Aha, síce pravda, medzi VUBčkou a Cestou je vlastne to parkovisko. A potešilo ma, že je to vo vlastníctve mesta tak by ten tunel sa potom mohol aj spravyť hĺbením. Ako má byť podla plánov vlastne hlboko?
Tie úrovnové križovatky so železnicou by bola samozrejme totálna kravina, myslel som, že by sa to riešilo nadjazdmi možno by to bolo lacnejšie a realizovatenejšie. Pretože ten tunel na bratislavské pomery sa mi zdá byť megalomanský a či sa vôbec zrealizuje, takých projektov tu už bolo... Ale, ...ak hej budem len rád, hlavne treba začať stavať.
Po prvom týždni státia v zápchach pochopia tí diletanti z Dlhých dielov prečo sa neoplatí robiť linku po nábreží z DD až do mesta, po tom čo budú pravidelne na semaforoch a kolónach tak ich to prestane baviť a tak ako predošlá 133 dopadne aj táto verzia ? ?
No ja v Starom moste nevidím nejakú hodnotu. Starý naozaj je, ale mali sa jeho rekonštrukciou pre električku zaoberať skôr a nie keď padá. Inak na ňom nieje čo obdivovať, okrem tých mýtnych domčekov. Keď sa však budú pamiatkari a mesto naťahovať o to, či rekonštruovať alebo vystavať komplet nový tak ten most nebude prevádzky schopný ani len pre MHD a v centre nám ostane most po ktorom nebude nič môcť prejsť zatiaľ čo sa milosť páni budú hádať ? a aj na rekonštruckií sa dá nabaliť, všetko sa dá. Firma hodí nižšiu cenu a počas stavby bude pravidelne oznamovať potrebu zvýšenia dotovania rekonštrukcie, lebo ceny šli hore u jedného, druhého a tretieho...
Tá 133, možno tým aj nejakí ľudia chodiť budú ale pochybujem že ten autobus bude rýchlejší než električka lebo musí rovnako stáť na semaforoch tak či to bude mať zmysel, dobrá konečné 133 by bola na Zochovej alebo na Šafku ale rovnako tam aj tam sa človek v poho dostane električkou. Konečná pri SND je kravina to radšej už k AS Mlynské nivy.
Nie, dole na Molecovej by sa mal spraviť krytý prestupný terminál s prestupom na hrane a je škoda že sa to už pri tolkých stavebných úpravách tam nerealizovalo teraz.
Mesto Ba môže okašlať celú dunajskú komisiu.. K dodržiavaní jej záverov sa zaviazal štát = ministerstvo dopravy ako správca plavby príp. ministerstvo ŽP ako správca vodného toku... Ale ani jedno ministerstvo nedá ani Eurocent, a to ani napriek opakovaným židostiam, výzvam a vydieraniam mesta!!
Teda ak si to mesto má hradiť zo svojho (pár € bude možno z EÚ), postaví si to podľa seba..
Re #122510 810zssk: myslím, že pre ten most by bolo problémom "náhodne" zhorieť. skôr tipujem, že by "náhodou" do niektorého piliera narazí loďka a okrem zbúraného mosta budú mať dôvod na "dodržanie podmienok dunajskej komisie" ?
Tak samozrejme som myslel, že na tej trati by sa križovatky vyriešili mimoúrovňovo. Inak, (však to aj to tu skoro každý vie) -Podobne takto hlavnú trať má aj naprostred mesta Brno už od počiatku vlakovej dopravy a je prefektné, že tam človek vystúpi na Hl. nádraží a je hneď v úplnom centre.
L99 má ráno namiesto intervalu 7-8 min. interval čistých 8 min a ten jeden voz čo sa ušetril jazdí na L80 (80/10) a okolo 7.45 prejde z Kollárka na Ovsište a pokračuje ako 99/10 ☺
"Postavila sa VUBèka a dalšie vežiaky do priamo do bývalého koridoru. Nuž, dnes sa to ide alebo chce nanovo celé stavať a ostáva už len spraviť razený tunel za omnoho drahšie."
Nemáš úplne pravdu - celé je to trošku zložitejšie. Samotná trať popri Karadžičovej sa zrušila okrem iného aj kvôli tomu, že týmto koridorom malo prechádzať metro. Rozhodne nie kvôli výstavbe výškových budov. Budovy ako VÚB alebo CBC vznikli oveľa neskôr, ale stále mimo koridoru bývalej trate. Popod budovou VÚB viedla akurát vlečka na Mlynské nivy (jej pozostatok ešte vidno), pod CBC bola časť koľajiska železničnej stanice Nivy alias Nové Mesto. Samotný pozemok pôvodnej trate je ešte nezastavaný (najviac sa mu približuje budova Slovenskej poisťovne) a je (na pár drobných výnimiek) celý vo vlastníctve mesta (parkoviská pred VÚB a CBC) alebo železníc.
