Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: eraser #112998:
Nie nie je to svinstvo. Je uplne normalne co DPB spravil. Jediny problem je, ze prehnal sumu. Keby ziadal 22,-Sk listok a neplatili by PCL a TCL tak je to uplne normalne.
Nikto ta neneuti nocnou a ani dennou MHD jazdit. Mas nohy, kup si bycikel, jazdi autom ci taxikom.
Mylis si dojmy a pojmy. Nikto ta nekontroluje kam chodis. Mesto si jednoducho mysli, ze z verejneho rozpoctu maju byt hradene vykony pre dochadzanie do skol a zamestnania. Nelubi sa ti, nejazdi MHD.

Re #113000 eraser: 180 narozdiel od 57 aspon obsluhuje rodinne a bytove domy a cintorin.

Re #113001 eraser: Nie, lebo CSSR dodalo Madarsku OT64 ci BVP a Madarsko dodalo Ik280. ? Ak ti je vsak luto za komancom kup si jednosmernu letenku do KLDR ci Kubu.
Reply on: pepke #112980:
SORky na linke 99 by neboli až tak od veci. Kapacitne by stačili. Nakoniec, jednu dobu boli na 99 aj dve poradia SORové a bolo to v pohode. ?
Reply on: eraser #113001:
do komunizmu by som sa nechcel vratit ani za cenu novych busov ?
to, ze sme tam kde sme je aj nasa chyba, ale hlavne charakter kompetentnych ?
Reply on: stevo #112999:
Otázka pre všetkých : Bol niekedy za komančov taký nedostatok vozidiel, šoférov a robili sa modernizácie pomaly už vrakov, tak ako teraz?
Reply on: Ámos #112996:
No ver mi, že nieje ľahké dojsť na Žabí majer, a pokiaľ viem tak jediná cesta čo tam vedie je cez Bojnickú a ďalej Staviteľskú a Pribylinskú. A nesídlia tam tak nepodstatné firmy. Aj o tom sú kvalitné služby DP občanom, že vypravia dačo nadštandard hoci ten spoj nemusí praskať vo švíkoch. Zas ale robiť také linky ako 180, 901 je magorina. Na 180 by stačil Sprinter alebo len predĺžiť L80 od Matadorky k Cintorínu blokovou otočkou. Takisto keď tu sú aj debaty o nočákoch, tak preradenie posledných denných spojov tiež nasvedčuje o opaku. ?
Reply on: eraser #112998:
obavam sa, ze sme sa moc od komunizmu neposunuli a obavam sa, ze za komancov by Zahradkarom nepreslo to co im prechadza dnes ?
Reply on: N/A #112973:
Nepredýchal som to, sorry. Ale sám uznaj, že diktovať človeku podmienky užívania MHD, resp. to za čím má cestovať a od toho odvodzovať cenu je svinstvo. Mimo toho sám uznaj, že ak má pasažier lístok, neni opitý, nesmrdí alebo neobťažuje cestujúcich tak je úplne jedno koľko barov pochodil. To už snáď nežijeme v komunizme aby sme boli takto kontrolovaní. Resp. posunuli sme sa vôbec niekam od komunizmu? Akurát tam, že si môžme veselo hádzať hrach o stenu, inak zdieranie občana neprestalo a kontrola všetkého od A po Z ostala.
Reply on: Ámos #112992:
aj ja mam PCL, ale ide mi o princip. zaviest neprestupny listok do prestupneho systemu je zle. aku motivaciu maju potencialni obcasni klienti DPB (ked uz nehovorime o sluzbe vo verejnom zaujme)? ako sa na nas zas budu pozerat turisti a ini navstevnici mesta? ked maju ist 3 zastavky v dazdi, alebo su nuteni cvakat 60 minutovy listok na 3 minuty jazdy s 1 prestupom?
Reply on: Ike #112983:
Ja ti nevim Karle. Skutocne je tak velmi potrebne aby Raca a Vajnory boli spojene az dvoma linkami a to 56 a 65?

Takisto linka 57 je premna uplnou zahadou.
Reply on: Ike #112989:
Keď je reč o cyklobus linkách tak by mohla existovať aj linka od Čuňova, alebo hrádze k Dostihovej dráhe alebo do Sadu J. Kráľa ako končí L128.
Reply on: pepke #112984:
Bolo by to inak celkom dobré spojenie z Rače na stanicu Vajnory s prestupom na osobné vlaky smer Senec, Nové Zámky,... ?
Reply on: Ike #112983:
Ozaj akú to dáva logiku, že cez sedlo počas pracovných dní premáva len L56 medzi Račou a Východným a potom od 13 do štvrť na 11 večera premáva L52? Nebolo by lepšie dať teda L52 len v špičke a L56 dať celodenne interval 20 minút, alebo L52 dať aj v sedle 30minút?
Reply on: stevo #112985:
Myslis civilizovany prestupny system ako maju v Prahe? Okrem toho len desatina cestujucich cvaka listky. Ostatni maju PCL.
http://www.veteranbus.sk/home/ stránka o historických autobusoch
Je tu menší PHP BUG:
Warning: file(fotky/__index/index.dat) [function.file]: failed to open stream: No such file or directory in /home/imhd/web/_/fotky/hladanie.php on line 29
Reply on: pepke #112984:
Ako maly som byval na Vychodnom 🙂 a pamatam si ze dost casto som chodieval vtedajsou 36kou do Vajnor s babkou k nejakemu mäsiarovi 😃 a viem z tych mala ludi na tom useku bola vacsina babkinych susediek, co isli k mäsiarovi do Vajnor 😃 v spicke je urcite vyuzivana viac, ale myslim ze pri tejto vymene by som tam tu 56ku v sedle tahal max. raz za hodinu

(vynimku tvori samozrejme leto a letne prazdniny, to by som popri prvej cyklobusovej linke 128 zaviedol prvu kabrio-nafuckovu linku 156 s k priebeznou konecnou okolo jazera Bager/Vajnorka 😃 )
Reply on: Ike #112987:
no je fakt že s 54 by bolo treba niečo robiť...tá linka mi dosť pripomína 38 😕
Reply on: pepke #112984:
nemyslim si ze viac, ide o to ze by sa eliminoval prazdny autobus... ako vravim, bol by som za to, keby ta 56 koncila na Pasekach a mala vybrane odchody do Vajnor
Reply on: Ike #112983:
aha prepáš neprečítal som si spodok tvojho príspevku...podľa mňa je to najlepšia varianta
Reply on: Ámos #112982:
ano, toto by bolo rozumne riesenie pri civilizovanom prestupnom systeme. Ideme ale zavadzat neprestupny listok, takze radsej viac priamych spojov, ako cvakat 60 minutovy, alebo byt na 1 zastavku cierny pasazier ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.