Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: djscorpion #124899:
Nepochybujem o fungovani v Plzni ,len som poukazoval na to ,ze ten grafikon sa neda zapamatat.

Re #124898 AAA: Keby dali 7-8 nepovedal by som nic. Chces povedat,ze by si si nezapamatal 24 minutovy grafikon ???
Reply on: Petto #124897:
Ja fakt neviem, čo sa Ti nepáči. Keď som bol vtedy v Plzni, fungovalo to tam výborne . . .
Reply on: Petto #124897:
Predpokladám, že ty by si vyrobil nejaký lepší. Tak si to skús a pošli nám ho. Ale hlavne pri takom krátkom intervale, tie presné odchody nie sú také podstatné. A napr. čo si tu navrhoval 24 minút na 32 tak to tiež veľmi zapamätateľné nie je.
http://imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=42321&idt=u&idg=3677&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=

to uz sprostejsie navrhnuty grafikon som nevidel
- cez sedlo 7 min , PŠ 4-5 min - to si ma ako kto zapamatat ?
Reply on: Karakol #124874:
That´s a great idea!
Reply on: Karakol #124877:
Dlhé Diely sú VIP, vám sa splní do volieb 2010, o čo len Branka poprosíte. ?
Reply on: luky133 #124873:
Keby sme brali električku ako normálny NDS, bola by to celkom logická linka. Keďže ale električka nie je taký NDS, je tá linka blbosť.
Reply on: luky133 #124862:
Predpokladaám, že keby sa obnovila 104 Kamenné nám. - Dúbravka, tiež by bola využívaná, čo tak ju obnoviť? ?
Reply on: 21Tr #124889:
Pre linky s oblastným označovaním platí len prvá cifra . Druhá môže ,nemusí sediet . Ak by mala platit aj druhá cifra stále , tak to pojdem zajtra asi L93 z Karlovky do Petrzky ? ? . O tom sme sa už bavili na diskusnom dávno že je to blbosť.
Reply on: 21Tr #124890:
Takýchto zástavok je viacej. Z oblasti DD je najhoršia Matejková smer Kuklovská kde sa rozpadá celá nástupná hrana a vystupuješ do blata a už som aj zažil nejaké oškretie Tedomu takže to bude asi viac... DPB by mal urobiť nejaký statický prieskum zástavok a podľa toho vyradiť nápravu. Napr. ale ani taká Matejková smer mesto nie je na tom o nič lepšie... Tá má zase praskliny, ale aspoň drží ako tak povrch zástavky...
Reply on: luky133 #124888:
Choď inak dakedy 50 na smer Šafko alebo 68 na smer Petržka cez Dulák. Keď do nej vojde vozidlo, tak je riadne naklonené a s postupom mesiacov je to len horšie a horšie. A so zastávkou sa nič nerobí ? neviem či chcú čakať kým sa tam vážne nepoškodí dáky klbák.
Reply on: Petto #124885:
Ale sedí to s tým, že je to posila linky 65. 68 je Petržalská linka a má tam prvú 6 (Ružinov) a druhú 8 (Petržalka). A 65 má prvú 6 (Ružinov) a druhú 5 (Rača).
Reply on: Petto #124887:
Z magistrátu mi odpísal vedúci alebo kto to bol (lebo uvedené mal na stránke také a odpisoval ako keby patril pod niečo iné 😃 ) a ten to postúpil ďalej a napísal mi, že aj DPB je povinné odpisovať na takéto sťažnosti, že je to v ich kompetencií. No z DPB mi nič nedošlo takže zatiaľ je zástavka taká aká je... Minule keď tam išiel Tedom prekne niečo oškrelo (pravdepodobne chytil podvozok o cestu)... Stav nevyriešený... Možno cez tieto dni s tým niečo spravia.
Reply on: luky133 #124886:
ozaj v akom stave je ta tvoja komunikacia s DPb or cestarmi ,aby vymenili tie obrubniky na Matejkovej smerom hore a diery na zastavke Pri podchode .
Reply on: Karakol #124877:
V Bratislave si nezvykal na veľkú otvorenosť... Jediný e-mail, kde musia vždy odpovedať je ten na zákonné informácie. Ale tam sa to prerokúvava s právnikom... Ja som sa napr. doteraz od GIBu nedozvedel, či mi poskytne faktúru. Teda dátum splatnosti môjej požiadavky dávno uplynul takže sa môžem obrátiť na nich v tom, že nekonajú...
Reply on: 21Tr #124881:
55 by asi nesla spojit s 65 - keby si dal 55 cislo 165 - nesedelo by potom oblastne oznacovanie ,t.j co by mala linka 165 z oblastou 6x co je tusim Ruzinov atd.
Reply on: 21Tr #124881:
Ja som za menej električkových liniek a za mierne predĺženie medzizastávkových vzdialeností vo vybraných prípadoch. Ale za dôležitejšie ako rušenie zastávok považujem preferenciu, nové vozy, informačné systémy na zastávkach...
Reply on: drink #124869:
No frekvencia bude ale taká, že sa tam oplatí postaviť trolejbusovú trať. Aspoň dúfam, že 68 sa podarí dostať medzi trolejbusové linky.
Reply on: Petto #124880:
No, ale aspon v kratkosti, ze dakujeme za pripomienku (automaticke nastavenie odpovedi), nemame cas odpovedat detailne. No ale fajn, ze na to nemyslim sam, takze sa im este pripomeniem o tyzden.
Reply on: drink #124852:
Keď sa na to pozreš z pohľadu aké trendy DPB zavádza. V autobusoch a trolejbusoch je ten prestupný systém premietnutý aj do linkovania, v električkách nie. Navyše nefunguje ani preferencia a zastávky sú nahustené neuveriteľne. To ti ostatne povedal aj "luky133".

Dakde sú však stále rezervy ako napr. dve linky na úsek Rača - Východné, ktoré by šlo spojiť do jednej linky a tiež 55 do 65. V normálnych mestách sa skrátené spoje označujú piktogramom v CP a ľudia aj reflektujú na snahu DP v oblasti zavádzania digitálnych transparentov tým, že si ich čítajú a teda odpovedajú na snahu DP.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.