Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #114894:

1. kde sa tam píše o dispečeroch? asi mám fakt rezervy, hm...
2. majú ísť vodiči do roboty nahí alebo..?
Reply on: 2xT3SUCS #114889:
Skôr by som povedal, že si nejaké zásadné absencie v škole mal ty. KDE sa tam píše o ceste do práce a z práce?
Súhlasím s Ámosom - vodič má mať rovnošatu a punktum. Všade v civilizácii to tak funguje a ja neviem, prečo by malo Slovensko smerovať na Balkón...
Reply on: 2xT3SUCS #114883:
Tam sa niekde píše o ceste do práce? Tam sa píše o vodičovi v práci a ja s tým plne súhlasím. Vodič má napríklad určité kompetencie, pri mimoriadnom zastavení na trati zastavuje vozidlá, organizuje výstup cestujúcich atď. a v momente, keď opustí svoje miesto "tam úplne vpredu", tak je neidentifikovateľný.
Tak isto ako som minule hovoril bratislavským dispečerom - keby prišiel v Prahe za vodičom, kde ich je o pár viac an epozná každý každého ,tak sa s ním vodič nebude ani baviť, keď nebude mať uniformu, služobné číslo a hodnostné označenie.
Reply on: Mikimaus #114882:
Ja na kolená prosiť aby oni nespomínať metro ? lebo potom Bratislava mať ďaľších 20 rokov 20 projektov a nakoniec mať hovno ?
Reply on: 2xT3SUCS #114889:
Tým podľa mňa myslel, že keď počas služby dojdeš zasahovať do zadného vozňa T3 medzi vlkov, tak aby si nemysleli že kto im má čo hovoriť, ale aby vedeli že Ťa majú poslúchnuť, lebo si vodič ☺ ?
Reply on: Mikimaus #114886:
brigádnik nie je vodič? ?
PRE SÚDRUHA POLITRUKA, ktorý zjavne vo VUML-i nestihol prebrať všetky písmenká...: „Rovnošata je reprezentantom dopravného podniku. Zároveň je dôležité, aby bol vodič na prvý pohľad odlíšený od ostatných cestujúcich,“ dodal Kavecký.
Reply on: Ámos #114887:
česť vašej práci súdruh ideologický tajomník...
Reply on: 2xT3SUCS #114883:

1. kde je tam napisane, ze vodic ma byt do alebo z práce bol na prvý pohľad odlíšený od ostatných cestujúcich
2+3+4. Vodič má mať uniformu a punktum.
Reply on: 2xT3SUCS #114883:
To budu fasovat aj brigadnici ? ?
Reply on: Martin Fundárek #114874:
To neboli nalepované textilné písmená, to bola sieťotlač - akoby textilná štruktúra vznikla tlačením cez sito.
Reply on: Martin Fundárek #114873:
Daj nám dotácie, čo požiera Zločinecká a kontrakt na 20 rokov a začneme prevádzkovať prímestskú dopravu okolo Bratislavy od GVD 2011/2012. A určite nie s plesnivými Bh-čkami ? . Alebo nech si kraj kúpi rolling sotock a prenajme nám ho.
Nevidím dôvod nemať záujem o prímestskú dopravu, je to zisk malý ale zaručený. Zatiaľ sa tomu v ČR bránia ČD a MD zubami-nechtami.
Monopolistické reči o vyzobávaní ma pomerne intenzívne iritujú. Ako keby to molochovia robili z dobročinnosti.
http://www.cas.sk/clanok/94337/dopravny-podnik-vodici-budu-jazdit-v-uniformach.html
1. vysvetlí mi niekto, prečo je dôležité, aby vodič cestou do alebo z práce bol na prvý pohľad odlíšený od ostatných cestujúcich?
2. kto ešte chodí do a z práce v uniforme?
3. nejaký generál raz dávno presadzoval zásadu, že vojak má byť hladný, unavený a špinavý, slovom nasr...dený, aby dobre bojoval. domnieva sa vedenie DPB, že vodiči budú lepšie pracovať, keď budú nútene navlečený v niečom, čo nechcú?
4. pre tých, čo by chceli argumentovať prepoteným tričkom: v uniformách sa budeme potiť menej, prípadne vôbec?
Reply on: Ike #114878:
??? Kuknem na ženy a? Teraz neviem či chceš povedať, že sú štíhle alebo ako delá? Podľa mňa nehladiac na dakoho proporcie má byť doprava taká aby sa nemuseli ľudia tlačiť jak prasce v chlieve.
Reply on: Martin Fundárek #114874:
Dobre si to vyjadril ? Ja by som o tej obsaditeľnosti 8os/m2 dokonca povedal, že je možná maximálne v Indii kde cestujú na strechách.
Reply on: Ike #114878:
Nežil som síce vtedy, ale mám pocit, že nemáš v tom období až tak jasno... V takých 60. rokoch určite nebolo v móde byť pri sebe, to bolo v móde možno tak v praveku (súdiac podľa malieb v jaskyniach, venuší atď.) a tiež s tou manuálnou prácou by som s Tebou nesúhlasil - možno tak na dedinách, ale v mestách jej v porovnaní s dneškom o toľko viac zas nebolo. A tiež nemôžeš povedať, že plocha, ktorú človek zaberá, nemá žiaden súvis s výškou - ľudia sú nielen vyšší, ale majú aj napr. širšie ramená atď. Inak neviem, čo to má spoločné so šotoušstvom, keď si to označil za šotopríspevok...
Reply on: Majo #114877:
tak za toto dostanes nominaciu za šotoprispevok desatrocia ? ? ? v casoch, kedy bolo v mode byt pri sebe (staci ked si pozries vtedajsiu modu u zien) a kedy chlapi tazko robili manualne a co chlap to korba, povies toto a este to das do suvisu s vyskou ?

ano vyssi ludia urcite su, ale nie sirsi, skor uzsi 😉 aj keby sa chlapi nemenili, pozri sa na tie zeny...
Reply on: Martin Fundárek #114874:
Teoreticky by sa ale dalo brať do úvahy aj to, že v 60. rokoch alebo ešte skôr, keď sa začalo hovoriť o max. kapacite 8 os/m2, boli ľudia predsa len o niečo menší (nižší a spravidla aj užší) ako teraz. Každá generácia je o niečo väčšia od predchádzajúcej. Takže ak sa nám zdá 8 os/m2 nezmysel, niekedy v 60. rokoch sa to ešte mohlo dať zvládnuť.
Reply on: Martin Fundárek #114875:
"Money Money Money, must be funny, in the rich man´s world".... lalala ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.