom ludi do 50"

rozmyslam 🙂 sam priznavas ze tam mate viac kapacity ako je treba... ine casti maju deficit... je to fer?

potom by mali 33 zrusit... ked moze linka 133 chodit pozdlz kolaji, moze aj pod drotmi...

na dolnych honoch by nove trofle a zhustenejsi interval urcite uvitali
Reply on: Majo #124921:
Hej, to naša sociálna vláda "zlepšila" pracovné podmienky vodičov a ďalších zamestnancov v doprave.
Reply on: Ike #124924:
33ka plni vyznam uz iba v sedle ,vecer a cez vikend , mozno v rannej spicke - ale v poobednej spicke je to zbytocna linka ( nie vzdy ) nakolko vzdy ide daco tesne pred nou z Molecky hore - ci uz zmeskana L32 or 133 - potom to tak aj vyzera dlhy tbus cca s poctom ludi do 50 a preco fungl nove tbusy ???- lebo hadam nebudu dotahovat denne 5 vozidiel 15 Tr - vsak rozmyslaj trosku ?
Nedá mi ešte jedna anti-DD otázka 🙂

Keď je linka 133 tak super a električky sú nepopulárne, pre koho je teda linka 33 na ktorej sú nasadzované fungl nové trolejbusy?
Reply on: kecho #124917:
Suhlasim s 68 (smerom do mesta cez zast. Bosakova ,smerom do Petrzky dookola ale nemusela by stat vsade - trebars iba na Sustekovej- co je vlastne akokeby zastavka z opacnej strany Bosakovej ) len vies Ovsistanom odrezes zase pristup na Mileticku - ako mne "neva" len oni budu hundrat
ad 96 a 196 tie by mali chodit bud obe cez ovsiste alebo ani jedna podla mna - bo ked jedna pojde a druha nepodje cez Ovsiste ,tak za pristavnym mostom ti to vytvori dost chaoticky interval - kazdu hodinu cca L96 : 00 20 40 a L196 : 13 33 53

z toho celeho vyplyva - naj pre MHD by bolo keby sa vytvorila moznost odbocenia z Apolla na Bosakovu a bolo by po probleme a po diskusiach ohladom plnej L68 a jej motania po Petrzke
Reply on: S499.1023 #124916:
To nie je zákon o cestnej doprave, ale zákon o organizácii pracovného času v doprave a ZP sa na tieto prestávky ani nevzťahuje, keďže ich rieši tento osobitný zákon.
Reply on: S499.1023 #124918:
Nie som si istý, či to ešte stále platí. Vodiči MHD totiž už nemusia mať 30-minútové bezpečnostné prestávky, môže to byť delené po 15 minútach.
Reply on: S499.1023 #124918:
Vďaka za link.
Reply on: kecho #124917:
Keď sa chce, tak sa dá. Lenže dakto si nevie predstaviť, že by pri jeho príležitostnej ceste cez BA nemohol zísť z Prístavného mosta na Dolnozemskú... Inak tá odbočka z Prístavného mosta do Petržalky až vôbec nebýva tak frekventovaná ako kedysi. Výjazd z Dolnozemskej na Prístavný most je hojne využívaný. Nechápem teda prečo keď bol most Apollo určený na to aby odbremenil Prístavný most, tak sú tí čo ho využívajú obmedzení zrušením odbočenia na Bosákovu ? to mi príde furt tabu, že sa tomu nespravil za celé 3 roky prietrž.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.