Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #112357:
jednosmerne ako opak spiatocneho? ale to moze fungovat na zeleznici, kde si clovek kupuje listok na konkretnu trasu - s presne definovanou nie len nastupnou a vystupnou bodom, ale dokonca aj bodmi na trase v sieti, tak ze cesta je uplne nespochybnitelne jasne definovana... v sieti (teda prepajani bodov viacerymi, mnohymi cestami - moznost okruhov) a zaroven len s udajom nastupnej zastavky a smeru po prvy spoj, je NEMOZNE URCIT SMER a teda nemozne dokazovat "zneuzitie" listka na spiatocnu cestu, okrem spojenia na nastupnu zastavku - a aj to je dost diskutabilne, ze ci ked spravim na trase v sieti slucku - ci to je uz "spiatocnictvo" alebo stale "jednosmer"
Reply on: AAA #112371:
ano, vsak to su jedine dve data s ktorymi uvazujem: nastupna zastavka a smer cesty z nej po prvu najblizsiu zastavku v danom smere. pretoze pokojne po prvej zastavke mozem z tohto spoja vystupit ? alebo to tvrdit... takze jediny usek kde je urceny smer je to spojenie medzi nastupnou a prvou nasledujucou zastavkou v tom smere.
A co Skoda 15Tr co bola na dlhych dieloch? Vraj na tom usetria a to poriadne. Ze vraj je drahsie startovat a ist so sekundarnym motorom Skody 25 Tr ako dotiahnut na Liaz-ke Skodu 15 Tr. Ale ze vraj sa s tym zle jazdi. Horsie ako na ''25-ke'' V kazdom pripade UVIDIME ? ? ? ? ☺ ?
A ešte som zvedaví ako revízori tú jednosmernosť budú kontrolovať. To budú nosiť kódovník všetkých zastávok a každý jeden lístok podľa neho kontrolovať? ?
Reply on: eripmav #112338:
Na lístku je aj evidenčné číslo voza, takže sa dá zistiť aj linka a poradie, ktorým si šiel.
Reply on: tr3mp #112329:
A čo ak spravím cestu L 30 Patrónka - Nový most a v 212 ma v úseku Pri Suchom mlyne - Patrónka chytí revízor. Bude to jednosmerná cesta?
Reply on: Ike #112364:
Ako videť DPB stále klame. A o tom som ani nevedel, že všetko sa musí vybaviť vo vozidle. Našťastie niesom čierny pasažier, ale aspoň viem, že keď si zabudnem električenku tak sa budem dohadovať vnútri lebo ma označia, že som utiekol. Ja by som bol za to, aby ako teraz polícia testuje, že sa sníma z ich vozidla každý zásah aj so zvukom, aby bolo jasné či konajú tak ako majú. Čo tak aby revizóri nosievali malé kamerky na odeve a mikrofóny? ? Ale to je zlý nápad lebo by DPB musel zamestnávať ešte človeka na zostrihávanie a prerobenie obrazu a zvuku tak aby s toho vzniklo, že človek utiekol, nadával a neviem čo všetko.
Reply on: Valec #112251:
Poznám pár ZŤP, ktorí chodia nočákmi z krčmy.
Reply on: Ike #112364:
inak to by ma zaujimalo, co chlapik spomina, ze vsetky vykony suvisice s pokutovanim sa maju vykonavat vo vozidle.. to kazdy, kto pozna tarifny prepravok, nacapa ho revizor, vystupi a pekne sa s nim rozluci, bude oznaceny ako clovek co utiekol?
Reply on: NN #112229:
Vidno, že o ekonomike podniku a kalkulácii cien veľa nevieš.
Reply on: NN #112229:
Zákaldný lístok sa nemusí rovnať najkratší, viď Žilina.
Reply on: Martin Fundárek #112351:
Ak si tie peniaze majú vopchať SOR a J´n´T do vačku to fakt nemusím ani ja a určite nikto z cestujúcich ? dva roky už sa hovorí o vhodných klbákoch. Ja neviem teda či čakajú Ferrari, Porsche alebo Alfa Romeo autobusy alebo Cadillac ak to mám tak nafúknúť. Solaris nakúpili bez rozpakov a teraz protipólom je pripravovanie na tender klbákov jak keď lačný ide vieš čo... Cestujúci nevideli od 1998 žiadny poriadny nový autobus, trolejbus a ani električku! Jedna štrajkujúca 21Tr a k nej šesť zneužívaných 25Tr, ktoré si pomýlili s autobusmi, plus dáke krivé vajčiská a 22 pekelných Solarisov, ktoré premávajú len na pár linkách namiesto toho aby robili garantované NP spoje pre ZŤP, tak to fakt je slabý argument obnovy VP. A keď DP má NP vozidlá a nedokáže robiť garantované nízkopodlažné spoje pre nespoľahlivosť vozidiel, kapacitu a pod. je to obraz jeho vlastnej schopnosti.
Reply on: 810zssk #112195:
DPB by mohol mať reklamný slogan: "S nami môžete platiť stále."
Reply on: Majo #112185:
Tá tarifa je kapitola sama osebe. Viď ich JCL: neprestupný 1. pásmo (do 5 zastávok), neprestupný základný (nad 5 zastávok), prestupný.
Reply on: bwd #112332:
Ale zle si si to intrepretoval, podľa mňa je to nedorozumenie.
Reply on: slavius #112322:
Bolo by to príliš zložité, znížila by sa priepustnosť križovatky, Morávkovi nevyšli čísla, cestujúci nie sú podstatní.... atď. Proste Bratislava.
Reply on: bwd #112331:
Sefe a co linka 20 a zachadzka na technicke sklo... to nie je protismer?

jednoducho to bolo myslene "jednosmerne" ako opak spiatocneho
Reply on: Solider #112202:
Tu sa treba ale zaoberať oveľa vážnejšími dôsledkami riešenia, ktoré je súčasne realizované.... to, že dočasne tam boli nejaké problémy s obiehaním, je v širšom kontexte dosť nepodstatné.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.