Reply on: Majo #119194:
Podľa mňa je výhodnejšie mať jednu linku s hustejším intervalom, než viacero redších. Nehody majú síce pri jednej hustej linke horší dopad, avšak tie sa pri autobusoch zriedka končia úplným výpadkom linky. Okrem toho v normálnom prevádzkovom režime sa prípadné zápchy a pod. prejavia viac-menej rovnomerným posunutím spojov, takže vozidlá majú menšiu tendenciu kumulovať sa (napr. 83 mešká, lebo je zápcha na Patrónke, 84 z Hroboňovej ide včas, tak idú dve za sebou a potom dlho nič). Námietka ohľadne zbytočnosti zachádzania do starej Dúbravky je namieste, ale to by som bral ako prijateľnú daň za lepšiu organizáciu dopravy - zdržanie je dokopy 6 minút, čo je 1 voz navyše.91/191 - to je dobré riešenie. Po vybudovaní nosného systému by však mali byť tak či tak skrátené po jeho konečnú.
N/A
Zastávka Bosákova v smere do petržalky pri trhovisku bola dlhú dobu nevyužitá.Pôvodne patrila po otvorení mosta Apollo linke 68 ale keďže linka 68 nemôže odbočiť do prava z mosta Apollo na smer Bosákova tak je rozumné,že linka 96 ktorá ide z Letiska po Prístavnom moste môže obojsmerne obsluhovať zastávku Bosákova.Cestujúci nadávali,že linka 68 nemá zastávku Ekonomická univerzita,no tak od Decembra ju má!Č o je na tom tak nepochopiteľné?Dopravný podnik niekomu vyhovie druhým nie ale mne to neprekáža,práve naopak urobil dobrú vec....Dávam mu hold ?