Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
www.durkovsky.sk momentalne nejde, ale skus sa tam pozriet, uvidis ako to tam definoval. 🙂
KLF:
Z Durkovskym to nevidim tak ze je super, najlepsi a pod. Ale pri porovnani zo Sternom a este tymi dvoma co maju (aj ked malu) sancu je asi najnormalnejsi. Staci sa pozriet do Stareho mesta. Aj na tej besede "Braitslava nahlas" ci ako sa to volalo posobil najdoveryhodnejsie. Stern sa stale mracil, chytal sa za bradu, ospevoval co vsetko pre BA spravil jeho dedo a jeho otec, co speavil on ale nevieme... Benuska posobil dojmom typu "viem ze nemam dost hlasov, asi ma nezvolia", podla toho sa aj spraval, ten HZDS-ak ma vobec nicim nezaujal... Takze budem volit Durkovskeho. Nerucim ze ked sa stane Primatorom tak spravi poriadok, ale u neho si to viem najskor predstavit. Aj vo svojej kampani pise ze "treba zacat s vystavbou kolajoveho nosneho systemu, vratane preveho brehu dunaja" - tak nejako to je formulovane, vid www.durekovsky.sk. Nehovori nic o tom ze co by to malo byt. Asi zistil ze ludia (teda bratislavcania) su blby a ked sa im povie "elektricka" alebo "rychlodrazna elektricka", tak to odmietaju bez toho aby vedeli co to vlastne je, ta "rychlodrazna elektricka". To som usudil podla reakcii na tento clanok. Takze je uz opatrnejsi, aby od neho volici neodchadzali. To je iba rozumne. Verim ze nebude na rozdiel od Sterna snivat o tom ako zmenime rozchod a podobne blbosti. 🙂
All: heh... ja som len zvedavy, ako sa zmeni pristup magistratu k DPB po volbach. A ak nijak tak sa budem rehotat jak budete nadavat na Durkovskeho, ktoreho sa tu zastavate podaktori. 😉
Juro:
Presne tak, ale trebalo by to naprv volu Magistraru, dalej financie (preferencia nieco stoji - krizovatky a pod), potom volu ludi na DPB - ale ta by sa podla mna velmi rychlo nasla keby nejaka iniciativa vznikla z Magistratu. Teda je jasne kde treba zacat... Potom je jasne kde treba pokracovat a ak ti ludia nebudu ochotny, tak ich vymenit, ale pochybujem ze to bude nutne (vieme o com hovorim, ze 🙂 )
To je celkom dobry napad - tarifne uprednostnit elektricku trakciu, myslim ze to je (alebo bolo) aj v Prahe. Dalo by sa to preradenim elin do 1.pasma, alebo predlzenim platnosti CL napr. o 5 min. Aj ked sa mi Turbove riesenia pacia, tak tie predchodenia to je uz trosku sila. Zato klasicky zeleznicny grafikon by sa na eliny aplikovat dal ( nielen tam) a dalo by sa zosuladit kopec nepripojov a odstranit zbytocne dlhe intervaly.
Andrej: Hm, aj to je moznost a na Slovensku by som sa uz ani necudoval (mozno).
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

Kockac: mne dava zmysel iba jedna vec - skus si dat dokopy - prestupny listok (zavisly od casu) a nutnost travit nedobrovolne vela casu mimo prostriedky MHD pri prestupoch.
Nezit na slovenku - zavrhnem tuto variantu, ale zivotu tu ma presviedca o opaku 😞.

All: som sa ale rozkecal 😞
Ups, oprava: ...stiham prestupit z 31/39 na 30/37, ale nie naopak... 🙂 Lebo prave naopak to ma relativne zmysel...
andrej: Tak k tomu sa neda nic dodat, naozaj je to tak :-(( Musim sa priznat, ze mi castokrat unika vyznam toho, ze napriklad na Slavicom udoli (smer PKO) stiham prestupit z linky 30/37 na 31/39, ale nie naopak, pripadne ze na nejakom velkom (rozlohou) prestupnom uzle (Patronka, Racko...) mi ide spoj z opacnej strany (na ktoru sa dostanem za cca 2 minuty, ak sa chcem motat cez auta iduce 60 km/h a viac alebo 5 minut, ak nechcem) za minutu...
BTW v dopravnom kolapse ma obcas auto predsa len vyhodu, da sa odbocit z tej trasy a vymotat nejakymi vedlajsimi ulickami (ak tie nie su plne aut, ktorych vodici si mysleli, ze su chytri...) 😃
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

Color - #11445: iba si chcel vediet, ako to myslim s tymi elinami - tak som ti to objasnoval
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

