Dovolím si praktickú skúsenosť z Prahy, dobre? Lístok si objednám, keď sa autobus objaví. Potom idem 1 - 1,5 minúty bez lístka ale ešte som s tým problém nemal.
"Chceme sa tým zbaviť najčastejšej výhovorky pasažierov - nebol alebo nefungoval automat, nemal som dosť mincí, nebola nablízku trafika, inak by som si lístok veľmi rád kúpil," povedal Zahradník....
A uz doriesili to , ze to bude fungovat vyhradne len na postpaid (pausal) a nie aj na prepaid? Lebo potom ta vyhovorka bude moct existovat dalej. Dost znacna skupina ludi ma totiz prepaid (Easy, Prima...) a bude tak diskriminovana a teda Zahradnikove tvrdenie neobstoji ☠ ? ☠ ?
Velmi by ma zaujimalo ci uz vcera bola vydana tarifa s takymto listkom ako urcuje zakon. Taktiez by som tu videl jeden problemik, ale na ten zatial upozornovat nebudem, az ked si to overim.. mozno z toho vznikne pekny clanocek
Inak na tych 10 centov sa im mozem nieco. Dostanem za to 10 minut (ktore aj tak asi nevyuzijem), nehovoriac o vikende kedy dokonca STRATIM 20 minut oproti normalnemu listku. A vobec sa nepise ako na nocakoch. A ako to bude ked bude ak bude BID.
Nebolo by vhodnejsie KONECNE zaviest doplnkovy predaj CL listkov u vodica (dajme tomu aj za ojro za hodinu)?
Tam 200 ľudí nedáš ani keby si sa na hlavu postavil, to si aspoň ja neviem predstaviť. Už len keď sa ti nazbiera na prechode dajme tomu 50 ľudí ako na Kamennom námestí, tak je to kopa a predstav si, že také 4 "kopy" narveš do K2.
Chcel by som sa opýtať niekoho kto sa vyzná v električkách : Aká je skutočná kapacita našich električiek? Vôbec sa mi nezdá, že do K2 sa zmestí 216 ľudí. 49 miest na sedenie je fakt s ktorým nepohnem, ale k tomu 177 ľudí je maximálna blbosť. Ja to odhadujem maximálne na 120 až 130 miest na státie, čiže dokopy približná kapacita ako uvádza DPM Brno na svojej stránke. To isté platí aj o T3 a T6A5. Chcel by som velice vidieť podľa čoho sa určovala obsaditeľnosť vozidiel v BA. Či podľa nejakého výpočtu alebo ozajstným testom ?
Tak prečo ale končí skôr ako sa cintorín zatvára? Keď dakto opustí cintorín o 17:30, teda pol hodinu pre zavretím cintorína, tak nemá čím ísť. A chcel by som poznať tvoj názor na nasadzovanie Sprintera. wink
Ešte k tomu, že tá linka neslúži istone len pre cintorín ale aj pre obyvateľov Kapitulského dvora. Tí by myslím privítali keby linka jazdila od cca 6 až 6:30 aspoň.
Už som tu aj spomínal nespočetne krát, žeby bolo lepšie keby k cintorínu vykonávali zachádzky spoje linky 80 a najlepšie by bolo priamo k bráne cintorína. Miesta je tam dosť a nespratné gumokoly, by sa dali usmerniť vodorovným dopravným značením. Kraťas by tam otočku zvládol v pohode myslím.
hej, velmi dobre, tak môže jazdiť celodenne, celotýždenne;-) A osobne by som ju dal cez Kremencovú na J.Jonáša -VW a VW 1. čím by sa mohla zrušiť L24. Pripadne ak je skutčone hojne využívaná od Paulinského tak časť spojov cez Paulinské a tú panleku čo spája Opletalovu s J.Jonáša...
S499.1023