Neoplan>
A co tak najuspornejsia a najefektivnejsia verzia: linka c. 121: Milana Marecka - Hlavna stanica?
Elektricky mali mat povodne od 1.1.2000 celkom zmenene trasy, resp. zmenene oznacenia, ale napokon sa to nerealizovalo. Mali vzniknut linky c. 1 - 10.
V sucasnosti su v BA linky c. 1 - 14. Neobsadene su c. 10 a 13, pricom cislo 10 sa historicky viaze s cimkolvek co konci na Jurajovom dvore (myslim, ze v niektore dni v roku po trase byvalej 10-ky jazdia posilove spoje) a cislo 13 je zasa uz tradicne sponica hlavnej stanice a Nam. L. Stura. Cislo sa aj po zruseni linky c. 13 pouzilo viackrat v pripade vyluk a pod. na tejto trase - bratislavskym cestujucim je oznacenie zname a netreba vymyslat ziadne X1 a pod.
A co tak najuspornejsia a najefektivnejsia verzia: linka c. 121: Milana Marecka - Hlavna stanica?
Elektricky mali mat povodne od 1.1.2000 celkom zmenene trasy, resp. zmenene oznacenia, ale napokon sa to nerealizovalo. Mali vzniknut linky c. 1 - 10.
V sucasnosti su v BA linky c. 1 - 14. Neobsadene su c. 10 a 13, pricom cislo 10 sa historicky viaze s cimkolvek co konci na Jurajovom dvore (myslim, ze v niektore dni v roku po trase byvalej 10-ky jazdia posilove spoje) a cislo 13 je zasa uz tradicne sponica hlavnej stanice a Nam. L. Stura. Cislo sa aj po zruseni linky c. 13 pouzilo viackrat v pripade vyluk a pod. na tejto trase - bratislavskym cestujucim je oznacenie zname a netreba vymyslat ziadne X1 a pod.
Vladimir
A pokial jazdi linka c. 21 na zast. SAV/Predstanicne nam., nevidim dovod, preco by malo nieco jazdit z DNV aj na Hlavnu stanicu. Ved hlavna stanice je z tej zastavky v pesej dostupnosti.