Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: kecho #124292:
pokial dobre viem tak prvy dom paneloveho typu, ktory bol postaveny v BA je par metrov od bernolaku na kmetovom namesti...tusim pochadza zo zaciatku 50. rokov...na dome je aj pamatna tabula, cize presne info uplne tam javascript:smile('☺');
Reply on: S499.1023 #124282:
netvrdím, že neboli, veď tuším prvý panelák v BA bol niekde v Dúbravke, ak sa nemýlim.
o.i.:
http://209.85.129.132/search?q=cache:b7ZeutF2pkcJ:www.plus1den.sk/2007/02/23/slovensko/betonova-petrzalka-ma-30-rokov.html+30+rokov+petr%C5%BEalka&hl=sk&ct=clnk&cd=1&gl=sk

ale niekde som čítal, že pôvodne malo vzniknúť niečo pekné a že to vyhrali nejakí západniari, ale neviem, čo to boli práve žaponci a že po '68 "sa" to stoplo...
Reply on: Puki #124289:
Tá prezývka bola už v časoch, keď sa o cp.sk ešte ani nevedelo. A možno sa ešte ani internet nepoužíval.
Reply on: S499.1023 #124286:
Ale literatuúra, čo od nich mám pôsobí ďaleko profesionálnejšie ako akýkoľvek výstup z VÚD. Každopádne kolega, čo sa signalizácii venuje 40 rokov z vlasntnej skúsenosti nikomu ani neodporúča robiť kooridináciu medzi križovatkami vzdialenými viac ako 600 (niekde už 500) metrov, lebo prínos takejto koordinácie je veľmi mizivý.
Reply on: S499.1023 #124284:
CP-čkári sú cez poľní. Ak sa nemýlim tak tá prezývka vznikla od stránky cp.sk, kde si najmä mimobratislavčania pozerajú svoje spoje domov.
Reply on: S499.1023 #124287:
Ešte raz. Ak aaa u aaa rovnakých aaa kariet.
Reply on: S499.1023 #124285:
Vyhviezdičkované bolo A*****KÝCH KARIET
Reply on: Valec #124276:
Centrum dopravního výzkumu je inšttúcia rovnakých kvalít ako VÚD. Akosi odtiaľ osobne poznám väčšie než malé množstvo ľudí.
Reply on: VLK #124278:
Sorry, ale toto je argumentácia typu "v Amerike bijú černochov". Okrem mechanického poškodenia, čo na takej BČK môže odísť? Ja som zatiaľ skalopevne presvedčený, že limitovaná životnosť kariet (hlavne a*****kých kariet má niekto 3 roky, niekto 5 rokov, niekto 10 rokov a niekto no limit) je len a len kšeft vydavateľov kariet.
Reply on: Zvero #124273:
Čo je to CP-čkár?
Reply on: S499.1023 #124282:
Zaujímavý článok o Petržalke:
http://www.tyzden.sk/sk/fenomen/panelove_mesto.php
Spomína sa tam aj trochu z histórie tohto sídliska.
Reply on: kecho #124272:
Paneláky boli už aj dvávno pred Petržalkou. Problémom Petržalky sa stala hustota zástavby a výška panelákov. Ono je vidieť na podivne zakrivených komunikáciách, že to pôvodne mali byŤ tiché vnútrosídliskové komunikácie a nie nejaké magistrály. Údajne tam pôvodne vyhrali architektonickú súťaž nejakí Žaponci, len potom to socialistickí architekti tvorivo uchopili. Bohužiaľ už sa nepamätám, kde som to čítal.
Reply on: Ámos #124266:
Ešte tocha konštruktívneho:
1) Keď bude vo vlaku špinavý záchod, je to vo vzťahu k zákazníkovi problém ZSSK alebo tej externej firmy, čo čistí záchody?
2) "nekdy si fakt tupej" - to má byť ako pokus o češtinu? Radšej používaj ten jazyk, ktorý si ako-tak zvládol.
3) Emtrest - za to, čo popisuješ, nemôže Emtrest, hlupko.
Reply on: Ámos #124266:
Občas sa prejavuješ ako pravý chruňko. Som zvedavý, či aj v iných situáciách, ktoeré sa budú dotýkať teba, budeš obhajovať niečo typickým socialistickým spôsobom "nie sú ľudia".
Reply on: Peter6607 #124253:
Ak si dobre pamätám, tak mali ľahké maďarské hliníkové zberače "OBUS". Ale či boli od dodania alebo dodatočne dosadené, to si nepamätám. Ešte predtým mala OBUS-y individuálne tuším 6612.
Reply on: Ámos #124266:
mne nejde o porovnávanie bankových produktov, keď to budem potrebovať, samozrejme si to zistim. Ja len tvrdim, ze vecsina bank ma na svojich produktoch aj poplatok za bankovu kartu a ja preto nerozumiem, ze ti isti ludia sa tu rozculuju, ze raz za pet rokov si musia zaplatit za kartu na MHD (pretoze ta je fakticky po zivotnosti).
Reply on: Majo #124254:
Keď budem mať čas, tak ťa za to poxxbem (v prenesenom význame) aj v Bratislave.
S Kremienkom sa dohodnem sám, len potrebujem vedieť koľko by BEÚS za tie vozy chcel.
Reply on: ufo #124275:
Nie, táto veta je konkrétne opísaná z technických podmienok navrhovania SSZ, ktoré vydalo Centrum dopravního výskumu a schválilo české Ministerstvo dopravy. Ale rovnaký názor (rozdiel bol len v dĺžke úseku, pričom tento je najdlhší s ktorým som sa stretol) sa môžeš dozvedieť v rôznych materiáloch (aj zahraničných) ktoré sa zaoberajú projektovaním SSZ.
Reply on: Valec #124274:
To je myšlienka z nejakej učebnice Žilinskej univerzity?
Reply on: Zvero #124273:
"Od Račianskeho mýta po križovatku s Jarošovou pri zváračskom ústave sa zelená pri 50-kilometrovej rýchlosti nedá stihnúť."

Tento úsek má podľa Google mapy dĺžku 1,3 km. Koordinácia má zmysel pri vzdialenostiach križovatiek do SSZ do 750 metrov. Pri väčších vzdialenostiach má je dopravný prúd taký rozptýlený, že koordinácia nemá žiadny význam. V tomto prípade je naviac časť úseku len s jedným pruhom, čo takémuto rozptylu vozidiel len pridáva. Takže tu nemá zmysel o nejakej koordinácii (ktorá tam aj tak nie je) hovoriť. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.