Reply on: luky133 #121301:
Tak to si potom na DD tienia jedna radosť. Všetko je otázka vole zainteresovaných presadiť si svoje a podporiť to AKÝMKOĽVEK tvrdením. Keď tak dnes pozerám TV správy a počúvam na čo všetko sa robia expertízy, znalecké posudky a neskôr ich výsledky tak sa mi chce ? nedávno si jeden moderátor čo okrem toho, že zabil dvoch ľudí dal spraviť znalecký posudok ktorý znel, že jazdil "len 140km/h a, že zákruta nebola tak prudká + že nemal úmysel nikoho zabiť"... a to má byť argument čo ho má zbaviť viny... Taký je asi nejaký dnešný zmysel väčšiny výskumov, buď ide o výskum pre zistenie niečoho alebo tým výskumom ovyplivniť mienku, alebo nejaký výsledok.
Kakke
Ten plán čo si mi poslal som videl ale hodne dávno, tak ďakujem za link ? k tomu doplnkovému systému môžem povedať, že je tam vyznačená trasa metra a metro je nerozhodnuté doteraz, furt sa hovorí o nosnom systéme v podobe električky, takže žiadna zastávka metra nebude, tak ako ukazuje ten plán.
Henten plán, alebo reči kompetentných do všetkého vnášajú chaos akurát tak. Tiež ak bude TEN-T tak tá trasa metra popri Račianskej nie je reálna. Resp. si neviem predstaviť kde v meste pod vlak napracú metro. A odbočovanie podľa toho plánu umožňuje metru z Petržalky ísť len na smery KV a Hlavná stanica, metro z KV zas má možnosti ísť do Petržalky alebo do Rače, a neumožňuje trať Petržalka - Rača, tak ako sa plánuje podľa TEN-T...
Jediná dostavaná električková trať v tom pláne je Zlaté piesky - ŽST Vajnory a Dúbravka - Lamačká Brána - DNV a obratisko na križovatke Bojnická x Vajnorská - opäť dobrý rozpor s rečami o nosnom systéme na báze električky. Celkom ma zaujíma zokruhovanie trolejbusovej trate v Lamači, čiže tam nemá byť žiadna otočka? Ostatne za dobrý úlet považujem aj trať cez Prokopa Veľkého, Havláčkovu, Na Slavíne, Stará Vinárska a potom po trase linky 41 späť na Prokopa Veľkého. Už tam premávala linka 42 a dopadla, tak ako dúfajme dopadne linka 147 - zrušená.