Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
http://bratislava.sme.sk/c/4300310/dopravny-podnik-obnovil-linku-c133.html
"Nové nízkopodlažné autobusy s dĺžkou 12 metrov oddnes obsluhujú linku č.32, ktorá smeruje z Dlhých dielov na železničnú Hlavnú stanicu. Zavedenie týchto autobusov je reakciou dopravného podniku na požiadavky cestujúcich." - Kedy DPB zareaguje na moju poziadavku (ale aj poziadavky inych cestujucich) ze chceme kompletne nizkopodlaznu vypravu na Mileticovu?
Reply on: Emo #122924:
Tým však natlačíš ešte viac ľudí do L5 ktorá už aj tak chodieva dosť plná (hlavne po skončení vyučovania to bude dosť drsné), zatiaľ čo iné linky budú premávať prázdnejšie. Pre ľudí na trase Rača - Petržalka je to riadne obmedzenie počtu spojov. Druhá vec je atraktivita prestupného uzla Zochova/Kapucínska a to práve v smere Rača - Petržalka (buď schody a podchod, alebo riadna obchádzka s nevhodnou pešou trasou).
Osobne si myslím, že takáto zmena by bola viac k horšiemu ako k lepšiemu. Avšak po zavedení električiek do Petržalky môže byť 94 kľudne len špičková (za mierneho posilnenia L93 v sedle), a možno aj úplne zrušená.
Reply on: MatejBA #122923:
Jezis, neries Dunca..

Ja by som povedal asi tolko.. mne nevadi ze sa riesia DD, za normalnych okolnosti by to bolo fajn. Mna len stve ten dovod.. ze skratka DPB nepristupuje ku vsetkym rovnako..
Reply on: luky133 #122906:
pred volbami urcite. ako vzdy. z coho by si chceli robit predvolebnu kampan? je to tabu clanok volebnej kampane, co najlepsie nahana hlasy. a nesmie sa splnit, aby bola ta tutovka aj pre dalsie volby...
Reply on: MatejBA #122901:
Vsimli, ved to je zname uz dlho ze tam bude chodit ?
Reply on: luky133 #122898:
Je.
Reply on: Kakke #122896:
Podla mna je to takto lepsie, najma kvoli napr. dobiehaniu na spoj (ked nemas ciel). Podobne by som 80 rozdelil na 80 a napr. 81.
Ale spravil by som nieco take, ze napr. 91 a 191 by v smere do Rusoviec boli ako dve linky, ale v smere pod most by to slo vzdy ako 91..
Reply on: boxcar #122895:
K divadlu aj od divadla (presnejsie povedane k/od Malej sceny) som ju videl poobede pomerne prazdnu. Z Molecovej pod most dnes 9 cestujucich, v opacnom smere celkom plna..
Reply on: Kakke #122889:
Nema to byt nahodou tak ze v oblasti Solosnickej a este neviem akej sa stoji HOCIKDE na znamenie?
Reply on: luky133 #122880:
"Ak by som už v týchto voľbách mal hlas tak ho dam možno aj Záhradníkovy a spol." - Keby toto drisol niekto nezorientovany tak chapem. Ale ty, co sa MHD kusok venujes ma tymto vyrokom sokujes. Myslis ze Zahradnik/Kadnar ako starosta by MHD pomohol? Zmier sa s tym ze DPB po volbach zrejme ziska niekto kto nebude "pro-Dlhe Diely" a skratka o vsetko co ste teraz ziskali hned aj pridete 😛
Reply on: Valec #122922:
To sa dá vyriešiť prestupom na linku 5 v uzle Zochova/Kapucínska. ?
Reply on: Kakke #122921:
1.) Kym nebolo zahradnika tak na DD jazdila MHD ako keby tu bola iba 1/3 realnych obyvatelov (cize velmi poddimenzovana)

2.) Pisal som davnejsie na elektricky nechodi len KV ale "cela" zapadna Bratislava

3.) Lepsi zatazkavaci test, ako jazda na DD hadam nie je

4.) Uvidis, Brano odide a zase na DD budu srat 10 rokov kym to opat bude neunosne

5.) Ak ti to velmi vadi, vypni okno prehliadaca a chod si kupit auto alebo sa prestahuj do viedne, kde sa maju vsetci rovnako (v ramci MHD) ?

