Reply on: Majo #119194:
Podľa mňa je výhodnejšie mať jednu linku s hustejším intervalom, než viacero redších. Nehody majú síce pri jednej hustej linke horší dopad, avšak tie sa pri autobusoch zriedka končia úplným výpadkom linky. Okrem toho v normálnom prevádzkovom režime sa prípadné zápchy a pod. prejavia viac-menej rovnomerným posunutím spojov, takže vozidlá majú menšiu tendenciu kumulovať sa (napr. 83 mešká, lebo je zápcha na Patrónke, 84 z Hroboňovej ide včas, tak idú dve za sebou a potom dlho nič). Námietka ohľadne zbytočnosti zachádzania do starej Dúbravky je namieste, ale to by som bral ako prijateľnú daň za lepšiu organizáciu dopravy - zdržanie je dokopy 6 minút, čo je 1 voz navyše.91/191 - to je dobré riešenie. Po vybudovaní nosného systému by však mali byť tak či tak skrátené po jeho konečnú.
kecho
Re #119194 Majo: a aký je problém vrátiť 96 a 68 do starej trasy (spred 12/08 rešpektujúc zákaz odbočenia z Apolla, a teda smer Pe cez Bulíkova-Šustekova) s tým, že by 196 išla novou? nebol by počet vozov rovnaký ako teraz?