Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #112796:
nie nie, ja som sa len chytil by the way. aj ked to fakt nemuselo byt hned zrejme.
Reply on: stevo #112794:
ABSOLUTNE ti usla pointa mojho prispevku.
Reply on: Majo #112675:
Naco su mi nadvaznosti ked mam neprestupny listok? ?
Reply on: 810zssk #112670:
"Najhorsie intervaly 10 minut pri systeme odvsadial-vsade (jak dementi)? Ty zijes v ktorom sektore vesmiru?"
- a je lepsie ist 2 zastavky s prestupom za 60 min. listok? pretoze zrusia prestupnost kratkeho? jak dementi?
Prečo DP nakupuje až 240 busov? To plánuje všetko vyradiť či ako? Alebo sa začínajú zmierovať s tým, že električková sieť sa tak skoro nerozšíri a radšej to istia takým počtom busov?
Reply on: AAA #112778:
K tvojmu "A dá sa" ti poviem toľko, že NEDÁ SA. A to ani autom a ani MHD. Auto neni kde parkovať (videl som na vlastné oči ako ľudia parkovali po všetkých priľahlých uliciach, skoro až pri Trnavskom mýte) a MHD je preplnená.
Reply on: Ámos #112780:
Cez víkendy by to bola taká pohroma pre DP? Tá zachádzka predĺži jazdnú dobu o 4 až 5min maximálne. Preto som hovoril o víkendoch aby ľudia nemuseli zbytočne tápať kde vystúpiť v Devíne.

Ľudia z BA by nemali mať problém sa tam vyznať a predsa nevedia kde vytúpiť z 28. Okrem Slovákov tam chodia aj turisti a bohužiaľ keď neni zastávka nejak doplnená označením, že cesta k hradu, tak ako hlásia v niektorých busoch čo stoja na Zochovej "Možnosť vystúpiť do historického centra", tak by takéto praktické hlásenia mohli spraviť aj na L28 pre tých čo cestujú k hradu Devín. Aby si niekto nedomýšľal, že tam chodím každý týždeň alebo deň, tak teda nechodím. Skôr idem L28 na Sandberg alebo do DNV.
Reply on: AAA #112778:
Večer o 22 keď tá akcia končila bolo ozajstným problémom pristaviť tam tri klbáky na odvoz na Patrónku a Hlavnú stanicu ľudí,že? Alebo do Dúbravky.

Chcem poukázať na to, že ak takáto akcia je tak nielen tí čo idú na takú akciu majú dopravu na prt ale aj bežní cestujúci. Konkrétne v ten deň mohli aspoň na 63 poslať Tambusy alebo zdvojiť niektoré spoje. Ja som na tej akcii nebol a šiel som L63 v čase keď to malo začať a ľudia tam šli.
Reply on: Ámos #112781:
som obyvateľom Krasnian a to nové sídlisko som bol čisto zo zvedavosti pred nejakým časom pozrieť. Čo som vtedy videl, s miestom pre otáčanie autobusov tam nikto zrejme nepočítal. Tá hlavná prístupová cesta od Peknej cesty (pôvodná asfaltka vedúca do vinohradv) je ale dosť široká. Občas majú autobusy problémy aj na súčasnom obratisku Kadnárova, v jeho hornej časti smerom k bývalej meopte sa totiž parkuje a občas sa stane, že sa niekto "pozabudne"... ?
Reply on: N/A #112786:

1) V Petržalke má byť vybudovaná plnička CNG.
2) Ak by aj takýto plán neexistoval, nie je problém ho vytvoriť.
3) Ak by aj z akéhokoľvek dôvodu nebola v Petržalke vybudovaná plnička CNG, nie je problém presunúť sem kompletnú flotilu Ik4x5 a cíferských hračkobusov.
Ak sa raz Bratislava dala na cestu CNG (a túto cestu záhradkár nikdy nespochybnil, aj v rekonštrukciách Vrakos sa pokračuje), neexistuje najmenší RACIONÁLNY dôvod ďalej diverzifikovať vozidlový park.
Reply on: aquila #112785:
Súdruh záhradkár akiste má v zálohe pripravenú prognostickú štúdiu, ktorá predpovedá v najbližšej budúcnosti výrazný rast cien CNG, uvalenie spotrebnej dane naň, jeho nedostatok a súčasne radikálny pokles cien nafty, prípadne objavenie ropného ložiska priamo na ploche vozovne Petržalka. Dúfam, že raz mu to jeho nekompetentné rozhodovanie spočítajú.
Reply on: aquila #112785:
pochybujem ze budu prerabky kedze v petrzalke nemaju plnicku CNG takze neviem co by tam s CNG vozmi robili..
Reply on: Majo #112783:
vsak o to vacsi to bude nezmysel, preco do najnovsej vozovne davaju dieslaky ? a vobec PRECO sa co i len uvazuje nad novymi dieslakmi ?!? a prerabky budu .. to je proste nahananie dalsich buducich kseftikov
Reply on: Majo #112783:
Ja sa pýtam takto verejne, nech sa to tu povie.... ale poprípade sa spýtam aj súkromne.
Reply on: ivanbuto #112779:
Na meno si teraz nespomeniem, ani ak ma zabiješ, ale viac Ti o tom bude vedieť povedať Mike, spýtaj sa jeho...

Re #112781 Ámos: Nemyslím si, že linka, čo premáva len v špičke, by niečo riešila. A sám iste uznal, že mimo špičky by 75-ka využitá veľmi nebola. Preto by možno skôr stálo za úvahy predĺžiť tam linku 51, ktorá sa aj tak teraz musí točiť vo voz. Krasňany kvôli zrušeniu obratiska Nobelova...

Re #112782 aquila: Žiadna prerábka nebude. Časť vozidiel bude plynová (pre Trnávku a Jurajov dvor) a časť naftová (pre Petržalku).
Reply on: Mikimaus #112744:
skor ide o to, ze mali objednat rovno CNG busy .. kto bude zase platit prerabky ?!?
Reply on: Ámos #112780:
Skor by bolo dobre pouvazovat o presunuti konecnej L75 na Kadnarovej k tomu novemu sidlisku co vyrastlo na konci Peknej cesty. Odhadujem, ze je tak pre 1000-1500 ludi.
Bolo by fajn jazdit tam hned od zaciatku s busom aby si ludia zvykli, ze tam maju MHD.
Reply on: eraser #112774:
Skutocne tak strasne potrebujes zachazdku k hradu. Pesi zo zastavky je to asi 500-600 metrov.
Reply on: Majo #112655:
Ktorý pracovník? Odkiaľ máš túto info?
Reply on: eraser #112774:
1. DPB pri nijakej akcii na ZŠ neposilňuje dopravu, ani v prípade finále hokeja. A dá sa.
2. V sedle na 43 60 min. bohato stačí. Prečo myslíš, že tam má byť lepší interval?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.