hm, brat obyvatelov druhej najmensej casti Bratislavy, ktora ma takmer cisto ruralny charakter a vlastni tam auto takmer kazdy brat ako prekazku rannej spicke DD je silne kafe... to akoze vsetci Devincania rano cestuju na HLST? ?
Dubravcan pojde na HLST cez Dlhe diely? ? ? ? ? ? ? to je uplne mimo...
intrakovci tuto linku vyuziavaju najmä v tom case, co som spomenul, teda nie v rannej spicke...
jedina vec co by mi na 32 vadila je cesta cez Kramare... skratil by som ju normalne cez Dubovu..
Ostatní sa môže dostať aj autobus inde nielen električkou (síce s prestupmi, ale dostanú). Dlhé diely a Karlova Ves nie. Ak nejdu električky tak sa tlačí celý obsah električiek v BN 9,5 na linke 28 sám som to tak riešil lebo kým začne fungovať ND to trvá. ?
Tak aspoň si (hádam) zvolili nové typy NB než tie "podarené" hrbáče. Ono zase rada NB nevyzerá až tak blbo, zrejme aj Praha sa snaží šetriť a ušetrené peniaze dá radšej do nových električiek metra a pod. -otom to je.
Mňa tak napadá, či predsa len tu v BA až priveľmi nepreberáme značky...ono síce fajn, že tu budú sce aj nové Mercedesy ale zase o to viac sa za to zaplatí a v dnešnej dobe aj pri tej ekonomickej kríze rozhadzovať peniaze...či to stojí za to...
tieto nehody kvoli antipreferencii sa dotykaju len Dlhodielcov? ostatnych Karlovestanov, Racanov, Dubravcanov nie?
Studenti a ine skupiny obyvatelov? to je kto? Jedini studenti-neobyvatelia co ju vyuzivaju su intrakovci z Botanickej a Mlynskej... ale silne pochybujem ze v rannej spicke niekto z nich cestuje. Ked ju vyuzivaju tak najmä vecer a opacnym smerom ako spicka (den pred vikendom) alebo cez vikend (den pred skolou)
Jediným problémom sú dosť časté nehody kvôli antipreferencii a kebyže to má fungovať ako má tak kľudne sa môže zrušiť 133. Čo sa týka 32 tú nevyužívajú len obyvatelia, ale aj študenti a iné skupiny obyvateľov. Ale myslím, že jediný problém DD je ten, že nemá dostatočný interval 33 potom by sa mohlo uvažovať o zrušení 133 a skrátení 32. Ale zase nechávať celé sídlisko na jednú linku nie je dobrý nápad.
Opakujem to znova, ako stary (ch)uj, ze VY dostanete 240 Mercedesov/Irisbusov - a to ani brano nezmeni
Inak vies na co su vobec L32/33/133 kakke? (len aby si vedel co chces rusit/"pokazit")
L32 spojenie s Kramarmi a Hl. Stanicou pre KV, DD, internaty, Devin, Dubravka (po zruseni 1 na Hl. St. ale pochybujem ze to ludia vyuzivaju)
L33 hlavna linka na zvazanie "sena" na molecku, ktora je ako prestupny terminal na ***** a *****.
L133 doplnkova linka, ktoru vyuziva viac cestujucich ako je kapacita
Zrusit by si mohol 133 ale urobil by si chybu, zrusit by si mohol 32 ale to by bola vacsia chyba, zrusit by si mohol aj 33 ale Dlhace by ta ukamenovali pocet aut by stupol a 32/133 by dostali lepsiu posilu ?
PS: Ak vravim odveci tak pardon, som uz trosku dlhsie hore (cca 20 hodin)
ved mate elektricky, tie nie su dost priame? alebo linka 32... este by som bral, keby ju stiahli z Kramarov... Tato linka ma subeh s elektrickovou tratou, ale uplny... taketo nieco nema v prestupnom systeme co hladat...
ked sa vybuduje elektricka do Petrzalky, teraz bude kazdy sidelny obvod Petrzalky (Luky I, Luky II, Luky III atd) chciet priamu linku do centra a budu plakat ze musia mat subeh s tratou?
Ja sa veľmi do toho nechcem starať. Ale nie je to celkom férové, že tam sa vymýšlajú minibusové linky, expresná linka a neviem čo ešte...ale nech majú.
