Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Valec #122215:
Myslíš, že Záhradník vymení Bavorák za Sor? Možno jedine, žeby bolo v Cepo napísané, všetky odchody z DD sú na pokyn Záhradníka. ?
Reply on: Valec #122212:
Zrýchlené spoje tam sú inak aj teraz: Wolfsthal-Mitte za hodinku.
Reply on: 810zssk #122208:
To bol návrh na otestovanie, či by tým niekto chcel cestovať...
Ten VOR by mal byť samozrejmosť, to hej.
Reply on: 810zssk #122211:
To bude zrejme verejný služobný "Záhradníkospoj" z domu do práce. ?
Reply on: 810zssk #122208:
Využil by to napríklad ten, čo cestuje na okraj Viedne (aby sa nemusel vracať späť do centra na stanicu), resp. ten kto na(vy)stupuje po trase linky S7 a nemusí tak zbytočne cestovať po meste na Südbahnhof. Netvrdím však, že tých ľudí sú stovky, možno ich bude len 5, ale je to pre nich nová možnosť.
Reply on: 810zssk #122203:
Z viedne to pôjde po trase S7, potom cez tzv. Goetzendrofsku spojku a vyleze to pred Bruckom a. d. Leitha.
Reply on: MiroBA #122195:
Ty si sa po trati 907 asi nikdy neviezol, že? Však len cesta Wolfsthal - Wien-Zentralfriedhof trvá dlhšie ako z Petržalky na Südbahnhof a preto nebude nikdy pre cestujúcich na trase BA-W zaujímavejšia. Trať 907 bude mať vždy len lokálny charakter a zvádzať sem nejaké zrýchlené spoje je tiež zbytočné, keďže je ešte voľná kapacita v súčasných. Taktiež charakter trate (jednokoľajná, množstvo zastávok, ostré oblúky...) vedenie zrýchlených spojov neumožňuje.
http://imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=6668 - Super, takze ak to spravne chapem tak to este aj vynecha Molecovu.. ale zas sa mi paci ze mi realizuju moj sotosen - linku Dlhe diely - Devinska cesta ? Len nechapem preco to nestoji na Jurigrade a Vodarenskom muzeu.. ci to bude akozeexpresna linka?
Reply on: MiroBA #122189:
Predstavuješ si to jak Hurvínek válku.
Reply on: ufo #122204:
Dik 🙂 Tak to bude fajn..
Reply on: ufo #122201:
"K tej Pressburgerbahn by stačilo, keby platil spiatočný lístok do Viedne aj po tejto trati a v buse Wolfsthal -BA, ktorý by z hranice mohol chodiť po Bratskej okolo ŽST Petržalka, kde by mal zastávku a potom po svojej trase pod Most SNP." - a to by uz kto vyuzil? Kto by siel Pressburgerbahnhom ked je to dlhsie a musi prestupovat? Skor by som videl vyznam v tom keby sa 901 zaintegrovala do VORu.
Reply on: MiroBA #122199:
Na trase Bratislava - Vieden je relacna cena, kilometre nikoho netrapia.
Reply on: Kakke #122198:
Ty sa hras ze si blbec, alebo aj si? Toto s prekladmi nema nic spolocne!

Staci prekladat 30 a 37 s intervalom 10 minut (v spicke castejsie) a sem tam kratko po 30, resp. 37 nastavit spoj L32. Ziadne preklady, len nadvaznosti. CHAPES konecne?
Reply on: MiroBA #122195:
"Nechce sa mi veriť, že tá trať by nebola rentabilná lebo do Viedne i Schwechatu chodí ľudí kopec" - Do Viedne by tym nikto nechodil (vysvetlim nizsie).. Co sa tyka Schwechatu tak poziadam teba aj ostatnych aby rozlisovali obec Schwechat a letisko Schwechat (ktore je bezne nazyvane len Flughafen Wien - Letisko Vieden).. Na letisko sice ludi chodi dost, ale ci sa oplati kvoli tomu stavat novu trat, to neviem..

No a k tomu preco by tade ludia necestovali do Viedne.. trasa Petrzalka - Wien trva 61 minut, z HLST je to 58 - 68 minut. Na druhej strane len trasa Wolfsthal - Wien trva 73 minut.. Neviem ci trat umoznuje zriadit nejake doplnkove expresne spoje, ale podla useku Wolfsthal - Hainburg kde casto cestujem, to nevidim velmi dobre.
Reply on: 810zssk #122203:
Traťou Schwechat - Götzendorf, ktorá prejde rekonštrukciou a bude zaústená do trate Wien-Bruck v smere na Bruck.
Reply on: Mike #122194:
"navyše prepojenie letíska Schwechat a M. R. Štefánik bude zabezpečené cez koridor TEN-T" - Ako bude napojeny na Flughafen Wien? ?
Nevie niekto kedy má dojsť ďaľšia várka SORov BN a C 10.5?
Reply on: MiroBA #122199:
Ono keď sa dá ísť z Wolfsthalu na Berg, dalo by sa aj do Petržalky a skôr by som videl na moste diaľnicu ako trať. Ale rýchlejšie to do Viedne bude vždy cez Marchegg alebo Bruck.
K tej Pressburgerbahn by stačilo, keby platil spiatočný lístok do Viedne aj po tejto trati a v buse Wolfsthal -BA, ktorý by z hranice mohol chodiť po Bratskej okolo ŽST Petržalka, kde by mal zastávku a potom po svojej trase pod Most SNP.
Reply on: MiroBA #122188:
K2s z prvej série (7101-7106) hrkotajú všetky, niektoré menej niektoré viac ? , a celkovo 1. a 2. séria nie sú moc vydarené, až na pár svetlých výnimiek, ale kým ich bude DPB vyraďovať tak to si ešte počkáme pekne dlho ?
Reply on: Mike #122194:

Ako som písal pred chvíľou, až tak nerentabilné by to nebolo podľa mňa pretože by tým ľudia ušetrili pre najkratšiu kilometrickú vzdialenosť, samozrejme ak by tade chodili aj zrýchlené spoje lebo vláčikom-motoráčikom dve hodiny sa samozrejme nikto trmácať nebude. O tom zamýšlanom prepojení S7 cez Berg viem ale zase by tam bol zbytočne oblúk a zachádzka. No ono škoda, že teda vo Wolfsthali je to už zastavané a výkup pozemkov tiež spraví svoje na nákladoch. Tak hej stavba mosta voľačo stojí, ale rozhodne by to bolo menej ako trať popri Viedenskej ceste a zase ide o obyčajný jednokoľajný most takých mostov sa stavá X a oproti výstavbe napr. dialnice a tunela Sitina sú náklady zanedbatelné.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.