Ale pokiaľ by tam nebolo zrovna 160 kmh, tá trasa je veľmi zdĺhavá (čo do km) (a neatraktívna) a až na pár situácií reláciu ŽST Petržka - Hl. St. máš oveľa rýchlejšie 93kou...
za to moze trasovanie tej trate alebo charatker? Podla mna za tu maly rychlost moze to, ze je nechranena, otvorena a je tam jedno z najblbsich a najnebezpecnejsich priecesti siroko-daleko...
No je to smutne, ze su tu ludia, ktori maju napady a staraju sa o peknu stranku, nemozu nic presadit. Len sa mi potvrdzuje moje tusenie, ze vsetky tie reci o zvysovani komfortu su len reci prazdne. Aj ta mapka liniek co tu je, je o niecom inom ako ta, co vydava DPB. Riesenim by bola skladacia mapka aj z nocnymi spojmi, za symbolicku cenu, aby sa pokryli naklady. Takto je ta mapka o nicom a kedze je "zadarmo", je jej vecny nedostatok.
Dobry den, akokolvek rad sa odveziem napriklad novym Solarisom, myslim, ze struktura rozmiestnenia sedadiel - 2 x dva rady sedadiel a medzi nimi uzka ulicka - uplne nevyhovuje podmienkam dobravy v BA, kde najma v spicke dochadza takmer na kazdej zastavke k masivnemu vystupu a nastupu. I v starsich autobusoch je to velmi nekomfortne, ked par sediacich ludi "navyse", stazuje statie ostatnym, ktori - neraz na jednej nohe, drziac sa jednou rukou - brania i sediacim pri vystupe. Riesenim by bolo, aspon co sa nakupu novych autobusoch tyka, iba jeden rad sedadiel na oboch stranach. Nech je to sedenie len pre nutne pripady o ostatni cestujuci mozu pohodne stat a realizovat svoje nastupy a vystupy bez vacsieho obmedzenia - ktore casto byva zdrojom emocii rozneho druhu.
V tomto podla mna spociva pohodlie cestujucich, o ktorom sa tak casto hovori, a ktore v inych ohladoch nebude zrejme nikdy dosiahnute. (pokial zahustovanie dopravy a masivna vystavba bude pokracovat nastupenym trendom)
Tak keby sa este z nej ubralo rano - a ziskali by sa dalsie 2 vozy (10 minut by nikomu vyrazne neuskodilo ), tak rozhodne na povodnu L88 . A ma este napadlo ze keby bola v rannej spicke ta povodna L88 ,tak by uz nemalo zmysel ,aby kazda L99 chodila az do Ovsista ,trebars kazdy druh len po Muchovo nam. - a ziskas dalsi voz-1-2.
Alebo ako tu dakto spominal riesenim plnej L95 by vytvorit L95 s L195 ( Technopol - Safko )
L95: 6,7-8,7-8,10,10,7-8 (RS,S,PS,PV,V,VIK)
L195:6,---, 7-8,10,---,---
veď práve preto je to v úvodzovkách... osobne si myslím, že keď lodiam 60 rokov stačilo mať cca 86 metrov, prečo zrazu chcú 100... hlavne keď na dunaji sú určite mosty, ktoré majú ešte menší rozchod pilierov... okrem toho, ak si dobre pamätám, tak bolo prezentované, že to sú iba odporúčania pri stavbe nových mostov cez dunaj, pri reko vraj aj tak nie sú záväzné
Re #122526 810zssk: veď práve, lenže čo by z toho mosta mohlo zhorieť? ? betón nehorí, železo tiež nie.... to je teď takovej voříšek
Re #122529 MiroBA: zochova by bol afajn, ale keď už, tak so zachádzkou Nový most, pretože spod mosta sa dostať na Zochovu, tak to je rezkým krokom dobrých 15-20 minút... na Šafko by si neodbočil z Vajanského doľava, jedine tak po trati elín.
Re #122531 810zssk: prečo nie? teda až na to, že tam je málo miesta... teoreticky to možné je aj na ASMN... a miesto by sa dalo urobiť napr. presmerovaním 88 na trasu Apollo - Svätoplukova-ASMN-Wustenrot-Landererova, prípadne Apollo-Svätop-ASMN-Rajská-29.8.-Wustenrot... len potom by už mohli rovno seknúť aj 70 tku na otočku aspoň cez Landererovu, keď by zbytočne kopírovala trať most - asmn
akurát mi pred barákom na zelenej lúke osekali polovicu stromov a stavajú tam parkovisko ? vie mi niekto povedať, kedy sa má vystavať nová vozovňa na západe mesta pre električky a autobusy? A mám na mysli krytú vozovňu a nie odstavnú plochu kde sú vozidlá celoročne vystavované vplyvom počasia ?
Ako myslíš, že sa to na Nivách nedá točiť? Ja som myslel normálne tak ako sa točí 21,88, 206...
Alebo už je kapacita toho obratiska vyčerpaná tak, že sa tam neznestí dalšia linka?
Aha, síce pravda, medzi VUBčkou a Cestou je vlastne to parkovisko. A potešilo ma, že je to vo vlastníctve mesta tak by ten tunel sa potom mohol aj spravyť hĺbením. Ako má byť podla plánov vlastne hlboko?
Tie úrovnové križovatky so železnicou by bola samozrejme totálna kravina, myslel som, že by sa to riešilo nadjazdmi možno by to bolo lacnejšie a realizovatenejšie. Pretože ten tunel na bratislavské pomery sa mi zdá byť megalomanský a či sa vôbec zrealizuje, takých projektov tu už bolo... Ale, ...ak hej budem len rád, hlavne treba začať stavať.
Po prvom týždni státia v zápchach pochopia tí diletanti z Dlhých dielov prečo sa neoplatí robiť linku po nábreží z DD až do mesta, po tom čo budú pravidelne na semaforoch a kolónach tak ich to prestane baviť a tak ako predošlá 133 dopadne aj táto verzia ? ?
No ja v Starom moste nevidím nejakú hodnotu. Starý naozaj je, ale mali sa jeho rekonštrukciou pre električku zaoberať skôr a nie keď padá. Inak na ňom nieje čo obdivovať, okrem tých mýtnych domčekov. Keď sa však budú pamiatkari a mesto naťahovať o to, či rekonštruovať alebo vystavať komplet nový tak ten most nebude prevádzky schopný ani len pre MHD a v centre nám ostane most po ktorom nebude nič môcť prejsť zatiaľ čo sa milosť páni budú hádať ? a aj na rekonštruckií sa dá nabaliť, všetko sa dá. Firma hodí nižšiu cenu a počas stavby bude pravidelne oznamovať potrebu zvýšenia dotovania rekonštrukcie, lebo ceny šli hore u jedného, druhého a tretieho...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Kakke