PS: Viem, ake to je, ak ma niekto nieco lepsie ako iny, len mi vadi, ze kvoli tomu obvinujes (skoro) celu MČ (to je dovod preco som taky "anti-kakke-ovsky" ? ).
Reply on: Emo #122918:
Dobre, a ako by si potom vyriešil spojenie Rača - Petržalka, ktoré je teraz vďaka L94 celkom slušne riešené (povedal by som ideálne ale niekomu ten prestup môže, na rozdiel odo mňa, vadiť).
Reply on: MatejBA #122917:
A vieš, že nie? Raz ma chytil dážď na hrádzi...takže mi stačí... To, že sú DD preferované už bude zachvílu srať aj mravce. Furt vám tam dačo premáva, električky tam chodia v takej frekvencii, že len centrum má hustejšiu premávku električiek.
Reply on: Kakke #122919:
"Inak zaujímavé je, že 77 s akými rozdielmi premáva a má zachádzky alebo 57 a tam nie je 1xx."

Kedysi tam aj bolo 1xx, dokonca aj 2xx, ale potom pozlučovali do jedného čísla. ?
Reply on: Viliam22 #122891:
Pravda na druhej strane zas je tých liniek, resp. číslovaní až moc. Síce som tu obhajoval to delenie ale v Brne napr. majú ešte väčšie rozdiely medzi spojmi autobusov alebo trolejbusov a majú aj viac čísel v jednej linke, čo by v BA dopadlo delením takej linky na 3. Inak zaujímavé je, že 77 s akými rozdielmi premáva a má zachádzky alebo 57 a tam nie je 1xx. Tak zas by nemuselo byť ani pri 1-91, 1-92 a 1-96. A opačným extrémom sú zas SAD kde máš jeden spoj 2 piktogramy (metafora) ?
Reply on: Valec #122914:
"Nezábudaj však, že zatiaľ čo 47-S bola len posilová špičková JEDNOSMERNÁ linka, 94 je linka celodenná. Kde by si ju na Staromestskej odstavoval na vyrovnávací čas? Spoje 47-S tam jednak mali zastávku (dnes ju už nemáš ani kde zriadiť) a tiež cestou na Hodžovo nám (názov konečnej) bežne trávili čas postávaním na Panónskej ceste."

Veď to by nemusel byť problém. Také 31 alebo 68 na Trnavskom Mýte tiež idú hneď naspäť. 34 na Račianskom detto. A jazdia. Je fakt, že prípadné meškanie sa prenáša aj na druhý smer.

"Keby vlčáci vedeli čítať aj cieľ, tak by sme takéto dementné označovanie nepotrebovali."

Presne❗
Reply on: Kakke #122915:
najprv ti vadi, ze sem ide SOR 10,5 potom ze 8ks z 20 tedomov a teraz ti vadi ze dali 1 solaris ako ZV - nabuduce ti bude vadit ze na DD prsi skor ako v petrzalke? ?
Reply on: pepke #122899:
Kvôli tým oddeleným konečným. V podstate spojenie 91 a 191 je len to, že určené spoje 91 by končili na Rusovciach, tam je rozdiel len v tom, že by končili skôr. Ale napr. pri 80+180 (môj návrh), 92+192 a 96+196 je to dobré lebo tam majú linky odlišné konečné. A 21+121 z dôvodu toho, že je to doplnok k 21, ale nie je to nutnosť, pokiaľ je v rade čísel 2x voľno tak môže to tam byť.
Reply on: Emo #122904:
Tak na 88 by sa Solarisov zriekli keby tam boli normálne klbáky. Najprv jazdila 88 ráno každých 6 min a s klbákmi, potom klbáky vymenili Solarisy a potom ešte aj ráno zo 6min spravili 8 ? Pokiaľ viem tak na 96 premávajú dlhšie a možno by sa hodili ešte na linku 50 keby mala lepší interval ale potom. Solaris bol kupovaný ako "náhrada" za klbáky tak nevidím ani jeden dôvod prečo by mal chodiť na DD. DD pokiaľ viem majú svoje Tedomy a SORy, tak nech si ich zožerú a nech Solarisy nechajú na pokoji ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.