I toto se dá obejít. Právě tenhle problém řeší policie v novozélandském Aucklandu, kde si řidiči na místo spolujezdce vozí nafukovací panny. Z kamerového záznamu neidentifikovatelné.
No jak vyučíš zver premýšľať? Pochybujem, že na západe je to tak ako tu, že dakto nevie rozlíšiť kedy auto naozaj treba a kedy nie. Na cestovanie do častí kam non-stop dačo ide a hlavne často postačí MHD. Tam kde je to ťažšie už auto treba.
Nevie niekto ci sa nahodou neuvazuje o zmene trasy linky c. 30? Premostenie ponad zeleznicnu trat na Harmincovej je uz nejaky cas v prevadzke a tak by bolo mozno vhodne viest trasu odbocenim z Lamacskej cesty na Harmincovu,dalej na ulicu Pod Zecakom a dole na sučasnej "otocke" Pod nasypom by pokracovala na Hodoninsku a po svojej terajsej trase. Prinieslo by to skratenie jazdnej doby, usetrenie PHM a vyssiu obsluznost pre obyvatelov Segnarov. Hm?
Áno, nevyjadril som sa presne. Ale vzhľadom na to, že vodič autobusu (obyčajne) skupinu ľudí priamo prepravuje, má oveľa väčšiu pravdepodobnosť spôsobiť všeobecné ohrozenie, tá priama zodpovednosť je skrátka výrazne vyššia ako u vodiča IGK.
Je mi jasné, že odrazenie spätného zrkadla busu o označník nie je všeobecné ohrozenie
Úprimne povedané čo si myslia vodiči IGK je mi šumafuk. Matematika nepustí, stovka ľudí v autobuse s pevným cestovným poriadkom je dôležitejšia ako jeden človek v osobáku, aj keď je to Mercedes za X-miliónov. A keď sedím v osobáku aj to rešpektujem. Samozrejme všetko v rámci pravidiel cestnej premávky, ale práve tie čo zvýhodňujú verejnú dopravu IGKisti veľmi radi ignorujú, keď sa im nehodia do krámu - napríklad púšťanie autobusu zo zastávky, blokovanie bus pruhov a podobne.
Kakke