2. Ved ta 37 by nemusela byt trolejbusova. Dalsia moznost je neskorsie zatrolejovanie Zahorskej Bystrice, ale to sa mi uz moc nepozdava (hoci soto by to bolo dobre )
3. L63 tych zastavok az tak vela nevynechava a pri najhorsiom by uz expresna nebola.. co by som osobne za tragediu nepovazoval.
1.etapa -fajn , podla mna tak by mal uvazovat DPB ako ty a nie ukoncovat znovuzrodenu 133 (sice abusovu )dakde pri nedostavanej Eurovey or NSND -t.j. dat ju az na ASMN
2.etapa - neviem ci mame peniaze na rozhadzovanie na nakup plnohodnotnych duobusov,ale napad to nie je zly
3.etapa - ak by bola 63 tbusova ,tak sa obavam o jej expresny charakter.
V suvislosti s touto debatou som uvazoval o rozsirovani dopravy v zapadnej casti mesta a osobne by som bol za taketo rozsirovanie trolejbusov:
1. etapa: Molecova - Novy most - ASMN; Lafranconi - Patronka
Zatrolejovanie linky 32 a perspektivne tiez novej linky DD - centrum.
2. etapa: Patronka - Lamac (vratane zachadzky k Tescu Lamac)
Zatrolejovanie linky 30 s moznostou obsluhy 37 duobusmi (tym myslim duobusmi a nie "duobusmi")
3. etapa: Patronka - Hlavna stanica; Trnavka - letisko
Kompletne zatrolejovanie 63 s predlzenim na letisko s moznostou odbocenia z Prazskej / Brnianskej (nikdy neviem ktora je ktora) k voz. Hrobonova. Samozrejme 63 nema dostatocny interval na trolejbus, ale trate by mohli aj ine linky (napriklad 205 Letisko - Centrum, presmerovana 61 ci niektore trolejbusy, ktore teraz idu cez Kramare).
Podotykam ze navrh obsahuje iba trate tykajuce sa zapadnej casti mesta (okrem letiska, ktore suvisi s L63).. ostatne trate nie su zahrnute.
Joooj, ale tieto trolejbusové trate sa plánovali ešte v časoch hlbokého socializmu, a vtedy nejaký ten dom v centre nebol žiadnou prekážkou.
To, že je tá trasa vedená aj v súčasnosti nie je na škodu. Náhodou jedného dňa ten dom spadne, tak aspoň bude tá trasa rezervovaná a prípadný investor sa bude musieť zariadiť (teda tak by to platilo v slušnej spoločnosti, nie v BA).
To sa mi nezda ,ze dopyt pouzivaju len medzi Moleckou a H.M. - praveze bud na celej trase (okrem konecnych ) alebo ho nepouzivaju vobec . Dopyt soferi nepouzivaju aj kvoli tomu,ze kym sa podaktori ludia spamataju ,tak uz je neskoro. V zime je fajn dopyt - ked sa kuri -aspon neunika teplo.
Zato ocenujem soferov 6703,5 ,ktori vedia pouzivat kneeling (hlavne na Tomankovej - ) kde je cesta naklonena na opacnu stranu a aj zastavka smerom hore je dost od veci riesena - tbus sa tam cely nezmesti.
Myslim si, ze Bratislava si v centre uz zburala tolko domov, ze dalsie buranie je absolutne nemyslitelne. Nijako to danej oblasti nepomoze, skor naopak.
Alebo L147 zavesiť za dnešnú trasu L41.. nakoľko po tých uličkách prejde aj sor a už v roku 2002 bola plánovaná linka č. 41 práve s trasou Hl. Stanica - Šafránová - Búdková - Šulekova....
Električku na Dunajskej a na Mlynských Nivách by som, samozrejme, aj ja najradšej videl, lenže toto je už úplné sci-fi ? Preto sa opieram o takéto riešenie - pripomína mi to mestom plánovanú trolejbusovú trať cez budúcu pešiu zónu na Páričkovej ulici.
Linka 147 by mala zmysel keby nekončila "nikde" na Šulekovej. Ak by bola predĺžená po Palisádoch cez Hodžovo nám., Staromestskú a Koziu späť na Šulekovu využitá by mohla byť aj cestujúcimi, ktorí majú cieľ na Hodžovom nám. a nastupujú na Búdkovej. Súčasný interval dovoľuje aj toto predĺženie. So zastávkou na Zochovej by to bola aj obsluha nového územia, kam trolejbusy nesiahajú.
Linku 41 by zas bolo možné presmerovať ďalej po Mudroňovej, cez Červený kríž a cez ulicu Na hrebienku (po rekonštrukcii). Eliminoval by sa tak dvojnásobný obrat cez dvojprúdovú cestu v obratisku Búdková a zabezpečila obsluha kľúčového územia.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike