Btw., ani 104-ka nevyzera tak ako v 1930-tych rokoch. Znovu je tu problem laku, presnejsie sposobu jeho nanesenia. Striekanie elektriciek v 1930-tych rokoch este nebolo. Dalej ma zlty lyrovy zberac, co je tiez chyba, mal by byt sedy. Okrem toho mu prevodovka strasne huci (horise ako napravy Raba) a zislo by sa rozobrat ju a prebrusit ozubene kola, pripadne este finisovat honovanicimi kamenmi. V UDJD urcite take moznosti maju. Okrem toho treba do prevodovky naliat kvalitny olej, ak vyteka tak ju najprv utesnit. Ked sa voz takto spravi, teda spravny nater (zberac), vohdne farby - napr. terpentivove namiesto syntetickych, spravna technologia nateru - rucne stetkou a prevodovka, tak to bude super historicky voz, v ozajstnom stave v ako jazdil v 1930-tych rokoch.
Turbo
Bohuzial som nemal kredit a ani cas. Uz sem nabehol d3k0 a z***al ma ze som mu nezavolal, ale ked sme este ani o 11-tej nevedeli ci vobec pridu a pod., vyzeralo to neisto. Potom odrazu prisli a nestihli sme nikomu dat vediet. Samozrejme, za vsetko mozem ja, ako d3 povedal, ale co mam robit? Najprv som sa dozvedel take veci ze to sa bude skladat v Krasnanoch, potom som tam dnes rano volal a nikto nic nevedel, volal som do UDJD, tam nikto nebral telefon, Peto Pankrac tiez nezdvihal, az neskor. Tak som sa s Petom Durajom dohodol ze sa stretneme o 7:30 na Trnku a ze pojdeme do DUJD, vsak uvidime ci dodju vozy 18 a 31 a keby nie tak nic. Dlho to aj tak vyzeralo ze nic, potom sa zacalo nieco rysovat a potom aj dosli. Ale nech sa na mna nikto nehneva ze som mu nezavolal, lebo za prve nemam kredit (a niekedy to nechce povolit ani prezvonenie) a za druhe to bolo take velmi neiste, nikto nic nevedel.