Na druhej strane to musí byť sídlisko s najvačšou hustotou obyvateľstva v BA pomály, čo som tam bol samý nový ozrutný vežiak, to sa spravila veľká blbosť že to vôbec niekto povolil zahusťovať -nečudo že teraz majú problémy s dopravou.
Čo sa Nitry týka SOR -oni sú radi že sú radi. Inak tie SORy NB vyzerajú aspon o dosť lepšie ako rada BN. Len neviem prečo nepokračujú v tých Mercedesoch...ale asi kôli cene.
Zatváranie dverí pokrivkáva -nuž chceli za málo peňazí priveľa muziky.
Dodávky Sor do Prahy -tiež jedine kôli peniazom podľa mňa.
Kde by sa lacnejšie dostali k nízkopodlažným vozidlám a pri toľkom množstve ušetria balík.
Koniec koncov V Prahe to bude behať viacmenej po okolitých dedinách, kedže tam autobusy tvoria hlavne napájače na linky metra.
Ale problém KV je ten, že ak chcú zaviesť priamu linku do alebo cez centrum ako má temer každá mestská časť ináč ako popri eline to nejde... ? No jedine, že by to šlo ešte cez Grunty ale to teraz nie je reálne.
aj 101ka by bývala plná ak by ju zaviedli a mala by expresný charakter (stála by na 1 zastávke v Dúbravke a na jednej v Karlovke), to ale nie je dôvod ju zavádzať...
.
Gárdener sa ukázal ako slizský opurtinista a je vidno, že celá politika DPB je robená nie za účelom služby pre obyvateľa ale za účelom naháňania hlasov...
Tu je vidno, čo je cieľom DPB: nie doprava cestujúcich, ale voliči...
na takýto DPB sa môžem vykašlať... zrazu nie je problém vymeniť aj výpravu liniek...
Oobre teda priznávam - uznávam, že som spravil veľkú blbosť s tými mojimi návrhmi - pustil som sa ľahkovážne do niečoho čomu riadne nerozumiem a nebudem radšej nič vymýšlať bez radneho overenia. To bola moja velká chyba.
So spojmi si vystačím aj tými, ktoré v okolí mám tak si koniec-koncov nemožem stažovať.
A stým metrom som myslel, že o inom je nie trasa liniek ale všeobecne prístup -výťahy, eskalátory, chránené priestory pred poveternostnými vplyvmi a pod.
Bratislavská sieť električiek sa ani náznakom k tomu neblíži.
Či dimetrálne alebo radiálne linky -to nechávam už definitívne na odborníkoch.
Hej hej ja si ani osobne neviem predstaviť, že by jazdila cez celý deň. Ale možno zase niekto imaginárny bude žiadať celodennú premávku ako to bolo pri nových vozidlách. Veď prečo si aj vy nepýtate nové vozidlá aj vám ich dajú. ? No veď skúste dakto do médií napísať a možno sa pohnú ľady. ?
už vidim tie Sory na 33. ? Ale zase by to malo výhodu, že by chodili ľudia peši a kúpili by si ešte viac áut. ? A náhodou 133 je využívana v každom čase aj poobednom takže zatiaľ o vyťaženosti linky sa nedá hovoriť, že je ako 901.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
MatejBA
Inak vies na co su vobec L32/33/133 kakke? (len aby si vedel co chces rusit/"pokazit")
L32 spojenie s Kramarmi a Hl. Stanicou pre KV, DD, internaty, Devin, Dubravka (po zruseni 1 na Hl. St. ale pochybujem ze to ludia vyuzivaju)
L33 hlavna linka na zvazanie "sena" na molecku, ktora je ako prestupny terminal na ***** a *****.
L133 doplnkova linka, ktoru vyuziva viac cestujucich ako je kapacita
Zrusit by si mohol 133 ale urobil by si chybu, zrusit by si mohol 32 ale to by bola vacsia chyba, zrusit by si mohol aj 33 ale Dlhace by ta ukamenovali pocet aut by stupol a 32/133 by dostali lepsiu posilu ?
PS: Ak vravim odveci tak pardon, som uz trosku dlhsie hore (cca 20 hodin)