Inak nešlo by niečo konečne spraviť s linkami 34,83 a 84? L34 vozí od Račka po SAV vzduch, dakedy aj celý ten okruh v centre spraví poloprázdna. Musia fakt 34,83 a 84 byť nutne v tom posratom preklade, ktorý je aj tak len na papieri a nefunguje a ešte sťažuje aj dopravu? Tieto linky už majú úplne odlišné významy ako mali kedysi. 83 nechodí do Ovsišťa a už ani na Dostižku. L84 sa "bije" s L99 od Ovsišťa po Hálovu a žiadne preklady a rozdelenie cestujúcich na týchto linkách medzi sebou neexistuje. L34 poznám pomenej ale ten tupý okruh cez Šancovú, Mýtnu a Štefánikovu by bolo fajn dať preč. Viesť po Vazovovu a odtiaľ späť po Radlinského, alebo k STU, a potom popred STU po Blumentáli k Račku.
"Najhorsie intervaly 10 minut pri systeme odvsadial-vsade (jak dementi)? Ty zijes v ktorom sektore vesmiru?"
- a je lepsie ist 2 zastavky s prestupom za 60 min. listok? pretoze zrusia prestupnost kratkeho? jak dementi?
Prečo DP nakupuje až 240 busov? To plánuje všetko vyradiť či ako? Alebo sa začínajú zmierovať s tým, že električková sieť sa tak skoro nerozšíri a radšej to istia takým počtom busov?
K tvojmu "A dá sa" ti poviem toľko, že NEDÁ SA. A to ani autom a ani MHD. Auto neni kde parkovať (videl som na vlastné oči ako ľudia parkovali po všetkých priľahlých uliciach, skoro až pri Trnavskom mýte) a MHD je preplnená.
Cez víkendy by to bola taká pohroma pre DP? Tá zachádzka predĺži jazdnú dobu o 4 až 5min maximálne. Preto som hovoril o víkendoch aby ľudia nemuseli zbytočne tápať kde vystúpiť v Devíne.
Ľudia z BA by nemali mať problém sa tam vyznať a predsa nevedia kde vytúpiť z 28. Okrem Slovákov tam chodia aj turisti a bohužiaľ keď neni zastávka nejak doplnená označením, že cesta k hradu, tak ako hlásia v niektorých busoch čo stoja na Zochovej "Možnosť vystúpiť do historického centra", tak by takéto praktické hlásenia mohli spraviť aj na L28 pre tých čo cestujú k hradu Devín. Aby si niekto nedomýšľal, že tam chodím každý týždeň alebo deň, tak teda nechodím. Skôr idem L28 na Sandberg alebo do DNV.
Večer o 22 keď tá akcia končila bolo ozajstným problémom pristaviť tam tri klbáky na odvoz na Patrónku a Hlavnú stanicu ľudí,že? Alebo do Dúbravky.
Chcem poukázať na to, že ak takáto akcia je tak nielen tí čo idú na takú akciu majú dopravu na prt ale aj bežní cestujúci. Konkrétne v ten deň mohli aspoň na 63 poslať Tambusy alebo zdvojiť niektoré spoje. Ja som na tej akcii nebol a šiel som L63 v čase keď to malo začať a ľudia tam šli.
som obyvateľom Krasnian a to nové sídlisko som bol čisto zo zvedavosti pred nejakým časom pozrieť. Čo som vtedy videl, s miestom pre otáčanie autobusov tam nikto zrejme nepočítal. Tá hlavná prístupová cesta od Peknej cesty (pôvodná asfaltka vedúca do vinohradv) je ale dosť široká. Občas majú autobusy problémy aj na súčasnom obratisku Kadnárova, v jeho hornej časti smerom k bývalej meopte sa totiž parkuje a občas sa stane, že sa niekto "pozabudne"... ?
1) V Petržalke má byť vybudovaná plnička CNG.
2) Ak by aj takýto plán neexistoval, nie je problém ho vytvoriť.
3) Ak by aj z akéhokoľvek dôvodu nebola v Petržalke vybudovaná plnička CNG, nie je problém presunúť sem kompletnú flotilu Ik4x5 a cíferských hračkobusov.
Ak sa raz Bratislava dala na cestu CNG (a túto cestu záhradkár nikdy nespochybnil, aj v rekonštrukciách Vrakos sa pokračuje), neexistuje najmenší RACIONÁLNY dôvod ďalej diverzifikovať vozidlový park.
Súdruh záhradkár akiste má v zálohe pripravenú prognostickú štúdiu, ktorá predpovedá v najbližšej budúcnosti výrazný rast cien CNG, uvalenie spotrebnej dane naň, jeho nedostatok a súčasne radikálny pokles cien nafty, prípadne objavenie ropného ložiska priamo na ploche vozovne Petržalka. Dúfam, že raz mu to jeho nekompetentné rozhodovanie spočítajú.
vsak o to vacsi to bude nezmysel, preco do najnovsej vozovne davaju dieslaky ? a vobec PRECO sa co i len uvazuje nad novymi dieslakmi ?!? a prerabky budu .. to je proste nahananie dalsich buducich kseftikov
Na meno si teraz nespomeniem, ani ak ma zabiješ, ale viac Ti o tom bude vedieť povedať Mike, spýtaj sa jeho...
Re #112781 Ámos: Nemyslím si, že linka, čo premáva len v špičke, by niečo riešila. A sám iste uznal, že mimo špičky by 75-ka využitá veľmi nebola. Preto by možno skôr stálo za úvahy predĺžiť tam linku 51, ktorá sa aj tak teraz musí točiť vo voz. Krasňany kvôli zrušeniu obratiska Nobelova...
Re #112782 aquila: Žiadna prerábka nebude. Časť vozidiel bude plynová (pre Trnávku a Jurajov dvor) a časť naftová (pre Petržalku).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk