Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #124266:
mne nejde o porovnávanie bankových produktov, keď to budem potrebovať, samozrejme si to zistim. Ja len tvrdim, ze vecsina bank ma na svojich produktoch aj poplatok za bankovu kartu a ja preto nerozumiem, ze ti isti ludia sa tu rozculuju, ze raz za pet rokov si musia zaplatit za kartu na MHD (pretoze ta je fakticky po zivotnosti).
Reply on: Majo #124254:
Keď budem mať čas, tak ťa za to poxxbem (v prenesenom význame) aj v Bratislave.
S Kremienkom sa dohodnem sám, len potrebujem vedieť koľko by BEÚS za tie vozy chcel.
Reply on: ufo #124275:
Nie, táto veta je konkrétne opísaná z technických podmienok navrhovania SSZ, ktoré vydalo Centrum dopravního výskumu a schválilo české Ministerstvo dopravy. Ale rovnaký názor (rozdiel bol len v dĺžke úseku, pričom tento je najdlhší s ktorým som sa stretol) sa môžeš dozvedieť v rôznych materiáloch (aj zahraničných) ktoré sa zaoberajú projektovaním SSZ.
Reply on: Valec #124274:
To je myšlienka z nejakej učebnice Žilinskej univerzity?
Reply on: Zvero #124273:
"Od Račianskeho mýta po križovatku s Jarošovou pri zváračskom ústave sa zelená pri 50-kilometrovej rýchlosti nedá stihnúť."

Tento úsek má podľa Google mapy dĺžku 1,3 km. Koordinácia má zmysel pri vzdialenostiach križovatiek do SSZ do 750 metrov. Pri väčších vzdialenostiach má je dopravný prúd taký rozptýlený, že koordinácia nemá žiadny význam. V tomto prípade je naviac časť úseku len s jedným pruhom, čo takémuto rozptylu vozidiel len pridáva. Takže tu nemá zmysel o nejakej koordinácii (ktorá tam aj tak nie je) hovoriť. ?
Reply on: ivanbuto #124271:
Je mi jasne ze ten clanok si sem dal cisto informativne, pozastavil som sa vsak nad niektorymi citatmi:

"Pravidelne tadiaľ vozím syna do školy." - keby radsej syncek s otcom pravidelne vyuzivali MHD, celkovo nenavidim CP-ckarov a to ako sa toto mesto s tym nevie vysporiadat.

Dodala, že polícia má nad križovatkami kamerový dohľad. „Majú možnosť zasiahnuť a križovatku uvoľniť.“ - ako casto a kedy to robia? chapem ze sa to da aj na dialku no jediny jeden krat co som to fakt pocitil bolo vtedy ked sa dobudovavala Sitina. Aj to zalezalo od toho, ci tam je ten sprostejsi alebo normalny. Nehovorim este o tom ako nasi policajti vedia umne obsluhovat varovny informacny system na nasom bratislavskom pseudookruhu. Varovanie "kolony" daju do protismeru, v tom lepsom pripade do oboch smerov a spravidla neskoro, "hmlu" - tak tu zapnu az ked pridu do roboty, hoci je uz od skoreho rana (tak to fakt vyzera).

To co vravi sef KDI o tom ako mozu vsetko okamzite - uz vidim ako sa idu dos*at aby urobili nieco pre plynulost dopravy. Vyberat pokuty na "malych" cervenych, pokutovat za rychlosti na sirokych, rovnych a prehladnych usekoch kde si mozu skryt radar, udelit mi pokutu 1000 korun za to ze som zabudol na to ze moje auto po novom musi absolvovat emisnu kontrolu (a to ma katalyzator) ano, to im ide velmi dobre.

Ruku na srdce, videli ste policajta niekedy udelit pokutu za to, ze vodic nedal smerovku a ohrozil ucastnika za nim? Alebo ze oslnuje oproti iduce vozidla svojimi "pseudoxenonovymi ziarovkami"? Ja v zivote nikdy. Kdeze, este v pripade DN dostanete plnu vinu. Takto to bohuzial chodi. Kiez by som sa mylil. A to ma este nenapadaju chvalabohu aj ine veci, na ktore si teraz neviem spomenut, lebo nenosim v sebe tolko nenavisti aby som si to do podrobna pamatal.

