Reply on: Majo #119194:
Podľa mňa je výhodnejšie mať jednu linku s hustejším intervalom, než viacero redších. Nehody majú síce pri jednej hustej linke horší dopad, avšak tie sa pri autobusoch zriedka končia úplným výpadkom linky. Okrem toho v normálnom prevádzkovom režime sa prípadné zápchy a pod. prejavia viac-menej rovnomerným posunutím spojov, takže vozidlá majú menšiu tendenciu kumulovať sa (napr. 83 mešká, lebo je zápcha na Patrónke, 84 z Hroboňovej ide včas, tak idú dve za sebou a potom dlho nič). Námietka ohľadne zbytočnosti zachádzania do starej Dúbravky je namieste, ale to by som bral ako prijateľnú daň za lepšiu organizáciu dopravy - zdržanie je dokopy 6 minút, čo je 1 voz navyše.91/191 - to je dobré riešenie. Po vybudovaní nosného systému by však mali byť tak či tak skrátené po jeho konečnú.
stevo
Preto protestujem proti neprestupnosti 15min. listka (aj ked aj inde vo svete su neprestupne listky). Myslim, ze nikto sa odo mna nenakazil, ale tiez sa niekto vyjadril s rovnakym nazorom.
Som za prestupny system aj za zmeny ktore navrhujete.
Iba ked sme tu uz mali zavedeny funkcny prestupny system, uz teraz je neprestupny listok nesystemovym krokom (a este s takou dlhou platnostou). Je na hlavu ked ma napr. clovek z Ovsista na Safko platit viac s prestupom ako clovek co sa priamo dostane napr. zo Zochovej na Vysehradsku.