Tak nemôže povedať že "áno, máte pravdu, BID sa stále odsúva. Politici stále niečo vymýšľali, Klučka bol politicky pre nás neprijateľný, tak sme ho museli nahradiť nám blízkou osobou (Ballek), ktorý prehodnocuje všetko po Klučkovi a často vymýšľa vlastné, nové materiály... ale aj tak poslanci sporné veci neschvália a najväčší spor je momentálne medzi všetkými tromi dopravcami a taký "menší" (čo sa týka BID) medzi VUC a mestom... Všetci traja dopravcovia sa totiž boja prepadu tržieb: v pracovnej skupine pre BID boli zástupcovia ZSSK "pro-Bid" nahradení "anti-BID", Slovak-lines je stále proti a DPB, ktorý ako prvý pochopil situáciu a začal brať BID ako hotovú vec vidiac, že zvyšní dvaja predpovedajú brutálny prepad tržieb, aj on sa vrátil od prevažne kladného k prevažne zápornému stanovisku... Takže hoci sa všetci tvária že to už už bude, dopravcovia skutkami dokazujú opak a posledne schválené podmienky, ktoré sú zásterkou na ich obavy, odsúvajú spustenie BID na uvedené obdobie. Ostatné navrhované riešenia ponúknuté od BID odmietajú..."
my sme si to v praci skusali s kolegami pred nejakym casom. Minule som si ale nahodou vsimol cestou v elektricke, ze stojime v ulicke asi v 4 rade alebo 5? + pripocitaj ludi co sa tlacia na schodoch a na dverach
U nás sa síce uvažuje s počtom 8osôb na m2. Ale v praxi by som chcel vedieť ako natlačíš tak 8 ľudí. Urobil som si doma z nití štvorec 1x1m a postavil som sa do neho. Poviem ti, že normálka pri akom takom odstupe stojacich to je 4 až 5 osôb, možno 6. 7 až 8 sú ozaj kraviny. To by tí cestujúci museli byť na streche.
P.S.: Vie si vôbec niekto z prevádzkovateľov MHD predstaviť, koľko je 1x1 meter? A ako do toho priestoru natrepú viac ako 6 ľudí? Schválne kto si myslí, že trepem kraviny, tak si ten pokus urobte doma sami.
Aká naivita zo strany DP ? myslím, že keby sa tam skúsili narvať tí to čo vyrábajú a kupujú, odviezli by sa v tom aspoň 20minút, tak by šli dole s tou kapacitou. Jedna vec je čo udáva výrobca a DP. Inak sranda, že ten istý výrobca čo vyrobil K2 udáva pre Brno 157 osôb a u nás 216. Neni to tak, že výrobca udá také číslo, aké si DP požiada na základe počtu osôb na m2?
To som aj ja zvedavý, snáď aj na prepaid to bude...
Každopádne, podľa mňa mali dať najskôr prednosť starostlivosti o pravidelných zákazníkov. Myslím tým tú sľubovanú možnosť kupovania PCL cez internet...
"Nebolo by dobré projekt uponáhľať vzhľadom na jeho rozsah. Dôležité je pripraviť ho tak, aby bol prijateľný a funkčný pre všetky zainteresované strany – cestujúcich, dopravcov, ako aj objednávateľov dopravy. Predpokladáme, že Bratislavská integrovaná doprava bude spustená začiatkom roka 2010".
Dovolím si praktickú skúsenosť z Prahy, dobre? Lístok si objednám, keď sa autobus objaví. Potom idem 1 - 1,5 minúty bez lístka ale ešte som s tým problém nemal.
"Chceme sa tým zbaviť najčastejšej výhovorky pasažierov - nebol alebo nefungoval automat, nemal som dosť mincí, nebola nablízku trafika, inak by som si lístok veľmi rád kúpil," povedal Zahradník....
A uz doriesili to , ze to bude fungovat vyhradne len na postpaid (pausal) a nie aj na prepaid? Lebo potom ta vyhovorka bude moct existovat dalej. Dost znacna skupina ludi ma totiz prepaid (Easy, Prima...) a bude tak diskriminovana a teda Zahradnikove tvrdenie neobstoji ☠ ? ☠ ?
Velmi by ma zaujimalo ci uz vcera bola vydana tarifa s takymto listkom ako urcuje zakon. Taktiez by som tu videl jeden problemik, ale na ten zatial upozornovat nebudem, az ked si to overim.. mozno z toho vznikne pekny clanocek
Inak na tych 10 centov sa im mozem nieco. Dostanem za to 10 minut (ktore aj tak asi nevyuzijem), nehovoriac o vikende kedy dokonca STRATIM 20 minut oproti normalnemu listku. A vobec sa nepise ako na nocakoch. A ako to bude ked bude ak bude BID.
Nebolo by vhodnejsie KONECNE zaviest doplnkovy predaj CL listkov u vodica (dajme tomu aj za ojro za hodinu)?
Tam 200 ľudí nedáš ani keby si sa na hlavu postavil, to si aspoň ja neviem predstaviť. Už len keď sa ti nazbiera na prechode dajme tomu 50 ľudí ako na Kamennom námestí, tak je to kopa a predstav si, že také 4 "kopy" narveš do K2.
S499.1023