Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Kakke #122792:
kakke siel si ti niekedy vobec na L5 s tym ze si nastupil na ZST Vinohrady? Lebo asi nie - nahodou Raca ma (mozno aj zo zlatymi) idealne riesenie elektriciek, ktore by som urcite nemenil (Spojenie s mestom, spojenie s hlavnou stanicou, aj ked by sa dalo uvazovat o kombinaci L3/5+L210/201 ci nieco ine a nakoniec spojenie s dubravkou, ktore je hojne vyuzivane (L7 by som zrusil)

Ja by som hlavne zmenil spojenie v KV a Dubravke a mozno zrusil 14 na ukor posilnenia 9 v podobednej spicke (tak ako je to v rannej)

A po otvoreni Rychlodrahy Petrzalka by som pridal pre petrzalku 2 linky - 1 na hlavnu stanicu (ako vypomoc 93) a druhu okruznu s koncom niekde v meste (mozno safko-vazovova-obchodna-nam. l. stura alebo safko-kapucinska-tunel-novy most)
Reply on: setra #122789:
V aktualitách sú len zo zástavky Kuklovská a Nová budova SND. Na cp.dpb.sk som sa pozeral a tam nie je nič. A ďakujem za typ cp.sk tam som vôbec nepredpokladal, že budú nakoľko nie sú ani tu a ani na dpb.sk ?
Reply on: MatejBA #122791:
Ja som jazdnú dobu predĺžil o 3 minúty , zabi ma! ? Vieš, skús sa radšej pozrieť na stav tratí, preferenciu a prílišnú hustotu zastávok. Teraz má jazdnú dobu L5 asi 53min, môj návrh robí 56min, no s preferenciou a rozumnými vzdialenosťami zastávok by to bolo 50minút. Tam sa obzeraj radšej teda a nie po 3minútach.
Reply on: Kakke #122785:
Ide mi o to, ze ti ludia v elektricke by ta obesili kebyze im predlzis jazdnu dobu o nejake minuty, o to mi ide - 5 by som absolutne nemenil je to jedna z najvytazenejsich liniek
Reply on: MiroBA #122783:
no vidis, ja byvam v DNV pri trati a cele mi je to naprd, pretoze tam kam dochadzam vlak nechodi 😃
Reply on: luky133 #122788:
Sú v aktualitách na www.dpb.sk a na www.cp.sk skús zastávkové CP.
Sú už niekde cestovné poriadky na 133? Môžem povedať, že DPB sa úplne vysr*l na informovanie občanov o znovu zrodení tejto linky. Nijaké info neboli v piatok na zástavkach ani v busoch čo boli na DD ako to bolo keď sa menila trasa linky 32. Takže to vidím tak, že zajtra pôjdem klasicky trolejbus+električka.
Reply on: Emo #122781:
Tam išlo o zmenu koncepcie v ED, keď sa spravil v pondelok - piatok 12 minútový celodenný interval.
Reply on: Pettrik #122779:
Prečo by 5 a 7 nemohli fungovať tak ako som napísal. L5 som viedol cez Americké preto aby malo čo odbočovať na Nám. SNP od Špitálskej na smer tunel. Teda pre lepšiu variáciu spojenia. Skúšal som to spraviť aj tak, že by som nechal 5 a 11 bez zmeny a namiesto toho viedol od Kapucínskej po Špitálskej L9 ale tam by zas mala pridlhý súbeh so 14 a tiež by potom na trasu z Trnavského mýta cez Vazovovu ostala linka 2, zatiaľ čo 4,9 a 14 by chodili cez Krížnu. A spraviť 14 okružnú trasu jednosmerne cez Vazovovu by bola blbosť lebo by z hornej trate cez Obchodnú bolo blbé spojenie na Trnavské mýto, preto som nechal 9 a 14 ako sú a 7 v centre otočil a predĺžil do Rače. Ešte pre upresnenie info, tak prihodím aj typy vozidiel počet :
L2 : 7ks 2xT
L4 : 15ks 2xT
L5 : 20ks 2xT
L7 : 10ks 2xT
L9 : 13ks 2xT
L12 : 10ks 2xT
L13 : 5ks K2
L14 : 8ks K2
dokopy 88 vozidiel + na vložené spoje na L7 v úseku ŽST Vinohrady centrum, v intervale 8-16min : 7-4ks K2

Terajšia potreba vozidiel vychádza na cca 93ks súprav a mne sa pri počet 92-95 ks podarilo zvýšiť kapacitu v Rači a KV, znížiť od Zátišia po Zlaté piesky kde stačí 7-8 spojov za hodinu.
Reply on: MatejBA #122776:
Teraz neviem čo chceš vôbec. Na Obchodnú by z Rače jazdila L7, ktorá by smerom do Rače z Obchodnej šla cez Nám. SNP a ako terajšia 11 do Rače. A spojenie Kapucínska - Obchodná robí L9.
Reply on: Emo #122781:
Lenže zabli ste na to, že od zastávky Legionárska po Jurajov dvor jazdila linka 10 rovnako robená sólami, čiže kapacita ostala, len tie sóla z 10 prešli ako druhé vozne na linku 2 a začali na 2 jazdiť dvojičky.
Reply on: S499.1023 #122780:

Režimku nemám, vlakom denne ani nechodím. Samozrejme keby som býval v Devínskej niekde pri trati a bolo by k dispozicií vačší počet vlak. spojov tak by som nad tým aj uvažoval.
Reply on: AAA #122770:
Máš ty pocit, že kvôli Polusu musia jazdiť linky v intervaloch 2 minúty? Teraz je tam s tromi linkami po 12min interval 4 minúty, a dve linky po 8 minút dávajú tiež 4 minúty.
Reply on: MiroBA #122761:
"Však už sa 2jka pre to posilovala. volakedy chodil sólo vozeň a teraz dvojičky."

To bolo kvôli tomu, že sa postavil Polus. ?
Reply on: MiroBA #122761:
Povedz, môj, máš režimku?
Reply on: Kakke #122759:
Tak to na tej 5 a 7 ,to by mohlo byť možno cez víkend, ale určite nie cez pracovný týždeň... Čím by si vykril špičky keď chodia do alebo zo školy školáci, teraz to je natrieskané jak hovado, a tolko vozov neni, aby v mohli chodiť na oplátku v krátkych intervaloch...
Reply on: MatejBA #122776:
a zbytocne predlzis jazdnu dobu na 5
Ach, aku krutu pravdu mal Valec ?
Reply on: Kakke #122759:
Si sa s konom zrazil aby 5 jazdila v spicke a cez vikend? A sedlo co? Si myslis ze 5 byva prazdna pocas sedla?
A nestačila by na Hl. stanicu len jedna linka? Premávala by po trase Hl. Stanica, Obchodná, Tunel, Nábrežie, Šafko, Kamenné nám., Špitálska, Vazovova, Radlinského, Hl. Stanica. Tak aby sa dalo z každej radiáli prestúpiť na linku na stanicu. Samozrejme by musela mať hustejšie intervali. Ale bolo by potrebné pre prestupujúcich z Rače presunúť zastávku na Radlinského ulici za križovatku Vazovova/Radlinského, aby s tými piatimi kuframi nemuseli ísť veľa peši.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.