Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: luky133 #116945:
Možno to v Brne môže fungovať vďaka výnimke z nejakej ČSTN.
Reply on: El Sergio #116941:
No ja som videl z čelného pohľadu a je to asi tento podajzd. Keď je toto možné tak nevidím dôvod prečo by to v BA nešlo kde je asi meter miesta.
Reply on: Sati #116936:
Neboj nič, SOR nám dodá C10,5. ?
Reply on: tbus #116940:
Je lepšie živiť minimálne 12 rokov 100 ropákov alebo vybudovať plničku CNG?
Reply on: aquila #116935:
Niet lepšieho auta než ropák ? . Ale autobus by som uprednostnil CNG...
Reply on: luky133 #116932:
Možno máš na mysli Brno - podjazd pri hlavnom nádraží.

http://www.imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=34691&idg=543&gi=60&gn=20&gs=e&gsd= (na tejto fotke to nie je dobre vidieť, ale niekedy to tam vyzerá tak, že sa až človek pýta, kedy sa tie palice definitívne zlomia ? )
Reply on: aquila #116935:
je v petrzallskej vozovni plnicka CNG? Myslim ze nie, a aj tato vozvovna potrebuje nove klbaky, ktore by logicky mali byt naftove.
Reply on: Sati #116936:
Myslíš, žeby SOR dokázal dodať 100 kusov klbákov, ktoré ešte niesú ani oskúšané poriadne v riadnej prevádzke behom jedného roku? Má na to vôbec kapacity výrobné?
Reply on: luky133 #116937:
Sry nie očakávania, ale podmienky.
Reply on: Sati #116936:
Preto lebo nesplnil očakávania?
O čo to tu nečitam už vieme mena dvoch kandidatov na nove autobusi no ale niejak mi tak chyba SOR no odbornici vysvetlite mi to ach jaj skoro rok ste tu štebotali SOR a J&T ze je to skorumpovane a podobne veci a zrazu nič ❗
Reply on: 810zssk #116934:
mno vyzerat to docela nadejne ...

moj osobny favorit je

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/86/Citaro_G_CNG_RBM_Muehlhausen.jpg

ale asi to vyhraju vrakosy .. a skoda, ze to nebudu vylucne CNG vozy.. v tomto vidim najvacsiu chybu tohto tendra .. preco preboha objednavali ropaky ?!?

nafta patri do kamen .. ☠
Reply on: luky133 #116932:
Tak to tu bolo prezentovane..
Reply on: 810zssk #116889:
Ten je nízky? Ja som videl na fotke niekde v Čechách to tušímže bolo kde išiel trolejbus takým podjazdom, že medzi plicami a skriňou bolo max 30cm...
Reply on: Kami #116928:
No aký máš ty tip? Čo sa týka prevádzkových nákladov VS. cena vozidla, tak je to jasne, že rozhodujúce aj to ako dlho sa vozidlo uvažuje používať. Ak ide o krátku dobu keď položka na údržbu neni nejak zaťažujúca, tak je jasné, že náklady na obstaranie nebudú hodnotené až tak vysoko ako cena. Ak však ide napríklad o električku, tak tam by som bol opatrný, lebo tam ide o vozidlo, ktoré má prežiť desiatky rokov, narozdiel od autobusu, ktorému stačí na dožitie menej ako 10rokov.
Reply on: geodeath #116926:
na to sa skus opytat v DPB, alebo uchadzacov, ako sa to pocita.
Reply on: geodeath #116922:
cena je logicky najvyznamnejsia. Ved absolutny rozdiel v cene za 1 autobus moze byt vyssi ako absolutny rozdiel v prevadzkovych nakladoch (predpisane servisne prehliadky vratane prace a materialu).
Skus si to porovnat na osobnych autach - napr. Daewoo malo drahsi servis aj ND ako Skoda ci Peugeot.
Reply on: 810zssk #116925:
A ako je to cenovo? Sorry, že sa to pýtam, vidím, že väčšina ľudí nemá problém tu presurfovať kopu linkov o doprave no ja len sem tam odbehnem od školských vecí sem odpísať. Prepodkladám, že Irisbus môže ponúknúť nižšiu cenu. Len ako sa to hodnotí? Dakto tu písal, že cena = 60b., prevádzkové náklady = 30b. a ešte dačo tam bolo za 10b.

Čiže ak sú dvaja súťažiaci, tak Iveco automaticky za najlepšiu cenu dostane 60 bodov a Mercedes teda 0 bodov?
Reply on: geodeath #116924:
Osobne mam problem hlavne s interierom.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.