Náhodou 2 veci má Zločinecká lepšie ako ČD - rekonštrukcie vozňov a služby jedálenských vozňov ? . Preto som rád chodieval do PO IC-čkom. Ale likvidácia fajčiarskych vozňov, prípoje v Kysaku na najplnších vlakoch regiošukom, grafikon ako noty na bubon a úchylná cenová politika ma priviedli postupne k tomu, že poskytovateľa cateringu som zmenil z WS KE na Salaš Dechtáre, Motorest Trusalová a salaš za Ružomberkom smer LM, dodávateľa sedadla počas cesty som zmenil zo ŽOS Vrútky na Škoda auto a. s. Mladá Boleslav a príjemcu svojich pnazí zo ZSSK na OMV Slovakia.
Protiotázkou môže byť :"Čo je na Dolnozemskej?" Oveľa väčší význam by mala L92 keby chodila na Jasovskú, tam aspoň dakto býva narozdiel od ČOV ? . Takže asi ide o to, že je to vhodná otočka pre busy. Okrem iného tam bude za nejaký čas stáť určite dáka budova, ktorá tam zvýši pohyb. Dúfam, že ale nebude musieť ustúpiť trolejové vedenie ?
Predsa obratisko v širšom centre mesta. Alebo mohla by ísť ako L31 (otočka na Trnavskom cez Krížnu a Legionársku). Ale už sa mi hnusia tieto blokové otočky. L68 má takú krásnu, že každý rok jazdí inak, vďaka rekonštrukciám všetkých ulíc, po ktorých premáva.
Celá diskusia začala o tom, že je nezmysel kupovať naftobusy, lebo do Petržlenky sa zatiaľ môžu dať Ik 4x5 a cíferské nádhery. Kým tie dožijú, bude už aj v Petržlenke plnička.
Inak Ik4x5 pri slušnej generálke môžu ešte žiť aspoň takých 6-8 rokov.
Napr. začať uvažovať o celotýždennej prevádzke L84 a posilniť ju cez pracovné dni a L99 ukončiť na Muchovom námestí (Antolská - Muchovo nám.). L34 by mohla chodiť na Jelačičovu skôr alebo robiť otočku okolo Vazovovej. Pri 83 je probém ten, že na Hálovej sa do nej ľudia nemôžu dostať aká je preplnená. ?
no ale zasa sa tam na rozdiel od SAD mozem odviest do 26 rokov so zlavou, preto nou chodim.... A co sa tyka sluzieb tak to rozoberat nebudem lebo by som sa zbytocne rozculil ?
Sám si si odpovedal:
1. dojazdy sú od septembra ale prázdninový grafikon platil od 1. júla a vtedy dojazdy s vlkmi ešte neboli zavedené. Na najbližšie prázdniny ich iste zavedú tiež.
2. 75ky z Čili končia na Novej Dobe a majú dojazd po Vajnorskej. Na rozdiel od Trnavskej a Rožňavskej po Vajnorskej nejde žiadna a-bus linka po ktorej by dojazdy boli (iba ak n53) a ak nerátam Poflus, tak si nemyslím, že by večerné spoje niekoho doviezli na Odborársku, príp. Magnetovú, alebo JD.. viď dojazdy 96.
Aj keď možno aj dojazdy 75 po Vajnorskej niekedy budú zavedené s vlkmi, "len aby boli" hoci budú voziť vzduch.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk