Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: intony #121348:
Akoze take sci-fi som nevidel - aby 32 a 33 koncili na ASMN ale isli 2 roznymi smermi 😃
Reply on: JamaVOku #121346:

topic off
mam pocit ze sa vozime v jednom vytahu ? ? ?
topic on
Reply on: Ike #121345:
Nie, ja by som bol rad 🙂 Podľa mňa by boli trolejbusy prímestské oveľa lepšie ako busy. Len výstavba trate e drahá..

810zssk: lukas.trochta@gmail.com
Topic on
Reply on: JamaVOku #121343:
je nieco zle na primestskej trolejbusovej linke?
Reply on: JamaVOku #121343:
Necitas? Pisem ze ta Zahorska sa mi uz moc nepozdavam.. Mimochodom, v IDS JMK je aj primestska trolejbusova linka a funguje to celkom dobre..

Mimochodom, neviem ci ti dosiel mail, ale ak nie, tak mi napis aky mas FUNKCNY mail, chcem ti poslat jednu vec... diky moc a sorry za OT.
Reply on: 810zssk #121340:
chces byt jak na kryme? to uz rovno mozme dat trolejbusy do malaciek, cez pernek a pezinsku babu do pezinka a racu do BA 😃
Reply on: 810zssk #121338:
4.etapa Lamac - Stupava, zavedenie linky Stupava - ASMN podla koncepcie BID.
Reply on: Petto #121339:

2. Ved ta 37 by nemusela byt trolejbusova. Dalsia moznost je neskorsie zatrolejovanie Zahorskej Bystrice, ale to sa mi uz moc nepozdava (hoci soto by to bolo dobre 🙂 )
3. L63 tych zastavok az tak vela nevynechava a pri najhorsiom by uz expresna nebola.. co by som osobne za tragediu nepovazoval.
Reply on: 810zssk #121338:

1.etapa -fajn , podla mna tak by mal uvazovat DPB ako ty a nie ukoncovat znovuzrodenu 133 (sice abusovu )dakde pri nedostavanej Eurovey or NSND -t.j. dat ju az na ASMN
2.etapa - neviem ci mame peniaze na rozhadzovanie na nakup plnohodnotnych duobusov,ale napad to nie je zly
3.etapa - ak by bola 63 tbusova ,tak sa obavam o jej expresny charakter.
V suvislosti s touto debatou som uvazoval o rozsirovani dopravy v zapadnej casti mesta a osobne by som bol za taketo rozsirovanie trolejbusov:
1. etapa: Molecova - Novy most - ASMN; Lafranconi - Patronka
Zatrolejovanie linky 32 a perspektivne tiez novej linky DD - centrum.

2. etapa: Patronka - Lamac (vratane zachadzky k Tescu Lamac)
Zatrolejovanie linky 30 s moznostou obsluhy 37 duobusmi (tym myslim duobusmi a nie "duobusmi")

3. etapa: Patronka - Hlavna stanica; Trnavka - letisko
Kompletne zatrolejovanie 63 s predlzenim na letisko s moznostou odbocenia z Prazskej / Brnianskej (nikdy neviem ktora je ktora) k voz. Hrobonova. Samozrejme 63 nema dostatocny interval na trolejbus, ale trate by mohli aj ine linky (napriklad 205 Letisko - Centrum, presmerovana 61 ci niektore trolejbusy, ktore teraz idu cez Kramare).

Podotykam ze navrh obsahuje iba trate tykajuce sa zapadnej casti mesta (okrem letiska, ktore suvisi s L63).. ostatne trate nie su zahrnute.
Reply on: intony #121330:
Co sa tyka 147, tak ma napadla aj taka moznost ze potiahnut to na Patronku (pripadne Hrobonovu).. ale neviem ci by sa to stihalo..
Reply on: Kakke #121323:
Joooj, ale tieto trolejbusové trate sa plánovali ešte v časoch hlbokého socializmu, a vtedy nejaký ten dom v centre nebol žiadnou prekážkou.
To, že je tá trasa vedená aj v súčasnosti nie je na škodu. Náhodou jedného dňa ten dom spadne, tak aspoň bude tá trasa rezervovaná a prípadný investor sa bude musieť zariadiť (teda tak by to platilo v slušnej spoločnosti, nie v BA).
Reply on: luky133 #121327:
To sa mi nezda ,ze dopyt pouzivaju len medzi Moleckou a H.M. - praveze bud na celej trase (okrem konecnych ) alebo ho nepouzivaju vobec . Dopyt soferi nepouzivaju aj kvoli tomu,ze kym sa podaktori ludia spamataju ,tak uz je neskoro. V zime je fajn dopyt - ked sa kuri -aspon neunika teplo.
Zato ocenujem soferov 6703,5 ,ktori vedia pouzivat kneeling (hlavne na Tomankovej - ) kde je cesta naklonena na opacnu stranu a aj zastavka smerom hore je dost od veci riesena - tbus sa tam cely nezmesti.
Reply on: Kakke #121329:
Myslim si, ze Bratislava si v centre uz zburala tolko domov, ze dalsie buranie je absolutne nemyslitelne. Nijako to danej oblasti nepomoze, skor naopak.
Reply on: Mike #121332:
nepovedal by som že sa tam v istých úsekoch sor otočí v serpentíne...
Reply on: intony #121330:
Alebo L147 zavesiť za dnešnú trasu L41.. nakoľko po tých uličkách prejde aj sor a už v roku 2002 bola plánovaná linka č. 41 práve s trasou Hl. Stanica - Šafránová - Búdková - Šulekova....
Reply on: Kakke #121328:
Električku na Dunajskej a na Mlynských Nivách by som, samozrejme, aj ja najradšej videl, lenže toto je už úplné sci-fi ? Preto sa opieram o takéto riešenie - pripomína mi to mestom plánovanú trolejbusovú trať cez budúcu pešiu zónu na Páričkovej ulici.
Reply on: Kakke #121292:
Linka 147 by mala zmysel keby nekončila "nikde" na Šulekovej. Ak by bola predĺžená po Palisádoch cez Hodžovo nám., Staromestskú a Koziu späť na Šulekovu využitá by mohla byť aj cestujúcimi, ktorí majú cieľ na Hodžovom nám. a nastupujú na Búdkovej. Súčasný interval dovoľuje aj toto predĺženie. So zastávkou na Zochovej by to bola aj obsluha nového územia, kam trolejbusy nesiahajú.

Linku 41 by zas bolo možné presmerovať ďalej po Mudroňovej, cez Červený kríž a cez ulicu Na hrebienku (po rekonštrukcii). Eliminoval by sa tak dvojnásobný obrat cez dvojprúdovú cestu v obratisku Búdková a zabezpečila obsluha kľúčového územia.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.