„Muselo to tak byť aj predtým,“ povedala Chudinová. - ona je snad blond alebo ...? 🙂

Väčšinou podľa nej zelená vlna funguje. „Závisí aj od toho, či je vodič prvý, alebo posledný v rade pred križovatkou.“ - ano ak prejde 50% aut z cyklu a zvysok zastavi pred semaforom....ak je to pre nu uspech, tak nemozem nic vytknut.

Ak je tu niekto, kto ma prehlad o dlzke cyklov na hlavnych krizovatkach (Mike tipol by som ze najskor asi Ty...) a mal prehlad aj predtym, dajte vediet ci sa nieco zmenilo. Za Patronku mozem povedat kludne ze nic. a za roznavsku zelenu vlnu asi takisto.
Reply on: Emo #124213:
jasné, keď ti jedna linka (83) so 45min. trasou mešká hodinu, ale napr. 210 s 10min.trasou ide o päť minút dlhšie, je to tiež "v priemere" niečo cez pol hodinu 😉

Re #124222 klasIK: aj na niektorých panelákoch sú alebo ešte nedávno boli čísla spred 89. napr. pri zast. Bulíkova bol barák označneý 63 (exZetkinovej), dnes 10, za ním 10-12(exZikova), dnes 1-3, neviem, či aj tie vedľajšie nemajú 6-8..., musím dakedy pozrieť;)

Re #124227 S499.1023: "Aj Petržka MALA byť ukážkové sídlisko" teraz niekedy som čítal tuším v Pravde na tému panelákov, nejaký článok, že 30 rokov panelákov v Petržalke, a tam bolo tiež spomínané, že architekti/projektanti mali pôvodne voľnú ruku a veľkú "zelenú" plochu, lenže po '68 bolo treba "priviesť" aj robotnícku triedu a začalo sa s panelákmi... ?

Re #124271 ivanbuto: čiže vlastne všetko funguje a je OK, to mi ale odľahlo ? ale najviac sa mi páči ten záver "Muselo to tak byť aj predtým" ?
Reply on: zakaznik #124184:

? pochybujem o tom, ze to nikomu nevadi, ze sa okolo dveri neda nikde chytit... - duobusy, ani tedomy nemaju **** tyc v oblasti okolo dveri - - zial, v Bratislave sa necestuje celkom "standardne" - a zvycajne je ten priestor okolo dveri plny - a mozem sa chytit akurat tak nervozneho spolucestujuceho...... ?
Ikarus 280 v Nitre - Rozlúčková akcia - freeware ? ❗

Chcel by som týmto poďakovať Kamimu za poskytnutie voľného priestoru na dočasné umiestnenie súborov a Valcovi za užitočné technické rady, rovnako tak aj ďalším, ktorí mi poradili.

Rozbalením vznikne 1 zložka s názvom VIDEO_TS, obsahujúca 21 súborov. Nemám predstavu, cez aký program bude najlepšie napáliť ju na DVD, lebo som nemal čas to testovať. Zložku som skopíroval z funkčného DVD, odskúšaného na dvoch prehrávačoch, takže vhodne napálená by mala fungovať, najlepšie cez program na kopírovanie DVD. Pripomienky sú vítané, ale radšej cez mail. Správne napálený disk má menu so šiestimi ikonami (5 častí + fotky). Mala by ísť spustiť každá časť zvlášť a po spustení prvej automaticky všetky za sebou, vrátane fotiek.