Kockac: mne prestupy nevadia, ale vadi mi to cakanie medzi spojmi!!! Lebo v zasade, jednak idu vsetky naraz (v priebehu 2 minut a potom cely priemerny intreval /ktory je len o malo kratsi, ako samotny interval nejakej linky/ nic), alebo ta tvoja je skoro vzdy posledna. Proste by nemali existovat paradoxy. Ja sa autom dostanem do prace za 10min. + 5min. na parkovanie, a ostatne ukony. Ked pouzijem MHD v idelanom pripade je to 28min cista cesta s cakanim (minimalizovanym) na prestup + 8-10 min. dochadzak zo zastavok. No, a ze ked nemam to stastie na spoje, tak idem hodinu nemusim ani hovorit. Takze nepomer je obrvovsky a mhd pouzivam len preto, ze vlastne auto sa mi nechce zivit - aj ked uz si pomaly zacnam zvykat na tu myslienku. A co ma nastve - ked je nejaky dopravny kolaps - tak zase z toho vychadza auto lepsie - ale tu vitazi iba komfortom - sedim si pohodlne, mam radio, CD, atd... a netlacim sa v smrade, ci na jednej nohe medzi cudzimi ludmi, o ktorych jednak nic nechcem vediet a dalsich za ludi ani nepovazujem (ked nedodrzuju ani zaklady osobnej hygieny, o slusnom vychvani ani nehovorim).
Kockac #11442> Ojedinely pripad 🙂 🙂 🙂
Andrej #11443> ...a uvedomelci
Andrej> Tvoj nazor/moj nazor. Nechame to tak. Problem je v dotaciach a v ich prerozdeleni.
surfista> mozno, treba sa pytat d3ka
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

Este si neodpustim. To, ze sa dnes vobec pouziva vo vacsej miere MHD v BA, nie je vobec jej zasluhou, ale tym, ze ludia nemaju v takej miere moznost pouzivat auto, ako je to inde. Inak by mhd mohli zrusit, lebo nikto normalny by ju nepouzival. Takze DP/magistrat mali zacat konat - teraz ludia znesu vselico - a urobit s MHD nieco poriadne (stacili by zaklady solidne) a neskor sa im (nam) to vrati. Inak za par rokov MHD nebude nikto pouzivat - iba nadsenci, a somraci.
Color #11418: Vyhnes... napriklad ked ides Dubravka - DNV, co je vsetko 2. pasmo...
Turbo #11427: To by bolo ono! :-))
Anndy008 #11432: Hmm... mne osobne sice prestupy nevadia, ale fakt, ze pri prestupe musim budto sprintovat (napriklad 90 sekund z Trnavskeho 31/39/78 na Racko 21/210 od ASMN), aby som stihol alebo mozem pockat cely interval (v 95% pripadov, co uz je velmi slusna sabotaz), ma vytaca. Ale ak budem moct ist do prace za 20 minut s 10 pohodlnymi prestupmi (t.j. chodzou, nie beh krizom cez celu krizovatku pomedzi auta), rad tu moznost vyuzijem (sucasny rekord je 23 minut s 1 presprintom).
COLOR #11435:
Skor by som expresne riesil prepravu ludi z Race. Napr. Linka 3. Konci v centre, teda rychlo sa vracia do Race. Z Race by zastavovala na zastavkach Komisarky, Pri vinohradoch, Detvianska a Hybesova (obsluha uzemia - nalozenie ludi) Expresne cez zastavky Heckova a Hybesova, zastavenie na Peknej ceste, potom az na ZST Vinohrady, tam by uz cakala linka 7, ktora by isla ihned po linke 3. Linka 3 by dalej zastavovala na Mladaej Garde, Pionierskej a az na Racku. Pri preferencii na krizovaniach sa da usetrit minimalne 5 minut - tolko moznosti tam je, pri vynechani zastavok (expres) sa da skratit jazdna doba zo sucasnych 20 minut (Komisarky - Racko) na povedzme 12 minut, mozno 10. To je ale moc optimisticke). Variany sa daju robit aj s linkou 11, linka 5 nie je na to vhodna, lebo ma prilis dlhu trasu (Dubravka). Moznosi je vela... 🙂
#11430 COLOR> A bude to niekedy mozne?
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

Turbo: 🙂

Color: no s tym zastavenim som to myslel tak, ze ja osobne chodievam 80% busmi a zvysok Tbus + eilna. A z toho sa mi nepomerne viackrat stane, ze elina mi nezastavi tam, kde chcem vystupit, lebo proste tam nedojde - havaria, zamrznuta vyhybka, nejde prud, atd... Kdezto z busu, ktory je pokazeny, ci nemohol pokracovat dalej v jazde, som musel vystupit asi tak 3x v zivote, to o elinie, ci tbuse mozem povedat, ze 3x za rok minimalne.
Andrej> Presne tak.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.