Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #123211:
Tak a potom aký má zmysel? Okrem predvolebného? Mi to pripomína svojho času kampaň v Petržalke, ktorú si robil jeden kandidát na starostu MČ tým, že starými zájazdovými Karosami jazdili šoféri po trase bývalej 81.
Reply on: 810zssk #123212:
Mňa by zaujímalo ako to chcú urobiť. To vlastne nechaú nedotknutú starú železničnú trať a vedľa kde je teraz cesta dajú klaje nech hrdzaveju pár rokov?
Reply on: luky133 #123210:
prečo by boli MČ? v BA sú iní adepti na MČ a fungujú ako obyčajný sídelný obvod, alebo (v 5 prípadoch) ako katastrálne územie - z hľadiska samosprávy to ale dokopy nič neznamená
http://bratislava.sme.sk/c/4305890/bratislava-zacne-s-opravou-stareho-mosta-do-troch-mesiacov.html
Magoriatu zacina uz uplne preskakovat.. akoze mi chcu povedat ze do troch mesiacov zacnu stavat trat na moste? A to akoze co tam bude jazdit? Odkupia z Budapesti nejake obojsmerne haluze a bude to jazdit na shuttle linke Prava strana Stareho mosta - Lava strana Stareho mosta, pricom na zastavke Prava strana Stareho mosta bude prestup na L95 a na Lavej strane Stareho mosta prestup na 195 po trase Lava strana Stareho mosta - Safarikovo namestie?

Musim povedat ze sa mi paci ze uz idu riesit ten stary most a dokonca sa vyberaju spravnym smerom.. ale toto znie uplne absurdne..
Reply on: Kakke #123179:
Nic ine nedokazes? Je mi ta uprimne luto.. a to dvojnasobne, kedze podla vsetkeho si ty vo veku 15 rokov stale cital obdobne periodika..

Re #123185 Kakke: Dunco, laskavo prestan trepat o 32 po Molecku, naco by to bolo dobre? Pre tvoju informaciu, linka 133 vobec nie je zla (hoci by mohla byt riesena inak), jediny jej problem je dovod preco vznikla..
Reply on: AAA #123208:
Ešte nei sú ale predpokladám, že o 10 alebo 20 rokov? Síce tu už ani nebudem bývať budú už MČ.
Re #123209 Kakke: To by sa potom dalo len to ma jeden problém... Za súčastné vedenia DPB sa to asi nestane... ?
Reply on: luky133 #123186:
Ty trdlo ? 33 by robilo tých duobusov a tie by v špičke dopĺňali SORky ale len v špičke, čiže duobus by sa na 33 objavil každé 4 až 5min. Medzi duobusmi by posilňovali SORky.
Reply on: luky133 #123191:
A odkedy sú DD MČ?
Reply on: Kakke #123137:

Ešte sa vyjadrím k tej električkovej trati cez Patrónku ono tá trať by mala aspoň podľa mna svoje opodstatnenie aj keď i tu nechávam konečné slovo odborníkom. Aj tak na BA pomery je ten návrch priveľmi sci-fi. Ono je ťažko realizovateľný pre veľké stúpanie a klesanie Pražskej cesty. Neviem aké stúpanie má a aké najväčšie stúpanie može byť na el. trati. Iná možnosť je preraziť tunel, len už pomyslieť na to aké by tento úsek vyžadoval náklady. Ďalej aj ako prekonať križovatku Patrónka -to by bolo vhodné nejakým nadjazdom a ešte k tomu veľká dĺžka celej trate...toho sa my určite nedožijeme.
Reply on: Ike #123195:

Však aj tam sa pekne zahusťuje, konkrétne aj pri Kultúrnom dome. No teraz už nie, voľakedy tam bolo veľa expresov 101,104,105,106tuším,112,115 - staré dobré červené linky ? .
Reply on: luky133 #123201:
Kolkokrat do roka nefunguju elektricky? ?

iny maju autobusy sice s prestupom, tak preco vam nestacia elektricky, sice s prestupom? ?
Reply on: M3go #123202:
to je jediny ustup, co by som spravil s adekvatnou nahradou.. Resp vybrane spoje by tadial nesli
Reply on: MatejBA #123197:
hm, brat obyvatelov druhej najmensej casti Bratislavy, ktora ma takmer cisto ruralny charakter a vlastni tam auto takmer kazdy brat ako prekazku rannej spicke DD je silne kafe... to akoze vsetci Devincania rano cestuju na HLST? ?

