Takisto si myslim, ze 133 treba zatrolejovat a nie rusit. Linka ako 133 je ovela lepsia ako taka 33, ktora ta nuti prestupovat este predtym nez sa vobec dostanes aspon do centra mesta.. Z kazdej mestskej casti by sa malo dat dostat do inej mestskej casti na 1 prestup..
Ak totiz ides z DD napr. na Dolne Hony, musis prestupovat 2x, z toho prvy krat uz na Molecovej..
Ja by som 133 dokonca predlzil az na Mlynske Nivy, aby boli vytvorene prestupy na dalsie linky do vychodnych casti mesta..
Niekto moze argumentovat, ze ved na Molecovej sa da prestupit na elektricky do vsetkych casti mesta.. Lenze ak by sa konecne urobilo normalne linkove vedenie elektriciek, tak by to uz nebolo mozne a bude treba predlzit 33/133.. ?
Neviem načo sa DP snaží expandovať do oblastí kde nemalo linky a zbytočne utráca, namiesto toho aby sa snažilo zabezpečiť úroveň tam kde roky klesá. Nedávno presmerovaná 68 je tak preplnená, žeby potrebovala posilniť. DPB však toto ignoruje rovnako ako fakt, že nedá sa donekonečná viesť električky v takomto vedení.
Tiez si nemyslim ze rusit 133 je dobry napad. Prave naopak, idealne by bolo zatrolejovat ju a dat tam celodennu premavku... ale ja viem, nejsu voze, nejsu vodici a vsetci su na obede.
Ja cestovávam 133, ale len na Molecovu nakoľko potrebujem ísť až na Šafko... Ale odkedy sa písalo o zrušení 133 tak prvé týždne vždy niekto s niekým hovoril o tom, že aké to bude zlé atď... Jediné "plus" toho bude to, že električky budú ešte plnšie... A 35 nie je žiadna náhrada pre 80% obyvateľov nakoľko nebývajú tam kde premáva. Ale tak ja aspoň dúfam, že keď sa zruší 133 bude dostatok 25Tr na celodennú premávku a nebude sem treba doťahovať 15Tr nebodaj ako minule 14Tr...
Nie je to zly napad ,ale na to bude treba vela soferov - cca 7-8 vozov na celodennu L17 - to mas aspon 14-16 soferov a teraz je to asi tak polovica soferov . Ale ked dokazali najst soferov na "mikrobusy" a posilnenie daktorych tbusovych liniek ,tak zase az take nemozne to nie je.
Ciastocne odskodnenie (namiesto L133) vidim aj v linke 35 ,ktora ma odvezie na Borsku , kde si mozem sadnut na L4 / L17.
Kam mam adresovat ( najlepsie mailom ) " staznost " na preklad liniek 4 a 12 z pod mosta smerom do KV ??? Lebo je daco otrasne ? , ked idu tesne po sebe a clovek tam musi cakat cez vikend ako taky LOLO cca 20 minut . To je taky problem to nejako zmenit pre DPB ??? - napr. 10 minutovy preklad.
Stačilo by bohate keby na 17 chodili namiesto K2, 2xT celodenne, lebo KV sa už dosť rozrástla a nároky na Račianskej po 8:00 sú tiež husté, keď už posledná 17 ide z Vinohradov o 7:44. Takže v tomto by mala KV spolu s m.č. Nové Mesto (ak sa nemýlim, že časť Račianskej pred Vinohradmi je Nové Mesto) a žiadať 17 celodenne, myslím žeby sa to uživilo a 7 by mohli zrušiť.
Aj dôchodcovia sú stále voliči ? takže tým čo ešte nie sú v dôchodkovom veku a nemajú ani auto si musia vystačiť so sľubmi... Si predstav aká by to bola tragédia keby sa babky z Rače a Ružinova nestihli otočiť do 8:00 z nákupu v TESCU...
Fakt vdaka DPB ? - od noveho roka sa budem musiet je8at plnymi elinami pod most .Ale este stale verim tomu ,ze sa nam vrati linka aj po novom roku, len tu zase nezacnite kecat dakto o subehu.
Dobehol si ma no. Aj tak by ma zaujímal tvoj dojem, èi si myslíš, že do ZA sa tak hrnú dôchodcovia z okolitých miest a dedín, že im nemôžu priznať z¾avy. Skôr do BA sa hrnie dosť dôchodcov, a ani nie za nákupmi ako za vyšetreniami v zdravotných zariadeniach.
Ja sa ťa opýtam rovnako ako ty mňa. Načo DP dáva nárok na zľavu len Žilinským dôchodcom? Snáď mi nechceš povedať, že práve táto skupina ľudí z mimo ZA tvoria kľúčovú skupinu dochádzajúcich a zdržujúcich sa v ZA.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk