Tak to je potom systém "Nezvolíte ma - nebudete mať", má sa to chápať ako vydieranie teda alebo čo?
Osobne mi nevadí, že sa rieši doprava na DD, ale prečo sa furt točí len okolo DD. Tiež sa ľudia divia prečo je kraťas na 32 tak plný, podľa mňa je to blbosť robiť obsluhu na DD vôbec dáky kraťasom, lebo to sa zas nepozdáva lebo je to narvané, potom keď sa spraví linka do centra tak skončí s obsadenosťou 40 ľudí tak ako 133. Ja by som ti síce spravil krute a síce, že by z Kuklovskej dole chodila len 33 v intervaloch 3/10/4//10, ráno by si to vyžadovalo dotiahnúť 15Tr jednu a dole by si ľudia z DD mohli prestúpiť na linku 32 ktorá by končila na Rivére alebo by sa otáčala po Molecovej a Baníkovej. Hore na DD podľa toho ako to opisujú Dlhodielčania nemá zmysel ťahať kraťas, lebo ten kým dojde dole tak praská a kým zas kraťas zo stanice príde na Kuklovskú tak už tých 30 až 40 ľudí vezie, čiže ostáva miesta pre max. 50 ľudí.
Neštekaj tu. Nevidíš, že je to predvolebná kampaň? Jediné čo bude real sú asi tie TEDOMy nakoľko aj výkon motora sedí, ale, že až 10 zarazilo aj mňa. A tá linka je vo hviezdách ešte...
Už mi to lezie na nervy furt všade je len o Karlovej Vsi a potom v kuse Dlhé diely, potrebujú linku do centra, potom keď bude linka do centra tak sa nebude ľúbiť, že ide do Eurovey, tak budú chciceť potiahnúť na Nivy a potom až do Ružinova ? a môžme sa opäť vrátiť k filozofii liniek z jedného konca mesta na druhý cez centrum, tak ako kedysi linky 105 a 106 ? Ešte KV pindala, že chce električkovú linku na Hlavnú stanicu. Z Rače, Krasňan a celej Račianskej nechodí do centra nič okrem pracovnej 59 a po Bajkalskej 75, a len po Bajkalskej chodí tiež 98 od Slimáka. 9 a 17 im v KV končia o hodinu neskôr ako v opačnom smere teda 9 z Ružinova a 17 z Rače a nikoho nemusí trápiť, že tri odchody ešte navyše by 17 z Gaštanového hájika potrebovala ? Najvyťaženejšia linka z Ružinova 9 končí medzi 19 a 20, ale nerieši to nikto. 203 a 207 premávajú v prázdninových grafikonoch a to je úplná pohoda.
? ? ? Na to DPB ani nemyslí určite a ešte chudáci pávnici čo budu musieť študovať americké zákony či je niečo také v ňom povolené... ? Ale viem, že filmové štúdia si to uplatňujú, ale oni na to majú autorský zákon načo DPB nemá.
Podľa mňa by mal DPB od Youtube požadovať stiahnutie týchto videí. Podľa môjho názoru odporujú podmienkam používania youtube.com. Keďže propagujú ničenie vozidiel, tak by malo byť v záujme DPB, aby boli odstránené. Vyvinul podnik už nejakú aktivitu v tomto smere?
Napr. také 25Trky majú tak blbo navrhnutý interiér, že ak si "taggeri" sadnú úplne do zadu je ich nemožné vidieť a preto je to atm najviac dopísané. Tam by sa zišlo vyrobiť home-made kameru (použiť napr. cúvaciu) nasmerovať na tú časť interiéru, vodičovi dať display do kabíny a dozadu dať ešte nápis, že vozidlo je chránené kamerovým systémom a možno už aj to by znížilo škody... A ak by videl vodič taggerov normálne by zastavil neotvoril dvere a privolal dispečéra a políciu. To isté by sa mohlo urobiť aj vo vozňoch elín... keď sa to tak prepočíta set na cúvanie nie je drahý a dalo by sa to použiť...
Tá vecička je pekná, ale pre DPB nepoužitelná... DPB nemá problém s grafitmi, ale s tagmi...
Graffiti su niekedy aj hodnotné no vždy neželané diela, ktorých tvorba trvá určitý čas... toto by skôr malo kúpiť resp zaviesť mesto...
Tagy sú len "podpisy"... Tí hlúpi writeri (teda 95%) čo nevedia kresliť sa uspokoja len s podpismi... Vyhotovenie tagu aj s útekom do tmy von z električky trvá tak 3s, to sa policajti na stanici nestihnú ani zobudiť...
na video serveri ju tube sa nachadzaju videa ktore by mohli slúžiť ako materiál pre dpb v boji proti vandalom tu je odkaz na jedno z nich http://www.youtube.com/watch?v=yLMBCAk5ioM no otras ☠ ☠ ☠ len by mal dpb o nich vedet
Veď on býva oproti škole A. Dubčeka. Škola je mestský majetok a DPB si vymení budovu z tou školou. Terajšie A. Dubčeka bude centrála DPB a centrála DPB bude škola. ? O mesiac po tom zbúrajú potom bývalú školu a postavia vozoňu Longital. ?
810zssk