Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mischo1 #123857:
L133 má už aj tak meškanie aj 5-7 minút niekedy takže to zachádzanie nie je zatiaľ vhodné...
Nejake zmeny: Na L32 cez vykend zvysit poobede interval z 30min na 20min, na L33 by som zrusil cez vykend rano 33/3 tie trolejbusy v tak hustom intervale chodia prazdne, a L133 by som dal zachadzať cez baníkovu a segnerovu cim by sa ulahčilo cestovanie ľudom do Dubravky a vznikol ba tam interval spolu L32, 6min, a L133 by som dal potiahnut na AS mlyn nivy....
Reply on: MatejBA #123846:

Re #123851 freeze25:

Uznávam situácia na DD bola neunosná. Krátke tam-y, ranna tlačenica, nekomfort spojený s prestupovaním na električky.

Len kde tomu bolo RADIKALNE lepšie? V roku 2005? nekupovanie kĺbovych autobusov, prestarnute IK280, rozpadavajuce sa karosy atd..

ale v 2006 sa zatrolejovali DD, kupilo 6 NP velkokapacitnych trolejbusov pre DD..

Trošku to treba brať v kontexte, jednoducho mhd na DD je kontinualne dlhodobo zlepšovana pri viac-mene zanedbavaní ostatných MČ , všetci vieme prečo.
Reply on: Valec #123841:
Minimálne 93 už existovala, len mala číslo tuším 53. ?
Reply on: Valec #123853:
ale to čo jazdilo na DD, bolo strašné, musíš sám uznať... tak to vymenili komplet... a samozrejme ani nevylučujem ďalší faktor, pánov Z. a K....

čo sa týka Vajnor, Trnavské mýto pokladám už +/- za centrum...
Reply on: freeze25 #123851:
Veď jasné, ale sa pýtam, čo bránilo tomu, aby na posilnenú L32 išla časť Tedomov a zostala tam časť TAM Busov? Zvyšné TEDOMy by mohli ísť napr. na linku 20 (alebo na celodennú 22).
Keď prídu nové kĺbáky, tiež neprídu všetky naraz. A nepredpokladám, že prvá várka pôjde celá napr. do Petržalky, ale že časť bude premávať do DNV, časť na L70 a pod. A takýmto spôsobom sa mohli rozdeliť aj krátke NP vozy. Lebo napr. taký obyvateľ Vajnor (ktorý tiež nemá priame spojenie do centra) nebude mať nič ani zo SORu BN, ani z TEDOMu a NP kĺbový voz tam uvidí možno akurát tak pri výjazde alebo dojazde linky 59. ?
a už keď som tu, chcel by som "pozdraviť" šoféra busu 1801 na linke na Cintorín Slávičie údolie v piatok s príchodom ta okolo 21,20... nech si osvojí trochu komunikácie s ľuďmi, lebo mu asi trochu šibe.... na zastávke ZOO totiž dosť arogantne otvoril kabínku a poslal do "teplých krajín" asi dvoch alebo troch ľudí, ktorí stáli pri prvom sedadle pri predných dverách, že mu kazia výhľad a podobné keci, pritom minimálne 0,5 metra od kabíny nestál nikto, stáli len pri prvom sedadle.... boli to zhodou okolností (ak som dobre postrehol ich ďalšiu konverzáciu) mladí ľudia z Česka na návšteve v BA a dosť ich jeho správanie zarazilo...

"Nech žije" ten pán... ?
Reply on: Valec #123850:
ja som to zase nemyslel, že musia byť NP vozidlá na DD... ale keďže sa nové mašiny kupujú už väčšinou ako NP, tak zákonite ich menia tam, kde bolo potrebné dať nové vozidlá.... a že sú NP, je len bonus pre tých ľudí.... čo viem, tak na DD bývajú viac mladé rodiny ako starci, ale aj tí sa tam nájdu... a keď už sa na DD situácia dá do poriadku, bude sa meniť ďalej.... si neviem predstaviť, že nové kĺbaky, ktoré by mali prísť do BA cez aktuálny (zamrznutý) tender, by sa objavili na DD... potom majú ľudia z DD pindať na obyvateľov častí, kam tieto busy pôjdu? Každopádne chcem tiež, aby bola doprava v celom meste čo najpoužiteľnejšia a čo najpohodlnejšia, ale šibnutím čarovného prútika to nejde.... časová postupnosť je nutná....
Reply on: freeze25 #123843:
Nie, tak som to nemyslel. Krasňany majú v súčasnosti 25 NP vozidiel, Trnávka ich čoskoro bude mať 22 sólo + 21 Solarisov. Z tohto sa už celkom pekne dá spraviť to, že do každej MČ môžu na vybraných linkách jazdiť 2-3 garantované NP vozidlá.
Ale DD sú zrejme sídliskom invalidov, keď musia mať komplet výpravu z nízkopodlažných vozidiel.
kokšo sa tu dobre že nepozabíjate....