Video je uložené ako DVD PAL 4:3 v najlepšej možnej kvalite. Ak by mal niekto problém s napálením, za 1 euro dodám hotový produkt, organizátorom a vodičom zdarma. Som ochotný prípadne dodať i formát 16:9, ak by mal niekto záujem.

download:

www.kamim.sk/klasik/VIDEO_TS.part1.rar
www.kamim.sk/klasik/VIDEO_TS.part2.rar
www.kamim.sk/klasik/VIDEO_TS.part3.rar
www.kamim.sk/klasik/VIDEO_TS.part4.rar
www.kamim.sk/klasik/VIDEO_TS.part5.rar
www.kamim.sk/klasik/VIDEO_TS.part6.rar
www.kamim.sk/klasik/VIDEO_TS.part7.rar

cca 1,2 GB

Ospravedlňujem sa za rozsiahly príspevok.
Reply on: Isidor #124231:

Tramvaj 15T 0001 je vybavena zkušebně několika komponenty. Co se týká transparentů, boční jsou EMtest a čelní BUSE. Ještě není vůbec rozhodnuto, kterými transparenty budou tramvaje 15T do Prahy vybaveny. Až zkušební provoz rozhodne.
Reply on: S499.1023 #124227:
Tak dobre, ale ty sleduj dátum zverejnenia na imhd. Asi to je ešte aktuálne, keď to správca galérie imhd vypustil teraz.
Reply on: VLK #124234:
ja sa nemusim pytat v bankovych insituciach. Ja som si uz urobil prieskum zistil vsetky klady a zapory a rozhodol sa pre mkonto a emax u mbanky.

Re #124240 VLK: hm dopravak,... nemusis byt genius aby si si vedel porovnat ponuky a zistil ci su poplatky naozaj nulove alebo akoze nulove pricom platis za uctovnu polozku alebo ta banka uplne zdiera aj pri platbe kartou, pri ktorej tebe vezme 4 Sk za transakciu a obchodnikovi 1,5% zo zaplatenej sumy.
Najlepsie je vziat si vypisy za posledne tri mesiace, urobit mesacny priemer vyuzitych sluzieb a vygooglit cenniky bank. Dalej je to uz jednoducha zalezitost.

Re #124227 S499.1023:
jj postavit na kazdu zastavku jedneho cloveka aby celu noc odhrnal. nekdy si fakt tupej. Nas zriadenec nestihal pred budovou odhrnat asi 75m chodnik a 12 parkovacich miest.
Zastavky okrem toho necisti len DPB ale aj externe firmy. Minimalne v Starom meste.

tutmacik s m@rtinom som sa o nicom nehadal a cela kratka diskusia prebehla aj bez tvojej nepotrebnej intervencie.

Emtrest ma s platnostou to, ze zatial co v predajni ti na katru elektricenku predaju, pri predaji cez net to mozne nie je.
Reply on: Emo #124264:
"Mičurinova aj Ždanovova určite premenované boli". To máš pravdu, ale ešte v dávnej minulosti, keďže po revolúcii sa už viac-menej nedali nazvať ulicami.
Tú tabuľu v korune stromu som si fakt nevšimol, ale mám to našťastie nafotené ešte spred roka. ?
Reply on: klasIK #124222:
1. Mičurinova aj Ždanovova určite premenované boli;
2. Tá tabuľa tam ešte je pohodená v korune stromu. ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: S499.1023 #124243:
Samozrejme, že z dnešného hľadiska už pôsobí DRAHUŠA komicky, ale vo svojom čase bola, myslím, tým najlepším, čo bolo možné v RVHP dosiahnuť. Časom by sa nevyhnutne stala neudržateľnou, ale mala byť nahradená, nie zrušená.
Reply on: oppress #124251:
Tak že to bolo dobré práve v Prahe, kde je cestovná rýchlosť elektriiek nižšia ako v BA.:).
Elektriky v systéme Stadtbahn dosahujú vyššiu rýchlosť ako metro a v dvojitej trakcii majú rozhodne väšiu kapacitu ako nejaký komický VAL.
Reply on: S499.1023 #124227:
"Na margo kontroly presnosti jazdy - mali sme vodiča, ktorý za celodenného pobytu na stojánke stláčaním tlačidla hlásenia úspešne simuloval premávku . Skrachoval až keď bola v meste nehoda, všetko stálo, len on jazdil."

Zaujímalo by ma, čo na tej stojánke celý deň robil. ? Dneska by sa to už oklamať nedalo.
Aká prestavba trolejového vedenia sa má odohrávať pri obratisku Zimný štadión? Má niekto viac info?
Reply on: richardhudec #124256:
Radšej neukazovať. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.