Naviac, ak by sme mali dnes v centre trať s úrovňovými križovaniami, boli by veľké tlaky na jej zrušenie. Jednak kvôli kolíziám s ostatnou dopravu a samozrejme kvôli hlučnosti. Podzemná trať je rozhodne v takejto exponovanej lokalite lepšie riešenie ako povrchová.
Čo sa týka opravy resp. prestavby starého mosta - jedine čo je treba urobiť opraviť, navýšiť a zosilniť konštrukciu. A hlavne mu nechať pôvodný vzhľad, najlepšie ešte ten spred vojny.
-len ja v tom vidím jediné, niekto siloumocou chce čím vačšiu zákazku, lebo čím viac bude treba prerábať tým viac sa bude dať penazí uliať mimo -o tom to celé je.
Aj to rušenie stredného piliera je inak dobrá kravina. To lodníkom 86m metrov nestačí? alebo sú vždy tak ožratí a nevedia sa strafiť? Význam by to malo keby to bol jediný taký zúžený priestor na toku Dunaja, ale ešte užší priestor má predsa viacero iných mostov už len v napr. v Budapešti a pochybujem že ho len tak rozoberú, lebo je myslím kultúrnou pamiatkou ako celok. Aj, že pri zvýšenej hladine bráni lodnej doprave -ale veď keď je príliš zvýšená hladina lodná doprava musí byť zastavená aj tak pretože je zároveň silný prúd a lode by to proti prúdu proste neutiahli.
To si len niekto vymyslel, akurát aby získal velké prachy.
K tej kúpe Kĺbových autobusov, veru mešká to dobre dlho. Som zvedavý či sa aspoň nejakých tento rok skutočne dočkáme.
A hádam to budú tie Mercedesy.
Keď už ale má byť nejaká 133, myslím si, že práve na Molecovej by nemusela zastavovať, tak ako niekdajšia 352, pretože sa do nej natrepú aj tí, čo by inak cestovali 33 po Molecovu.
To sa nemohla točiť pod Nový mostom alebo na Šafku? Ráno sú nejaké predstavenia v SND?! Poobede o tej 15 možno dačo začína, ale skôr by človek ocenil keby nejaký spoj konečne išiel aj po 20:00 od SND smerom pod Nový most, ale to by nesmeli DPBáci všetko rozdr.ať na Dlhé diely a netváriť sa, že večerná 28 k SND neexistovala ☠
Ono by v tej celej mizérii stačilo keby sa DP vykašľalo na robenie liniek pre Dlhé diely do každého zadku, ale poriadna linka 33. 32,133 a ostatné blbosti nevyriešia nič. Oni síce ľudia z DD budú aj za 20 rokov pixovať, že im nejde priamy spoj do centra, ale aj tak budú všetcia prestupovať aj naďalej na Molecovej na električky lebo vedia, že autobus/trolejbus sa zápchve nevyhne, električka áno. Ja teda chcem vidieť inak kde sa vzali šoféri na linku 133 a hlavne ako to bude vyťažené ?
Ja by som to riešil tak, že linka 95 by v úseku Vyšehradská - Šafko premávala v intervale 6/7-8/6//7-8 a v úseku Technopol - Šafko by premávali vložené spoje (trebars so špeci označením ako sedlové spoje 92, takže 195) len v špičke do intervalu 3 minúty v rannej a poobednej špičke.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
MiroBA
Aha, síce pravda, medzi VUBčkou a Cestou je vlastne to parkovisko. A potešilo ma, že je to vo vlastníctve mesta tak by ten tunel sa potom mohol aj spravyť hĺbením. Ako má byť podla plánov vlastne hlboko?
Tie úrovnové križovatky so železnicou by bola samozrejme totálna kravina, myslel som, že by sa to riešilo nadjazdmi možno by to bolo lacnejšie a realizovatenejšie. Pretože ten tunel na bratislavské pomery sa mi zdá byť megalomanský a či sa vôbec zrealizuje, takých projektov tu už bolo... Ale, ...ak hej budem len rád, hlavne treba začať stavať.