Btw., ani 104-ka nevyzera tak ako v 1930-tych rokoch. Znovu je tu problem laku, presnejsie sposobu jeho nanesenia. Striekanie elektriciek v 1930-tych rokoch este nebolo. Dalej ma zlty lyrovy zberac, co je tiez chyba, mal by byt sedy. Okrem toho mu prevodovka strasne huci (horise ako napravy Raba) a zislo by sa rozobrat ju a prebrusit ozubene kola, pripadne este finisovat honovanicimi kamenmi. V UDJD urcite take moznosti maju. Okrem toho treba do prevodovky naliat kvalitny olej, ak vyteka tak ju najprv utesnit. Ked sa voz takto spravi, teda spravny nater (zberac), vohdne farby - napr. terpentivove namiesto syntetickych, spravna technologia nateru - rucne stetkou a prevodovka, tak to bude super historicky voz, v ozajstnom stave v ako jazdil v 1930-tych rokoch.
ivan
Ako viete blizia sa volby a ja neviem komu dat hlas..Neporadite koho by som mal volit?Lebo fakt neviem..Hlavne niekto kto sa bude skutocne starat o mesto a o dopravu.Diky moc.