Diki ? Chcem si totiž niekedy pozrieť Hainburg i pofotiť. Ešte by mala 901čka nadvazovať na odchody vlakov hádam. Ozaj je škoda tej premrštenej tarify na 901čke. Keby bola tarifa ako na zvyšok siete MHD by to aj viac ľudí využívalo ale ked rakušáci to nechceli čo už...
To by bolo v poho keby to vyhral Mercedes, konečne schopné busy pre Hl. mesto SR. Však DPB poslednú dobu len zaobstaráva všakovaké lacné šunty. Iveco aj poriadne ešte neodskúšané Tedomy, SORy BN s totálne odfláknutým dizajnom, ojazdené Karosy...
Zišlo by sa ešte aj tak 20ks Capacity pre 93 a 95.
Tak to je v poho ked je relačná cena ? , lebo obyčajne sa počíta cestovné od kilometrickej vzdialenosti.
Inak ak by som sa mohol spýtať -aj iných ak budú vedieť.
Tak teroreticky, chcem ísť do Hainburgu či by mi taký lístok predali aj u nás na stanici na cestu Wolfsthal - Hainburg.
. Neviem totiž moc dobre po Nemecky na vysvetlenie. Diki za príp. odpoveď.
BNka sa nam neujdu ziadne ,mozno daky voz vynimocne sem-tam. Sranda v tom ,ze peniaze, ktore mali ist na zysnych 6 ks " duobusov " pre DD sa pouzili na iny ucel (Nakup 18 ks NB Sorov ) ale aj tak z toho budu mat DD maly prospech co sa asi necakal nikto z nas
No pravdupovediac neviezol, tak neviem celkom aké má parametre tá trať na akú rýchlosť, vychádzal som z toho, že v AT je železničná doprava na dobrej úrovni. Pravda hlavný koridor májú rakušáci cez Parndorf do Maďarska.
Ale aj tak podľa mňa je totálna kravina aby nejaká trať končila kilometer pred 500tisícovým mestom, to ozaj nemá logiku a naširoko ďaleko obdobu. Možno ked je to taká lokálka aspoň ostupne by to mohli OBB prestavať a ponarovnávať ady sa dala dosiahnuť vačšia rýchlosť. A koniec koncov nejde len o prepravu osôb, takisto tá trať môže slúžiť aj pre nákladnú dopravu, tým menej by nákladné vlaky zavadzali na hlavnom koridore. A ked už nie do Viedne aspoň do Hainburgu by tým ľudia mohli chodiť aj ked nie veľa. Ale som volačo múdrejší keď budem na ten smer cestovať ?.
Áno vtedy boli, za poplatok 2 a 5 Sk, potom museli byť z technických dôvodov uzavreté. Reštaurácia Snežienka je dlhý príbeh, ktorý je nevhodný pre toto fórum o doprave. ?
Zdravim, neviete mi niekto povedat co vsetko sa nachadza v udolnej stanici lanovky na Kamzik? Ide mi najma o to, ci su tam nejake WC (prosim, nepytajte sa ma, preco to potrebujem vediet). Dakujem.
A ak správne počítam 9.2. by mali byť Tedomy a hľa rovno sa uvoľnia Sory 10,5. Žeby sme už vedeli kde budú? Alebo žeby by sme si aj my užili naše 25Tr Sory BN 9,5? ?
Myslím, že nemodernizované K2 už aj skončia v bežnej prevádzke veď už sú len nejaké zo 3-4 7087, 7086, nejaká 706x a 7071 som aj dnes šiel tak čo viem teraz z voleja.
DPB by ich mohol odpredať na Ukrainu a by sa tým zaplatila aspoň na jedna nová. Praha takto predáva vyradené eliny až dokonca do Severnej Kórei. ?
mne sa zda ze som videl v Avione v jednom modelarskom obchode az na konci to bolo ? stalatusim okolo 75 EUR a bola to T6A5 teraz neviem ake typy a ceny maju.. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
MiroBA
No pravdupovediac neviezol, tak neviem celkom aké má parametre tá trať na akú rýchlosť, vychádzal som z toho, že v AT je železničná doprava na dobrej úrovni. Pravda hlavný koridor májú rakušáci cez Parndorf do Maďarska.
Ale aj tak podľa mňa je totálna kravina aby nejaká trať končila kilometer pred 500tisícovým mestom, to ozaj nemá logiku a naširoko ďaleko obdobu. Možno ked je to taká lokálka aspoň ostupne by to mohli OBB prestavať a ponarovnávať ady sa dala dosiahnuť vačšia rýchlosť. A koniec koncov nejde len o prepravu osôb, takisto tá trať môže slúžiť aj pre nákladnú dopravu, tým menej by nákladné vlaky zavadzali na hlavnom koridore. A ked už nie do Viedne aspoň do Hainburgu by tým ľudia mohli chodiť aj ked nie veľa. Ale som volačo múdrejší keď budem na ten smer cestovať ?.