Dnes som po dlhsom case siel Shopping Palace busom a celkom som bol poteseny ze poodstranovali tie neforemne "madarske" napisy (a z jedneho tiez ten viedensky oznam - aj ked tym asi stratili BWDho, ktory sa v tom buse citil ako doma) a nahradili ich novymi, gramaticky spravnym a s jednotnym fontom. Taktiez chvalim ze do vitriny na zastavke Shopping Palace okrem CP (ktory na zastavke predtym nebol) dali aj info o prepravnych podmienkach (t.j. ze sa prepravuje len z / do SP, podmienky vyucenia z prepravy a tak), akurat by bolo fajn keby tam dali aj prepr. poriadok, na ktory v tom papieri casto odkazuju.. Inak, je tam aj oznam o tom ze od dnes (myslim) je zastavka pri Mobelixe zrusena.
Na druhej strane, ich genialny novy CP (s genialnymi dizajnom este z cias Zajazdov z ktoreho kazdy dopravca zobral nejaky graficky prvok) si pekne polepili po JCDckach LEPIDLOM NA PLEXISKLO! ?
Ked sme uz pri vitrinach - vitrina na zastavke Hrad Devin uz viac nie je vitrinou (neviem od kedy..), kedze nejaky dobrak si zobral plexisklo a urval cely ten mechanizmus. Kazdopadne, tak im treba ked pouzivaju debilne riesenia, ja nechapem ako tak dlho vydrzala vytrina na byvalom nastupisti Letisko. Len som zvedavy kolko tam vydrzi zalaminovany CP..
Dnes som diskutoval s jednym kamosom ohladne linky 28 a celkom by ma zaujimal vas nazor ohladne nasledujuceho navrhu, ktory pocas debaty padol:
V spicke prac. dni viest linku 28 v sucasnej trase.
V sedle prac. dni viesti linku 28 v sucasnej trase v useku Novy most - Na hriadkach a dalej cez zastavky Hradistna, Milana Marecka a Stefana Kralika k LIDLu na Eisnerovej.
Cez vikendy: jedna z tychto variant, moznost prisposobit otvaracim hodinam LIDLu
Vyhodou by bolo vytvorenie priameho spojenia pre obchodnych cestujucich ( ? ) z Devina, ktory by navyse mali motivaciu cestovat mimo spicky (kedze vte dyby mali priamy spoj). Vyhoda moze byt hlavne po otvoreni LIDL Molecova kedy je mozne ze dochodcovia z casti Devina sa presmeruju tam a budu vytazovat hlavny smer. Myslim ze viac ako 4 spoje za hodinu na Opletalovu netreba a Mlynska - Uhrovecka ma dobry interval vdaka 21.
Nevyhodou je nedoriesene otacanie pri LIDLi. Je otazne ci by mali zaujem to vyriesit, napr. otacanim cez parkovisko (tak aby otacanie neblokovali gumokoly).
To je mi jasne Prave preto to na 90% zaintegrovane nebude, ale bude tam nejaka vysoka cena.. a potom tam bude menej ludi a cena este vyssie. Taktika Modrych gum a lanovky na Kamzik (myslim ze to prevadzkuje EKOVPS Nove Mesto).
Nech si chodia kam chcu. Aj ja chodim do Tesca, aj ked Carrefour alebo Billu mam blizsie. Mna s*re ze v spicke ich je tam milion, ale ked idem do skoly na deviatu tak uz tam nie je ani jeden!
Fakt ľudia nevedia rozmýšľať keď dačo robia. Aj v uliciach by mohlo byť menej áut keby za každým "prdnutím" necestovali autom a najlepšie 1človek/auto. Poznám človeka čo je tak naviazaný na auto, že býva pri zastávke Hrobákova a prácu má 400m od zastávky Farského. Napriek tomu si vozí riť v aute a to takto : ráno domov-práca, potom na obed si odíde na dve hodiny len tak z práce autíčkom po meste nahánať akcie, samozrejme debilný zamestnávateľ jej benzín platí, okrem toho je to firemné auto a p94ka sa vozí za firemné po meste zbytočne, v práci hovno spraví a potom nervačí ? čiže kopa ľudí čo má auto alebo vozenie sa zadarmo nevie rozmýšľať vôbec a firmy to ochotne platia.
Tak načo sa potom seniori vezú z Račianskej do Tesca na Kamennom? Denno denne ich je plná 11. Keď tak pozrem po vozni 11, tak 50% tam sú dôchodci a to je minimum.
hoppusmark01