Aka kravina na n-tu? Co keby si rozmyslal? Mam napr. 22 NP vozov, tak mozem dat napr. 15 NP poradi a mam rezervu. Velky problem? Specialne ked v BA je takmer 100% zlozakov NP?
"podľa tvojho modelu by ľudia, čo chcú ísť NP vozidlom, mali cielene striehnuť na jeden spoj za čo ja viem 60-90 minút? kravina..." - Ano presne tak. Tato "kravina" funguje v X mestach Europy a ludom s obmedzenou pohyblivostou to strasne pomaha. Netreba mysliet len na seba.
a to, že páni Z. a K. robia to čo robia a majú nejaký úmysel, dáva každému voľnú ruku pindať do všetkých ľudí žijúcich na DD resp. KV?
koho zaujímalo, keď ešte pred pozitívnymi krokmi v doprave na DD sa tam chodilo, tak ako sa chodilo....? nikoho.. no vidíš.. a teraz im vylepšili a už každý len do nich pindá....
Problémom DD je aj to, že taká plynová Karosa keď je naplnená na maximum má problém zvládnuť DD... A Ikarusy 415 nemohli vtedy vypravovať nakoľko v Krasňanoch ich nemali?? Alebo boli inde vypravované?
to akože chceš zagarantovať, že každý (teraz trepnem) piaty spoj bude NP? to nemyslíš vážne? je to kravina na n-tú, už len z dôvodu, že náhodou to zagarantuješ, potom z nejakého prozaického dôvodu nebude môcť ísť na tú výpravu NP a celý systém je v péčku.... podľa tvojho modelu by ľudia, čo chcú ísť NP vozidlom, mali cielene striehnuť na jeden spoj za čo ja viem 60-90 minút? kravina...
jednoducho ide o to, že L 32 potrebovala už nové vozidlá a aj kapacitne vylepšiť (samozrejme, že to potrebujú aj iné linky), a tak čo prišlo do BA, šlo tam... pre mňa za mňa, nech tam dajú niečo nové, kapacitne postačujúce a nie NP....
Noo trolejbusovou traťou by som sa neobháňal nakoľko už v roku 1991+- mala byť... Oni len urobili to, čo sa dávno plánovalo a malo byť... Takže to nebola politická propaganda.
Mily zlaty, toto nie je ziadne riesenie, ale politicka kampan. Riesenie by vyzeralo trochu inak. Tebe by sa tiez nepacilo keby za TVOJE peniaze chodili vsetky nove vozy napr. v DNV a Vam davali same sroty len preto ze riaditel DPB chce byt starosta DNV.
A to ze niektori blbci z DD sa na nu daju nachytat je uplne absurdne. Normalne sa tesim ako po volbach padnu na hubu. A mozno potom dostanu rozum.
Nejake zmeny: Na L32 cez vykend zvysit poobede interval z 30min na 20min, na L33 by som zrusil cez vykend rano 33/3 tie trolejbusy v tak hustom intervale chodia prazdne, a L133 by som dal zachadzať cez baníkovu a segnerovu cim by sa ulahčilo cestovanie ľudom do Dubravky a vznikol ba tam interval spolu L32, 6min, a L133 by som dal potiahnut na AS mlyn nivy....
Veď jasné, ale sa pýtam, čo bránilo tomu, aby na posilnenú L32 išla časť Tedomov a zostala tam časť TAM Busov? Zvyšné TEDOMy by mohli ísť napr. na linku 20 (alebo na celodennú 22).
Keď prídu nové kĺbáky, tiež neprídu všetky naraz. A nepredpokladám, že prvá várka pôjde celá napr. do Petržalky, ale že časť bude premávať do DNV, časť na L70 a pod. A takýmto spôsobom sa mohli rozdeliť aj krátke NP vozy. Lebo napr. taký obyvateľ Vajnor (ktorý tiež nemá priame spojenie do centra) nebude mať nič ani zo SORu BN, ani z TEDOMu a NP kĺbový voz tam uvidí možno akurát tak pri výjazde alebo dojazde linky 59. ?
a už keď som tu, chcel by som "pozdraviť" šoféra busu 1801 na linke na Cintorín Slávičie údolie v piatok s príchodom ta okolo 21,20... nech si osvojí trochu komunikácie s ľuďmi, lebo mu asi trochu šibe.... na zastávke ZOO totiž dosť arogantne otvoril kabínku a poslal do "teplých krajín" asi dvoch alebo troch ľudí, ktorí stáli pri prvom sedadle pri predných dverách, že mu kazia výhľad a podobné keci, pritom minimálne 0,5 metra od kabíny nestál nikto, stáli len pri prvom sedadle.... boli to zhodou okolností (ak som dobre postrehol ich ďalšiu konverzáciu) mladí ľudia z Česka na návšteve v BA a dosť ich jeho správanie zarazilo...
ja som to zase nemyslel, že musia byť NP vozidlá na DD... ale keďže sa nové mašiny kupujú už väčšinou ako NP, tak zákonite ich menia tam, kde bolo potrebné dať nové vozidlá.... a že sú NP, je len bonus pre tých ľudí.... čo viem, tak na DD bývajú viac mladé rodiny ako starci, ale aj tí sa tam nájdu... a keď už sa na DD situácia dá do poriadku, bude sa meniť ďalej.... si neviem predstaviť, že nové kĺbaky, ktoré by mali prísť do BA cez aktuálny (zamrznutý) tender, by sa objavili na DD... potom majú ľudia z DD pindať na obyvateľov častí, kam tieto busy pôjdu? Každopádne chcem tiež, aby bola doprava v celom meste čo najpoužiteľnejšia a čo najpohodlnejšia, ale šibnutím čarovného prútika to nejde.... časová postupnosť je nutná....
Nie, tak som to nemyslel. Krasňany majú v súčasnosti 25 NP vozidiel, Trnávka ich čoskoro bude mať 22 sólo + 21 Solarisov. Z tohto sa už celkom pekne dá spraviť to, že do každej MČ môžu na vybraných linkách jazdiť 2-3 garantované NP vozidlá.
Ale DD sú zrejme sídliskom invalidov, keď musia mať komplet výpravu z nízkopodlažných vozidiel.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Valec
Ale DD sú zrejme sídliskom invalidov, keď musia mať komplet výpravu z nízkopodlažných vozidiel.