Čo by som ale prijal - to je nejaký ne/pravidelný jarno-lento-jesenný cyklovlak do Plaveckého Štvrtku. To by bola iná romantika a hlavne by sa človek mal možnosť vyhnúť tzv. Malokarpatskej cykloturistickej magistrále.
Trolejbusy do Stupavy, inak to nie je tiež zlá myslienka, prečo by nebola ked na Ukrainskom Kryme môže trať prekonávať celé pohorie...Ale u nás si na to veru dobre počkáme, však nie sú schopní poondiatých pár km prepojiť sieť s traťou Dlhé Diely.
Rozhodne pohyb ľudí tam na to je. Ale skorej by som preferoval ozaj tú železnicu pretože je menej zraniteľná.
Aha, No jo teda. No vedel som akuráť že to kúpil Irishbus Renault ale že je do toho aj takto Iveco zapletené mi nejak ušlo.
Aké sú tam teda potom podielové vzťahy? Časť má Iveco a časť Renault? -Neviem, toto som nikdy podrobne moc neštudoval.
Železnice pokiaľ to má spôsobiť väčšie straty tak sa do toho nepohrnú ani za nič a navyše v štruktúrach železníc dávno nepracujú ľudia čo majú záujem na jej expanzii ale skôr na expanzii diaľníc a automobilizmu. Štát by mal mať záujem na osobnej doprave aby bola čo najkvalitnejšie a najefektívnejšia a dotovať ju. Akosi však stále nedochádza, že vlaky nepotrebujú neustále opravovať trat tak ako rozbité cesty výtlky a nestoja tiež v kolónach a tiež sú ekologickejšie, síce dnes autobusy spĺňajú vysoké emisné normy, ale vlak má stále dosť výhod oproti autobusovej doprave.
Tieto trate, v súčasnom vedení, sú podľa môjho názoru neefektívne. Do Nitry cestujem vlakom, ale aby som cestoval zo Stupavy do Bratislavy o 8 kilometrov dlhšou trasou, tak to by už hraničilo s fetišizmom. Pri všetkej úcte k lokálkam.
Však na tej trati pomaranč v rámci šotoakcií jazdí pomerne často. Zachované v prevádzkovom stave sú dva, jeden T678.0 (bez parného generátora) a jeden T679.0 (s parným generátorom) ale jeden z nich by chcel Kubáček vymeniť za zubačku "Rakúšanku" T426.0.
Ohľadom tej trate Devínske jazero - Stupava -to najedovalo aj mňa trocha. Aj Ten Šamorín. Aj tu jasne vidno ako sa u nás cení a preferuje koľajová doprava. ?
Ja mať kompetenciu na to -postup by bol jasný. Obe trate elektrifikovať a príp. opraviť. Nakúpiť nejaké prímestké jednotky niečo na štýl Tatranských elín alebo Potkanov (rada840) a pendlovali by na Hl stanicu v polhodinových intervaloch.
Takto to funguje celé roky v Rakúsku aj Nemecku, to je to S-Bahn.
Matne si viem vybaviť cca ako vyzerá, ale neva, no tie Karkulky ma potešili veľmiiii ? mne sa ľúbia takéto rarity a vzácnosti, teda z dnešného pohľadu, vtedy bežná vec, že taká vec jazdila. Čo by som dal za taký "pomaranč" keby ešte prešiel na trati Vrútky - BB - Zvolen ☺
Mám dojem, že zásada "čo nie je dovolené, je zakázané" platí len pre štátne a samosprávne orgány a úrady, kým PO majú dovolené, čo nie je zakázané - ale v tomto prípade je to egál.
mne tie staré názvy nepovedia veľa, ale T444.0 by nemala byť po terajšom 725, taká s jedným stanovišťom typu vyhliadka pre rušňovodiča? Ak áno tak tie máme na Slovensku už len dve ? jedno má RD Vrútky a druhé RD Prešov, ak teda ešte sú... To čomu nerozumiem je slovo Baika, ak môžeš vysvetli prosím ?
V jednom sa zhodneme ? .
Aj podľa mňa má SOR rad BN otrasný dizajn, to už fakt by ani škôlkár tak tupo bus nenavrhol. Neviem na kieho čerta sa DPB rozhodol odobrať tolko kusov radu BN ked už existovala vtedy rada NB. Na druhej stane po stránke funkčnosti sú to celkom dobré a spoľahlivé busy ale BA ako hlavné mesto a výkladná skriňa SR si zaslúži rozhodne viac. Sory sú vhodné tak do menších miest s nizkorozpočtovými MHD prevádzkami.
Kakke