Reply on: richardhudec #121158:
6283 mala informačný systém EMtrest vrátane palubáku (keďže palubákom Buse nemôžeš EMtresty ovládať). Systém posúvania zastávok mal fungovať podľa GPS (ale fungoval buď len krátko, ak vôbec) alebo sa zastávky dali posúvať ručne na palubáku stlačením tlačidla. Samozrejme, že vodiči sa s tým nebabrali a pamätám si, ako napr. na linke 208 ukazoval vnútorný transparent zastávku "Prievoz-most" celú trasu. Inak dosť veľa SADiek používa stále ručný systém posúvania zastávok (väčšinou ich vozidlá ale vnútorné transparenty nemajú, zastávka sa zobrazí len na vytlačenom lístku) a vodiči tento systém veľmi radi zneužívali. Pamätám si napr., ako pred pár rokmi jeden vodič MHD v Trnave došiel na konečnú so 7-minútovým náskokom a potom každú minútu - dve posúval za státia vozidla zastávky. Buse, je, našťastie, proti takýmto veciam odolné a neposunie zastávku, ak vozidlo neprejde určitú dráhu, ako si už spomínal. Mimochodom, pri takom kvalitnom šmyku pri rozjazde zo zastávky sa palubák hneď opýta, či mala byťzastávka, lebo vyhodnotil, že už je na ďalšej. ?
6222