Skôr by som povedal, že si nejaké zásadné absencie v škole mal ty. KDE sa tam píše o ceste do práce a z práce?
Súhlasím s Ámosom - vodič má mať rovnošatu a punktum. Všade v civilizácii to tak funguje a ja neviem, prečo by malo Slovensko smerovať na Balkón...
Tam sa niekde píše o ceste do práce? Tam sa píše o vodičovi v práci a ja s tým plne súhlasím. Vodič má napríklad určité kompetencie, pri mimoriadnom zastavení na trati zastavuje vozidlá, organizuje výstup cestujúcich atď. a v momente, keď opustí svoje miesto "tam úplne vpredu", tak je neidentifikovateľný.
Tak isto ako som minule hovoril bratislavským dispečerom - keby prišiel v Prahe za vodičom, kde ich je o pár viac an epozná každý každého ,tak sa s ním vodič nebude ani baviť, keď nebude mať uniformu, služobné číslo a hodnostné označenie.
Tým podľa mňa myslel, že keď počas služby dojdeš zasahovať do zadného vozňa T3 medzi vlkov, tak aby si nemysleli že kto im má čo hovoriť, ale aby vedeli že Ťa majú poslúchnuť, lebo si vodič ☺ ?
PRE SÚDRUHA POLITRUKA, ktorý zjavne vo VUML-i nestihol prebrať všetky písmenká...: „Rovnošata je reprezentantom dopravného podniku. Zároveň je dôležité, aby bol vodič na prvý pohľad odlíšený od ostatných cestujúcich,“ dodal Kavecký.
Daj nám dotácie, čo požiera Zločinecká a kontrakt na 20 rokov a začneme prevádzkovať prímestskú dopravu okolo Bratislavy od GVD 2011/2012. A určite nie s plesnivými Bh-čkami ? . Alebo nech si kraj kúpi rolling sotock a prenajme nám ho.
Nevidím dôvod nemať záujem o prímestskú dopravu, je to zisk malý ale zaručený. Zatiaľ sa tomu v ČR bránia ČD a MD zubami-nechtami.
Monopolistické reči o vyzobávaní ma pomerne intenzívne iritujú. Ako keby to molochovia robili z dobročinnosti.
http://www.cas.sk/clanok/94337/dopravny-podnik-vodici-budu-jazdit-v-uniformach.html
1. vysvetlí mi niekto, prečo je dôležité, aby vodič cestou do alebo z práce bol na prvý pohľad odlíšený od ostatných cestujúcich?
2. kto ešte chodí do a z práce v uniforme?
3. nejaký generál raz dávno presadzoval zásadu, že vojak má byť hladný, unavený a špinavý, slovom nasr...dený, aby dobre bojoval. domnieva sa vedenie DPB, že vodiči budú lepšie pracovať, keď budú nútene navlečený v niečom, čo nechcú?
4. pre tých, čo by chceli argumentovať prepoteným tričkom: v uniformách sa budeme potiť menej, prípadne vôbec?
??? Kuknem na ženy a? Teraz neviem či chceš povedať, že sú štíhle alebo ako delá? Podľa mňa nehladiac na dakoho proporcie má byť doprava taká aby sa nemuseli ľudia tlačiť jak prasce v chlieve.
Nežil som síce vtedy, ale mám pocit, že nemáš v tom období až tak jasno... V takých 60. rokoch určite nebolo v móde byť pri sebe, to bolo v móde možno tak v praveku (súdiac podľa malieb v jaskyniach, venuší atď.) a tiež s tou manuálnou prácou by som s Tebou nesúhlasil - možno tak na dedinách, ale v mestách jej v porovnaní s dneškom o toľko viac zas nebolo. A tiež nemôžeš povedať, že plocha, ktorú človek zaberá, nemá žiaden súvis s výškou - ľudia sú nielen vyšší, ale majú aj napr. širšie ramená atď. Inak neviem, čo to má spoločné so šotoušstvom, keď si to označil za šotopríspevok...
tak za toto dostanes nominaciu za šotoprispevok desatrocia ? ? ? v casoch, kedy bolo v mode byt pri sebe (staci ked si pozries vtedajsiu modu u zien) a kedy chlapi tazko robili manualne a co chlap to korba, povies toto a este to das do suvisu s vyskou ?
ano vyssi ludia urcite su, ale nie sirsi, skor uzsi aj keby sa chlapi nemenili, pozri sa na tie zeny...
Teoreticky by sa ale dalo brať do úvahy aj to, že v 60. rokoch alebo ešte skôr, keď sa začalo hovoriť o max. kapacite 8 os/m2, boli ľudia predsa len o niečo menší (nižší a spravidla aj užší) ako teraz. Každá generácia je o niečo väčšia od predchádzajúcej. Takže ak sa nám zdá 8 os/m2 nezmysel, niekedy v 60. rokoch sa to ešte mohlo dať zvládnuť.
Ike