Dubravcan pojde na HLST cez Dlhe diely? ? ? ? ? ? ? to je uplne mimo...

intrakovci tuto linku vyuziavaju najmä v tom case, co som spomenul, teda nie v rannej spicke...

jedina vec co by mi na 32 vadila je cesta cez Kramare... skratil by som ju normalne cez Dubovu..
Reply on: Ike #123194:
Stiahnuť s kramarov 32 ? ver mi to je blby napad ?
Reply on: Ike #123199:
Ostatní sa môže dostať aj autobus inde nielen električkou (síce s prestupmi, ale dostanú). Dlhé diely a Karlova Ves nie. Ak nejdu električky tak sa tlačí celý obsah električiek v BN 9,5 na linke 28 sám som to tak riešil lebo kým začne fungovať ND to trvá. ?
Reply on: m@rtin #123156:

Tak aspoň si (hádam) zvolili nové typy NB než tie "podarené" hrbáče. Ono zase rada NB nevyzerá až tak blbo, zrejme aj Praha sa snaží šetriť a ušetrené peniaze dá radšej do nových električiek metra a pod. -otom to je.
Mňa tak napadá, či predsa len tu v BA až priveľmi nepreberáme značky...ono síce fajn, že tu budú sce aj nové Mercedesy ale zase o to viac sa za to zaplatí a v dnešnej dobe aj pri tej ekonomickej kríze rozhadzovať peniaze...či to stojí za to...
Reply on: luky133 #123198:
tieto nehody kvoli antipreferencii sa dotykaju len Dlhodielcov? ostatnych Karlovestanov, Racanov, Dubravcanov nie?

Studenti a ine skupiny obyvatelov? to je kto? Jedini studenti-neobyvatelia co ju vyuzivaju su intrakovci z Botanickej a Mlynskej... ale silne pochybujem ze v rannej spicke niekto z nich cestuje. Ked ju vyuzivaju tak najmä vecer a opacnym smerom ako spicka (den pred vikendom) alebo cez vikend (den pred skolou)
Reply on: Ike #123194:
Jediným problémom sú dosť časté nehody kvôli antipreferencii a kebyže to má fungovať ako má tak kľudne sa môže zrušiť 133. Čo sa týka 32 tú nevyužívajú len obyvatelia, ale aj študenti a iné skupiny obyvateľov. Ale myslím, že jediný problém DD je ten, že nemá dostatočný interval 33 potom by sa mohlo uvažovať o zrušení 133 a skrátení 32. Ale zase nechávať celé sídlisko na jednú linku nie je dobrý nápad.
Reply on: Kakke #123185:
Opakujem to znova, ako stary (ch)uj, ze VY dostanete 240 Mercedesov/Irisbusov - a to ani brano nezmeni

Inak vies na co su vobec L32/33/133 kakke? (len aby si vedel co chces rusit/"pokazit")

L32 spojenie s Kramarmi a Hl. Stanicou pre KV, DD, internaty, Devin, Dubravka (po zruseni 1 na Hl. St. ale pochybujem ze to ludia vyuzivaju)

L33 hlavna linka na zvazanie "sena" na molecku, ktora je ako prestupny terminal na ***** a *****.

L133 doplnkova linka, ktoru vyuziva viac cestujucich ako je kapacita

Zrusit by si mohol 133 ale urobil by si chybu, zrusit by si mohol 32 ale to by bola vacsia chyba, zrusit by si mohol aj 33 ale Dlhace by ta ukamenovali pocet aut by stupol a 32/133 by dostali lepsiu posilu ?

PS: Ak vravim odveci tak pardon, som uz trosku dlhsie hore (cca 20 hodin)
Reply on: Ike #123195:
teda Stare mesto, ale to neratam lebo dopravne prudy jeho obyvatelov su vzhladom na vysoku variabilitu liniek irrelevantne

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.