Bon-cu: Vieš moji rodičia tiež nie sú priamo z BA otec z Modry a mama sa sem nasťahovala z Partizánskeho keď mala 11. Ale ja som rodený Bratislavčan a celá generácia detí privandrovalcov tiež a otých mi ide. Tý majú dobrý vzťah k BA a nie KE, PP, BB atď. A aktivity: aké členovia budú chcieť + verejnoprospešné na skrášlovanie Bratislavy.
Ferro: z druhej strany tam nie je nič len krátky pruh vyhradený pre busy aby nestály v kolóne ale boli na 1. mieste. A od mesta by to tej 59 aj tak bolo hovno platné lebo rátané je stým, že bus zastavý na zástavke a nemusí dávať prednosť tým od daňového. Keby pokračoval musí sa zaradiť do ľava a vznikali by kolízne situácie.
Ale pravidelne stretávam vodiča na 94 ktorý ignoruje všetky vyhradené pásy aj na moste(nadjazde).
Ludia možno to vyzneje ako úplná blbosť ale nedá sa spraviť na troleje úplne maličký kryt tak, že by voda stekala mimo troleja.
Ferro: z druhej strany tam nie je nič len krátky pruh vyhradený pre busy aby nestály v kolóne ale boli na 1. mieste. A od mesta by to tej 59 aj tak bolo hovno platné lebo rátané je stým, že bus zastavý na zástavke a nemusí dávať prednosť tým od daňového. Keby pokračoval musí sa zaradiť do ľava a vznikali by kolízne situácie.
Ale pravidelne stretávam vodiča na 94 ktorý ignoruje všetky vyhradené pásy aj na moste(nadjazde).
Ludia možno to vyzneje ako úplná blbosť ale nedá sa spraviť na troleje úplne maličký kryt tak, že by voda stekala mimo troleja.
Kristof
Turbo: Podla mojho nazoru je riadenie elektricky technicky aj co do skusenosti menej narocne ako autobusu. Povazujem to za vyhodu elin. Navyse, ako zastanca elektriciek, by som sa netesil, ked si ich vodici vynucuju rovnake postavenie ako vodici autobusov. Pamatam sa, ze dost casto to robili brigadnici, stacil vodicak B a pod.