Pomer ceny elektricka/trolejbus neviem posudit, ale nemozno sa predsa vzdy odvolavat len na cenu.
Treba si polozit otazku takto: co prinesie obyvatelom sidliska trolejbus a co elektricka? Dovolim si tvrdit, ze trolejbus okrem absencie vyfukovych plynov neprinesie vobec nic alebo len velmi malo. Elektricka by znamenala cesty z centra bez prestupu.
Spytam sa, co prinesie DPB trolejbus a co elektricka? Trolejbus prinesie investicie na vozidla, zbytocne dlhe manipulacne trate a manipulacne jazdy. Cestujucich, ktori idu z Hodzovho nam. cez Mudronovu na Dlhe Diely si viem predstavit len velmi tazko... Elektricka = uspora vykonov (cast km vykonavanych v Karlovej Vsi sa presuva na Dlhe Diely, okrem toho kapacitnejsie vozidlo umoznuje mierne predlzit interval na sidlisku.
Treba si polozit otazku takto: co prinesie obyvatelom sidliska trolejbus a co elektricka? Dovolim si tvrdit, ze trolejbus okrem absencie vyfukovych plynov neprinesie vobec nic alebo len velmi malo. Elektricka by znamenala cesty z centra bez prestupu.
Spytam sa, co prinesie DPB trolejbus a co elektricka? Trolejbus prinesie investicie na vozidla, zbytocne dlhe manipulacne trate a manipulacne jazdy. Cestujucich, ktori idu z Hodzovho nam. cez Mudronovu na Dlhe Diely si viem predstavit len velmi tazko... Elektricka = uspora vykonov (cast km vykonavanych v Karlovej Vsi sa presuva na Dlhe Diely, okrem toho kapacitnejsie vozidlo umoznuje mierne predlzit interval na sidlisku.
Turbo
Neverim, ze elektricka na DD je dvakrat drahsia ako trolejbus, v tom bude mat prsty nejaky odporca elektriciek, mozno isty Lunacek. Vsak na elektricku staci spravit trat a presmerovat jednu linku z Karlovky na DD. Napr. linku 9. Meniaren asi netreba, ta co tam je to utiahne. Na trolejbus treba tahat dlhe pripojne vetvy, samotnu trat na DD, kupit aspon 15 az 20 novych trolejbusov (pri cene cca 15 mil. Sk za kus) + novu meniaren. Nemyslim si ze ta co tam je utiahne celu Mlynsku dolinu + subezny usek s elektrickou + DD. Navyse je to pre cestujuceho rovnako atraktivna ako autobus, lebo musi prestupovat, pripadne bude stat v zapche (32). Okrem toho je sidlisko DD dost velike na nieco kapacitnejsie ako klbovy trolejbus, tramvaj (2xT) je tam akurat. Co si myslite vy? Strasne by ma zaujimalo odkial ma starost Karlovky take informacie ze elektricka ja dvakrat drahsia, neverim tomu! Co si myslite vy?