Ja sa nechcem moc do toho už starieť,
žial ale naozaj všetky okolnosti nahrávajú tomu, že ten tender bol sabotovaný zámerne.
To nikto nemože odškriepiť -Máme tu J&T s mestom jedna ruka.
Predošlý tender šitý na mieru práve SORu -však už len vtedy tá podmienka do 11m či ako to bolo.
Zámerné zanedbávanie opráv Solarisov. Ved ten zhorený však koľko je už od vtedy, -už ho mohli dať nejak dohromady.
Celý tender sa pripravoval dlho jak hovado a nakoniec nafigu.
-to sú proste fakty. Tak potom čo si má o tom všetkom človek myslieť?
Len to, že sa natahuje čas pravdepodobne pre SOR a celý ten tender predtým bolo len divadielko aby niekto nemohol tvrdiť , že sa to rovno fuklo SORu.
...Bohvie ako to celé je...
Prečo by to mala byť blbosť. Ja rozhodne si nemyslím, že v centre majú mať pozemky len velké finančné skupiny.
Samozrejme -veľká vozovna by bola blbosť ale -keby bola dochovaná historická budova by to práve bolo ideálne. Kde inde by sa hodil depozitár súčasne aj múzeum ako do do centra?
Práve dopravný podnik má mať aj sídlo aj s predajnami v centre -ked aj človek ide niečo vybaviť. Nehovorím teraz že predajne nemá.
Síce Brno má tiež depozitár až v Lišni ale iné mestá majú takéto hist. budovy vozovní dochované.
Linka 68 je ukážkou toho ako to vyzerá v prípade "chybyčka se vloudila". Za 1) Nastala blbá situácia krátko po niekoľko kolíziách vozidiel linky 68 pri odbočovaní z Apolla na Bosákovu, tak sa to muselo ťahať cez Ovsište a teraz dielo skazy na nosnej linke dokonali. ? Neviem prečo nešlo zrušiť odbočovanie z Prístavného mosta na Dolnozemskú, nestačilo by keby autá mohli odbočiť z Prístavného mosta na Bosákovu a mohli by tak vozidlá z Apolla ísť aj na Bosákovu? Potom by mohla 96 aj 98 chodiť po Apolle ? pokiaľ viem tak zo zastávky Prístavný most a rovnako do nej sa dá vojsť z Prístavnej ulice. No a 2) klinec do rakvy je toto obojsmerné vedenie linky 68 cez Ovsište so zastavovaním na každej zastávke ? za dôveru kecom o nosných linkách v krátkych intervaloch sa len teraz môžeme na oplátku prizerať ako sa nám predlžujú intervaly na 95, ako preťažujú linku 68... A čiste "náhodou" nášmu DP nevyšiel tender na klbáky.
Mňa by zaujímalo čo chcú urobiť s tým druhým Sanosom. Voľakedy niekto písal, že bude na ND, ale nevyzerá to tak nakoľko by bol už rozobraný... Snáď ho nedajú zošrotovať a ak by chceli nájde sa určite veľa fanatikov a tí by to nedopustili snáď.
chcel by som sa vás blžšie spýtať, že kde sa nachádza to parkovisko na ktorom je odstavený ten Sanos, lebo viem že na bazovej, ale kde konkrétne príp. niaky vchod, ktorý sa nachádza oproti
Blazon. Na Pribinovej? V centre mesta? Prepac, ale je blbost drzat take pozemky pre DP (jedine pre vozovnu by to malo zmysel). Ked uz taky depozitar, tak niekde na kraji mesta. Ale fajn stav je ked je to po vozovniach, nevidim na tom nic zle (skor mi vadi ze Sanosy nie su vo vozovni).
co sa divime ,ked mame antipreferenciu a aj 133 je expres - inac ta linka by mala byt oznacena tiez ako expresna ako su linky 21,63,92.
ADD L95 podla mna riesenie
L95 : 6,7-8,6,10,7-8
L195 v rannej spicke 1smerne Technopol - Safko 6 min.interval
v poobednej 1smerne Safko - Technopol 6min.interval
dovod jednosmernej premavky - pozrite si dakto vytazenost L95 pri 4 min.intervale v smere z mesta - ide ma porazit ked cakam na L88 na Nam.Hran. a L95 idu s poctom ludi do 10
- trebalo by poriesit aj L68 - v rannej spicke by som zrusil jej zachadzanie cez Ovsiste (dovod : narvate uz na 150 percent od zastavky Starohajka,Lachova) a vytvoril by som daku L168 (trebars DOstihovka - lachova - Ovsiste -Trn.myto - len na nu neviem odkial vozy ?
Efekt by mala hlavne plná preferencia MHD na semaforoch. Čím rýchlejšie bus prejde trasu tým menej je treba poradí vozov. Len napr. 93jka čo čaká na 8smich semaforoch ráno by sa dali ušetriť min 2vozy. No zase by sa aj rýchlejšie opotrebúvali.
Tak pohroma by to nebola určite čo sa naplnenosti vozov týka.
Ako v poho, večer ked chodím z poobednej služby tak od Technopolu všetci už v poho sedia a ešte je voľné.
Skorej som mal na mysli dlhšia čakacia doba na bus hl. smesom do mesta pretože by si ani nevedel čo ti je výhodnejšie či počkať na zastávke na 99,98 (-98inou nie je pri tom ani pri Technopole umožnený prestup na hrane) alebo či by sa nepolatilo ísť kúsok dalej rovno na 95ku.
Ale ja si myslím že ten 6min interval za chvílu bude reálny pretože sa budú tieto 14ročné Busy dalej postupne rosýpať.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
pato922