Ano mesiac pred volbami oznamia stavbu DD rychlo drahy, tyzden pred volbami zacnu stavat den pred volbami ju sprevadzkuju a povedia, ze ak ich zvolia kupia este na to aj nizkopodlazne saliny
Ináč ráno bol Solaris na školskom spoji a neskôr, že je na ZV ma dosť zarazilo keď to tu čítam... To je taký problém tam dať B732?? Či by to pokazilo image predvolebnej kampani?
Re #122901 MatejBA: Hej zachvíľu budeme mať aj zadarmo občerstvenie v busoch. A myslím, že ak by Záhradník začal jazdievať do roboty 133 (nakoľko to ma priamo) polepšil by si ešte viac pohľad KV a DD na neho. ?
Este aby nam kaviar davali a bude fajne Inak vsimli ste si ze 133 ide priamo ku DPB sidlu? (ak je este na olejkarskej) Takze mozeme dat vyzvu brankovy "Jazdi 133 a nie na passate" ?
91 a 191 je podľa mňa celkom rozumné riešenie, neviem prečo to chceš spájať, ľudí by to len plietlo. takisto ako 21 a 25...25 je celkom iná linka ako 21 keďže prakticky vozí len zamestnancov VW (veď nakoniec si ju aj platí) a myslím že normálny obyvateľ DNV ju veľmi nemá šancu využiť, takže neviem načo ju chceš dávať s L21 do spojitosti. Rozdeliť 80 na 2 linky je podľa mňa celkom fajn, aj keď nemyslím že je to nejak veľmi nutné...
tak už viem čo tam robila 1201 ? to neviem kde mali ako ZV Solaris v ktorej MČ ☠ už ma to celé serie ako sa celý DP ide posrať s DD len aby tam chodilo to najnovšie ? čistý kreténizmus a hajzelstvo. Pdrbali ráno interval na 95 ale nič nerobia preto aby ho dali doporiadku, absolútne nič! Serú na všetky MČ!
Podľa mňa je takét delenie spojov potrebné pri 92+192, 96+196 ale nie napríklad pri 91 a 191, kde 191 je len skrátená verzia 91 a v podstate majú celú trasu spoločnú, ale napr. 96 a 196 majú odlišné konečné AVION a ŽSTNM a to isté aj 92 ktorá na TESCO Lamač nikdy nechodí, len 192. Preto by som napr. aj delil 80 na spoje idúce do Kopčian ako 80 a k Matadorke ako 180. A aktuálna linka 180 by dostala číslo 89. Inak ma napadlo, že aj linka 25 by sa dala očíslovať ako 121, keďže to je posila k 21 pre tých čo idú len do VW a nejdú do DNV.
MatejBA