KLF: no cesta zvysovania dlhu urcite nie je dobra, takze radsej nech sa zadlzenost mesta znizi (tym sa bude musiet zivit menej bank urokmi). Nevyhodou je, ze 4 roky (volebne obdobie) je na neake potrebnejsie projekty obdobim, v ktorom by sa dali realizovat len tak-tak (od projektovej pripravy po odovzdania do pravdzky). Ako najdolezitejsi dopravny problem vidim stale dopravu do petrzalky a nepaci sa mi ani podpisanie zmluvy na vystavbu mosta kosicka (ten projekt sa mi proste totalne nepaci...).
Takze bude dobre, ak sa pocas tohto volebneho obdobia vypracuje projekt na realizaciu trate v petrzalke a zacne sa s jeho realizaciou (ocakavt jeho dokoncenie v tomto volebnom obdobi je ale prilis velky optimizmus)
Takze bude dobre, ak sa pocas tohto volebneho obdobia vypracuje projekt na realizaciu trate v petrzalke a zacne sa s jeho realizaciou (ocakavt jeho dokoncenie v tomto volebnom obdobi je ale prilis velky optimizmus)
si
Okrem toho si neviem predstavit rozbehy/brzdenie kolajovych vozidiel v danom terene, kde mavaju problemy aj autobusy. Ako riesenie na toto by bolo umiestnit do stredu kolajnic ozubnicu, ktora by zabezpecovala dobry prenos trakcnych sil na podklad. (pre tych co nevedia o com hovorim, nech sa idu pozriet na zeleznicu medzi strbou a strbskym plesom, tiez premava na rozchode 1000 mm, uprostred ma taku ozubenu kolajnicu, akurat trakcne napatie ma 1500 V a prezyva sa to zubacka:-))