Nie je to zly napad ,ale na to bude treba vela soferov - cca 7-8 vozov na celodennu L17 - to mas aspon 14-16 soferov a teraz je to asi tak polovica soferov . Ale ked dokazali najst soferov na "mikrobusy" a posilnenie daktorych tbusovych liniek ,tak zase az take nemozne to nie je.
Ciastocne odskodnenie (namiesto L133) vidim aj v linke 35 ,ktora ma odvezie na Borsku , kde si mozem sadnut na L4 / L17.
Kam mam adresovat ( najlepsie mailom ) " staznost " na preklad liniek 4 a 12 z pod mosta smerom do KV ??? Lebo je daco otrasne ? , ked idu tesne po sebe a clovek tam musi cakat cez vikend ako taky LOLO cca 20 minut . To je taky problem to nejako zmenit pre DPB ??? - napr. 10 minutovy preklad.
Stačilo by bohate keby na 17 chodili namiesto K2, 2xT celodenne, lebo KV sa už dosť rozrástla a nároky na Račianskej po 8:00 sú tiež husté, keď už posledná 17 ide z Vinohradov o 7:44. Takže v tomto by mala KV spolu s m.č. Nové Mesto (ak sa nemýlim, že časť Račianskej pred Vinohradmi je Nové Mesto) a žiadať 17 celodenne, myslím žeby sa to uživilo a 7 by mohli zrušiť.
Aj dôchodcovia sú stále voliči ? takže tým čo ešte nie sú v dôchodkovom veku a nemajú ani auto si musia vystačiť so sľubmi... Si predstav aká by to bola tragédia keby sa babky z Rače a Ružinova nestihli otočiť do 8:00 z nákupu v TESCU...
Fakt vdaka DPB ? - od noveho roka sa budem musiet je8at plnymi elinami pod most .Ale este stale verim tomu ,ze sa nam vrati linka aj po novom roku, len tu zase nezacnite kecat dakto o subehu.
Dobehol si ma no. Aj tak by ma zaujímal tvoj dojem, èi si myslíš, že do ZA sa tak hrnú dôchodcovia z okolitých miest a dedín, že im nemôžu priznať z¾avy. Skôr do BA sa hrnie dosť dôchodcov, a ani nie za nákupmi ako za vyšetreniami v zdravotných zariadeniach.
Ja sa ťa opýtam rovnako ako ty mňa. Načo DP dáva nárok na zľavu len Žilinským dôchodcom? Snáď mi nechceš povedať, že práve táto skupina ľudí z mimo ZA tvoria kľúčovú skupinu dochádzajúcich a zdržujúcich sa v ZA.
Mne na tych JCD na Trnavskom myte a spol. vadi ze nie su osvetlene, sice maju priesvitnu striesku ale po tme su cestovne poriadky fakt zle citatelne. ? A posledne som sa dost casto stretol aj na osvetlenych JCD pristreskoch (tych mensich) ze tie lampicky nesvietili. Neviete ci tam maju nejakycasovy spinac co je zle nastavany alebo sa proste vypalili ziarovky (ale nezda sa mi ze obe naraz)..
A načo by to bolo dobré? Snáď mi nechceš povedať, že práve tieto dve skupiny ľudí z mimo BA tvoria kľúčovú skupinu dochádzajúcich a zdržujúcich sa v BA.
Inak nebolo by na mieste spraviť rovnaký krok ako DPMŽ a zaviesť bezplatnú dopravu len pre dôchodcov a ľudí vlastniacich ZŤP s trvalým pobytom v Bratislave? Ma napadá, že nielen Žilina má takéto podmienky, naproti tomu v Bratislave takáto diskriminácia neexistuje.
DPB sa rozhodol turistom zo zahraničia ukázať ako sa cestuje po Bratislavsky? ? Vianočná tlačenka na 80 - v.č.3524 ? plno Rakúšanov a Kórejcov, ak v tom autobuse boli dáki Slováci, tak možno len ja a šofér.
No aj tie od JCD na Trnavskom mýte pre smer Trnávka je celkom slušný, len keby bolo na strane JCD viac flexibility tie prístrešky robiť aj XL alebo XXL podľa frekventovanosti, dúfam, že tie prístrešky na Zochovej, Námestí hraničiarov, Račianskom mýte a i. sú len dočasný vtip. Najzúfalejšie je asi Šafko kde síce čakajúci na 50 a 95 majú 4 prístrešky, za to ale čakajúci na električku nemajú žiadny prístrešok a to platí aj pre Jesenského a zastávku Poštová v smere k Floriánskemu námestiu.
Ik283T