Nepredýchal som to, sorry. Ale sám uznaj, že diktovať človeku podmienky užívania MHD, resp. to za čím má cestovať a od toho odvodzovať cenu je svinstvo. Mimo toho sám uznaj, že ak má pasažier lístok, neni opitý, nesmrdí alebo neobťažuje cestujúcich tak je úplne jedno koľko barov pochodil. To už snáď nežijeme v komunizme aby sme boli takto kontrolovaní. Resp. posunuli sme sa vôbec niekam od komunizmu? Akurát tam, že si môžme veselo hádzať hrach o stenu, inak zdieranie občana neprestalo a kontrola všetkého od A po Z ostala.
aj ja mam PCL, ale ide mi o princip. zaviest neprestupny listok do prestupneho systemu je zle. aku motivaciu maju potencialni obcasni klienti DPB (ked uz nehovorime o sluzbe vo verejnom zaujme)? ako sa na nas zas budu pozerat turisti a ini navstevnici mesta? ked maju ist 3 zastavky v dazdi, alebo su nuteni cvakat 60 minutovy listok na 3 minuty jazdy s 1 prestupom?
Ozaj akú to dáva logiku, že cez sedlo počas pracovných dní premáva len L56 medzi Račou a Východným a potom od 13 do štvrť na 11 večera premáva L52? Nebolo by lepšie dať teda L52 len v špičke a L56 dať celodenne interval 20 minút, alebo L52 dať aj v sedle 30minút?
Je tu menší PHP BUG:
Warning: file(fotky/__index/index.dat) [function.file]: failed to open stream: No such file or directory in /home/imhd/web/_/fotky/hladanie.php on line 29
Ako maly som byval na Vychodnom a pamatam si ze dost casto som chodieval vtedajsou 36kou do Vajnor s babkou k nejakemu mäsiarovi a viem z tych mala ludi na tom useku bola vacsina babkinych susediek, co isli k mäsiarovi do Vajnor v spicke je urcite vyuzivana viac, ale myslim ze pri tejto vymene by som tam tu 56ku v sedle tahal max. raz za hodinu
(vynimku tvori samozrejme leto a letne prazdniny, to by som popri prvej cyklobusovej linke 128 zaviedol prvu kabrio-nafuckovu linku 156 s k priebeznou konecnou okolo jazera Bager/Vajnorka )
nemyslim si ze viac, ide o to ze by sa eliminoval prazdny autobus... ako vravim, bol by som za to, keby ta 56 koncila na Pasekach a mala vybrane odchody do Vajnor
ano, toto by bolo rozumne riesenie pri civilizovanom prestupnom systeme. Ideme ale zavadzat neprestupny listok, takze radsej viac priamych spojov, ako cvakat 60 minutovy, alebo byt na 1 zastavku cierny pasazier ?
ak by som redukoval urcite na smer vajnory...
54 by som presmeroval na Zlate a 56 do Vajnor s tym ze by tam siel trebars kazdy treti spoj (ostatne by koncili Na Pasekach)
To netvrdim, ale tiez by nemali vozit vzduch. Mozno by bolo celkovo treba zvazit tych milion liniek co jazdi v danom uzemi (Raca, Rendez, Vajnory, Zlate Piesky) zamysliet sa nad linkovanim najst najvhodnejsie, eliminovat vozenie sa po uliciach hore dole, proste to psravi efektivnejsie a mozno sa najdu vzkm aj na lepsie intervaly.
Dotycny s Rendezu by mozno mohol prestat hladat vzkm inde v meste a brat ich na DD ci v Petrzalke a skusit spravit linkove vedenie pri jeho bydliska pri zachovanych poctoch vzkm ale lepsich intervaloch.
to by si akože chcel tie sorky napchať na tie linky bez ohľadu na kapacitu? lebo na takej 67 si ich teda neviem predstaviť, a na 99 by to bolo tiež dosť mimo...takže neviem čo tým sleduješ
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ámos
Dotycny s Rendezu by mozno mohol prestat hladat vzkm inde v meste a brat ich na DD ci v Petrzalke a skusit spravit linkove vedenie pri jeho bydliska pri zachovanych poctoch vzkm ale lepsich intervaloch.