Áno, vyvinul. Vďaka videám na youtube a knim patriacim diskusiám sa jeden z "iemhaďákov", ktorý bol zároveň aj zamestnancom DPB dostal do ich komunity a následne ola odhlaená kompletná identita skupiny writerov a video bolo použité ako dôkazový materiál proti nim, akurát neviem či bolo vedené proti nim nejaké úspešné konanie... ale to už je vec legislatívy
Pupok sveta. Lamač a DNV ho nemajú vôbec a otvárajú zobák. Zo všetkých by najviac mohla nariekať DNV, ktorá roky stojí na 21 a tá stojí na priechodnosti Lamačskej cesty... síce chvála za 28 čo je zlepšenie podstatné ? ale furt to najrýchlejšie spojenie s centrom nerieši, z 28 si málokto pristúpi do plných električiek.
Inak čo by si povedal, keby si DD otestovali na vlastnej koži čo im Bruno kúpil namiesto 25Tr - tých 18 SORov. Skúšobne by mohli 3 dni nimi robiť 32 a 33, nech sa pokochajú jeho schopnosťami, že na nákup dačoho zmysluplného potrebuje Braňo viacero pokusov aby sa trafil do čierneho.
KV má 1,4,5,9,12 a rannú 17 a furt sa máli. Posilnila sa 32. Tak kde je problém. Ak je to DD, tak nech si KV uvedomia, že to ten ich ch-ujo Braňo docurvil. Namiesto druhej várky 6ks 25Tr kúpil 18 hrbáčov a teraz sa tvári, že všetko robí pre ich blaho. Len škoda, že v KV nikdy nemali tú česť si tie SOR vyskúšať na 32 a 33, aby vedeli čo ich miláčik robí. Teraz sa tvári, že im znesie aj modré z neba po tom čo ich pre svoje blaho veľkoryso OSRAL Z VYSOKA! Nie som za to aby DD mali nadštandard ale stojím si za tým, že DPB im tých 6ks 25Tr dlhuje! ?
Ja som tvrdil to, že Račianska nemá iné spojenie s centrom ako električkové. Nenapísal som to tam, som myslel, že to logicky vyplnie z toho, lebo som porovnával s DD, ktorí si furt sťažujú. Z DD autobus ide, z Rače do mesta ide vieš čo...
Tak to je potom systém "Nezvolíte ma - nebudete mať", má sa to chápať ako vydieranie teda alebo čo?
Osobne mi nevadí, že sa rieši doprava na DD, ale prečo sa furt točí len okolo DD. Tiež sa ľudia divia prečo je kraťas na 32 tak plný, podľa mňa je to blbosť robiť obsluhu na DD vôbec dáky kraťasom, lebo to sa zas nepozdáva lebo je to narvané, potom keď sa spraví linka do centra tak skončí s obsadenosťou 40 ľudí tak ako 133. Ja by som ti síce spravil krute a síce, že by z Kuklovskej dole chodila len 33 v intervaloch 3/10/4//10, ráno by si to vyžadovalo dotiahnúť 15Tr jednu a dole by si ľudia z DD mohli prestúpiť na linku 32 ktorá by končila na Rivére alebo by sa otáčala po Molecovej a Baníkovej. Hore na DD podľa toho ako to opisujú Dlhodielčania nemá zmysel ťahať kraťas, lebo ten kým dojde dole tak praská a kým zas kraťas zo stanice príde na Kuklovskú tak už tých 30 až 40 ľudí vezie, čiže ostáva miesta pre max. 50 ľudí.
Neštekaj tu. Nevidíš, že je to predvolebná kampaň? Jediné čo bude real sú asi tie TEDOMy nakoľko aj výkon motora sedí, ale, že až 10 zarazilo aj mňa. A tá linka je vo hviezdách ešte...
Už mi to lezie na nervy furt všade je len o Karlovej Vsi a potom v kuse Dlhé diely, potrebujú linku do centra, potom keď bude linka do centra tak sa nebude ľúbiť, že ide do Eurovey, tak budú chciceť potiahnúť na Nivy a potom až do Ružinova ? a môžme sa opäť vrátiť k filozofii liniek z jedného konca mesta na druhý cez centrum, tak ako kedysi linky 105 a 106 ? Ešte KV pindala, že chce električkovú linku na Hlavnú stanicu. Z Rače, Krasňan a celej Račianskej nechodí do centra nič okrem pracovnej 59 a po Bajkalskej 75, a len po Bajkalskej chodí tiež 98 od Slimáka. 9 a 17 im v KV končia o hodinu neskôr ako v opačnom smere teda 9 z Ružinova a 17 z Rače a nikoho nemusí trápiť, že tri odchody ešte navyše by 17 z Gaštanového hájika potrebovala ? Najvyťaženejšia linka z Ružinova 9 končí medzi 19 a 20, ale nerieši to nikto. 203 a 207 premávajú v prázdninových grafikonoch a to je úplná pohoda.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Kakke