ja som ta to, aby šla linka z odvšadiaľ všade s maximálnym intervalom 4 minúty v kompletne nízkopodlažných vozidlách s ochotnými vodičmi po rovných cestách výhradne s BUS pruhmi a na električkách bez križovania s cestami.....

snívať je krásne ?
Reply on: oppress #123847:
neviem (ale uprimne, ja nikdy nemam proti lepsej MHD hocikde v meste)
Reply on: MatejBA #123846:
Tak teda položme si potom aj otázku koľko z tých čo nadávali na Petržalčanov, keď chceli linky 81 a 86 pozná dopravnú situáciu v Petržalke?
Ad vsetci proti DD: Konecne zacnu riesit situaciu na DD a vy iba nadavate - bud sa prestahujte na DD alebo budte ticho a cakajte kym to pride aj ku vam - tu sa na MHD sralo viac ako na inych miestach. Som zvedavy, kolki z vas, co kydate na DD na nich aj zijete, aby ste poznali dopravnu situaciu z prvej ruky

Ad Dunco2: Ty raz vybehni do terenu s PCL obehni vsetky linky MHD a potom sa hraj na chytreho

Ad linka 133: Je to kravina, tu by som aj suhlasil so zrusenim (Kukl.-Molec. prekryva 32/33, Molec.-~Mala scena prekryva 4,12 ciastocne 17 zvysok tusim prekryva 70) skor kebyze by posilnili 32 na ukor 133.

PS: Nie ze ma ukamenujete ?
Reply on: Emo #123839:
Zčasti máš pravdu, ale ukazovali sa aj na 71,81,85,86... skrátka chaoticky kade tade namiesto toho aby v tom bol systém. Až audit 2005 umožnil tie linky zprehľadniť a prispôsobiť potrebným kapacitám no TAMbusy zhrábla Trnávka a Jurák, ktoré sporadicky na 93 dajú TAMBUS.
Reply on: oppress #123825:
ľuďom z KV? Koľko názorov si si vypočul?

2? 3? možno 5? .... celkom zaujímavé z niekoľko desaťtisíc tam žijúcich...
Reply on: oppress #123817:
ja nie som proti, aby sa všade vylepšili intervaly a vymenili vozy za nové.... ale jednoducho to naraz nejde... trochu sa začali riešiť DD, lebo to tam bolo dosť dlho zanedbávané a zrazu takmer každý doslova nenávidí celú túto časť BA.... samozrejme, že v tom pravdepodobne zohráva svoje aj skutočnosť, na ktorú sa všetci odvolávajú, ale čo s tým majú plebs z DD? ... velké kulové .... a keď majú rozum, nenechajú sa opiť rožkom...

Re #123818 Valec: rozhodiť do celého mesta? to snáď nemyslíš vážne? to akože jeden TEDOM na 32, jeden na 99, jeden na 37, jeden na 53, atd.... dovoľ sa mi zasmiať, to by bola riadna kravina

Re #123821 oppress: ja som sa zatiaľ nestretol ani s jedným názorom, že je problém prestúpiť na Molecovej, resp. že stanicu neobsluhuje elina ale 32... sú to podľa mňa výnimky, ktoré sa aj niekam na verejnosť dostanú... v každej časti BA sa nájde nejaká nespokojná osoba (skupina osôb), ktorá nemá čo iné na robote, len napísať do Bratislavských novín alebo inde a vyliať tam svoje srdce a potom si to s úsmevom prečítať...
Reply on: oppress #123836:
citujem "tým neobhajujem Solarisy na 96, len asi tak nejak oni zmýšľajú.". ako to mám teda chápať? chceš tam vari tedomy? 😃 😃
Reply on: Emo #123839:
Ale linky 61,63,83 a 93 v čase ich dodania nie neexistovali. ? Čo si ja pamätám, tak Ik283 vozieval na linkách 27-S a 47-S. Tam Busy si zasa pamätám najmä na expresoch.
Reply on: oppress #123837:
Ja ta nehodnotim. Ja hodnotim to co tu vidim. Tu nejde ani tak o nazor na dopravu, ako o tvoje vyjadrovanie a pristup k veciam..
Reply on: oppress #123822:
"Od začiatku čo sem došli TAMBUSY, a IK283 sa mali nasadzovať na najvyužívanejšie linky teda 21,39,61,63,83 a 93."

Čo ja si pamätám, tak sa tam aj nasadzovali.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.